Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

ЗАПИТ цінових пропозицій

Март 31st, 2014 Оголошення тендер Вывести на печать

ЗАПИТ
цінових пропозицій

1. Замовник:
1.1. Найменування. Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 04052229
1.3. Місцезнаходження. Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, 51400
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35415001035236 ГУ ДКСУ у Дніпропетровській обл., м.Дніпропетровськ
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail). Тихонов Володимир Миколайович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, тел. (0563) 20-01-55, тел./факс: (05632) 6-34-29, e-mail: tikhonov-57@ukr.net
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, 04052229.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі (не для друку, не для оприлюднення):
2.3. Очікувана ціна одиниці товару (у разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення):
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.pavlograd-official.org
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі. 19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні
5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: бензин А-92 – 2970 л., бензин А-95 — 8400 л. по талонам
5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: травень-грудень 2014 року
6. Основні умови договору. Відповідно до розділу IX Закону України “Про здійснення державних закупівель” та чинного законодавства України
7. Строк дії цінових пропозицій: не менше 120 днів
8. Подання цінових пропозицій:
8.1. Місце та спосіб подання. 51400, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, кімн. 206
8.2. Строк: 15.04.2014р. до 14:00 години
9. Розкриття цінових пропозицій:
9.1. Місце. 51400, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, кімн. 309
9.2. Дата: 15.04.2014р.
9.3. Час: 15:00
10. Додаткова інформація. Для підготовки цінових пропозицій учасник повинен врахувати вимоги Інструкції до Запиту. За довідками звертатися по тел. (05632) 6-25-54 до секретаря комітету з конкурсних торгів Мартинової Тетяни Петрівни.

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності,
заступник голови комітету О.Б.Сімакова

ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Вимоги до оформлення та подання цінових пропозицій:

Цінова пропозиція подається (особисто або поштою) у письмовій формі, у запечатаному конверті прошита, пронумерована та скріплена печаткою, не пізніше кінцевого терміну їх подання. На всіх сторінках цінової пропозиції мають міститися відбитки печатки учасника та підпис уповноваженої посадової особи (осіб) учасника, крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). У разі, якщо учасником торгів є фізична особа, яка не має печатки, то пропозиція повинна містити лише підписи учасника-фізичної особи.
На конверті, що містить цінову пропозицію, окрім позначень “Цінова пропозиція на закупівлю 19.20.2 “Паливо рідинне та газ; оливи мастильні” (бензин А -92, А-95 по талонам), та маркування «Не відкривати 15.04.2014р. до 14:00 години», має бути зазначено:
— повне найменування і місцезнаходження замовника торгів;
— повне найменування учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
посадові особи учасника, уповноважені здійснювати зв’язок із замовником (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

У місцях склеювання конверту повинні міститися підпис уповноваженої особи та відбитки печатки учасника.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням.
Цінова пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому навпроти найменування документа має міститись номер сторінки, на якому він знаходиться.
Кожен Учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена.
Цінові пропозиції розкриваються у встановлений замовником час. До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції.
Замовник відхиляє цінові пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (надалі-Закон).
Замовник відміняє процедуру запиту цінових пропозицій та має право визнати її такою, що не відбулася, у випадках, визначених статтею 30 Закону.
Інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Мова пропозиції.
Цінова пропозиція готується та подається українською. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою в 1 (одному) примірнику.
Склад цінової пропозиції:

 Форма “Цінова пропозиція” (додаток 1);
 Перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, який визначено у Додатку 2;
 Завірені учасником “Істотні умови договору” (додаток 3) до запиту цінових пропозицій, що є погодженням учасника на обов’язкове і безумовне виконання основних умов договору;
 Технічні вимоги (додаток 4).
Цінова пропозиція розраховується в національній валюті України.

Методика розрахунку ціни пропозиції:
1. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням того, що автомобілі замовника будуть заправлятись на АЗС учасника.
2. У ціновій пропозиції ціна вказується за 1 літр бензину, який пропонується для постачання із урахуванням кількості, наведеної в запиті цінових пропозицій Інструкції з підготовки цінових пропозицій, та остаточно виводиться загальна вартість пропозиції.
Оплата буде здійснюватись в українських гривнях згідно з Договором.

Методика оцінки цінової пропозиції:
1. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визнається Учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну.
2. У випадку надання найнижчої (однакової) ціни декількома учасникам, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.
3. Замовник відхиляє цінові пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель ” (надалі – Закон).

Зразок оформлення конвертів, що містять цінові пропозиції

Учасник:

Повне найменування  учасника

Адреса учасника

Індекс

код ЄДРПОУ __________

тел. _____________

факс. _____________

посадові особи учасника, уповноважені здійснювати зв’язок  із замовником  (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

 на закупівлю 19.20.2 “Паливо рідинне та газ; оливи мастильні

 (бензин А -92, А-95 по талонам)

 (оголошення № 092205 у Віснику державних закупівель № 26 (872) від 31.03.2014)

 

 

 

 

«Не відкривати 15.04.2014р. до 14:00 години»

 

 

Замовник:

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради

Дніпропетровська обл.,

м. Павлоград, вул.Леніна, 95, 51400

Додаток 1

 

Форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

Форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Ми, __________________ (назва Учасника), надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у процедурі “запит цінових пропозицій” на закупівлю 19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні  (бензин А-92, А-95 по талонам) згідно з вимогами Замовника торгів.

Вивчивши Інструкцію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче за наступними цінами:

Найменування товару

Одиниця  виміру

Кількість

Ціна за одиницю., грн., з ПДВ

Сума             грн., з ПДВ

Бензин А-92

 

літр

2970

Бензин А-95

 

літр

8400

Загальна сума _______________________________________________________________грн.
(цифрами та словами із зазначенням ПДВ, якщо учасник є платником податку)
у тому числі ПДВ _____________________________грн.

1. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції згідно з умовами Інструкції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.
5. Порядок здійснення оплати: розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом ___________________ банківських днів з дня отримання товару
(встановлюється учасником)

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою

* Примітки:
— у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, – в ціновій пропозиції зазначаються відомості без ПДВ.

Додаток 2

Перелік документів для підтвердження відповідності
кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника

Кваліфікаційні критерії

 та інші вимоги

Перелік документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції

1. Здійснення господарської діяльності відповідно

до положень установчого документу підприємства (статуту)

 

 

 

1.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів);

в) інформація про банківські реквізити;

г) інформація щодо наявності сертифікатів (надається окремо у разі наявності);

1.2. Засвідчена учасником копія статуту (положення, установчого договору, або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі зі змінами (у разі їх наявності). Статут повинен передбачати провадження діяльності, яка відповідає предмету закупівлі;

1.3. Оригінал або копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. (не більше місячної давнини відносно дати розкриття конкурсних пропозицій);

1.4. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ;

1.5. Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) для юридичних осіб (при наявності).

1.6. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку (для юр. осіб), або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності) у разі коли учасник є платником єдиного податку;

1.7. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

2. Вимоги відповідно до ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» 2.1.Довідка учасника у довільній формі про відсутність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені статтею 17 Закону України „Про здійснення державних закупівель”, а саме:

— учасник не пропонує, не дає та не погоджується надати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

— учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

— учасник не бере участі у змові з іншими учасниками торгів;

— фізична особа, яка є учасником не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку);

— службова (посадова) особа учасника (вказати посаду, ПІБ), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

— пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі ;

2.2. Засвідчені учасником копії документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо правомочності на підписання договору про закупівлю за результатами торгів:

ñ  для керівника учасника, посада якої визначена у статутних документах – копія протоколу (витяг з протоколу) зборів засновників (учасників) та копія наказу (витяг) про призначення;

ñ  для інших посадових осіб учасника – довіреність керівника учасника на ім’я уповноваженої посадової особи учасника, оформлена згідно з вимогами чинного законодавства, копія протоколу (витяг з протоколу) зборів засновників (учасників) про призначення директора, президента, голови правління підприємства учасника та копія наказу (витяг) про призначення керівника учасника, який надав довіреність. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт.

2.3. Оригінал або засвідчена учасником копія інформаційної довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство Міністерства юстиції України не більше місячної давнини відносно дати розкриття  цінової пропозиції.

3. Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) 3. Оригінал або засвідчена учасником копія довідки з податкової інспекції про відсутність в учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, яка дійсна на дату розкриття  цінової пропозиції.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників — фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі цінової пропозиції .
Усі пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, та за відсутності інших, передбачених Законом, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки.

Відповідальність за достовірність і зміст довідок, складених у довільний формі несуть учасники.

*Примітки: усі документи (за винятком оригіналів виданих іншими установами) повинні бути завірені печаткою та підписом уповноваженої особи учасника.

Додаток 3

Основні умови договору про закупівлю
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахування особливостей, визначених цим Законом.

Істотні умови договору про закупівлю:
предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент)
Найменування (номенклатура, асортимент) товару: 19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (бензин А-92, А-95 по талонам)
кількість товарів та вимоги щодо їх якості
Кількість товарів та вимоги щодо їх якості
— бензин А-92 — 2970 літрів,
— бензин А-95 — 8400 літрів, відповідає Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників
Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
порядок здійснення оплати
Порядок здійснення оплати: розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом ___ банківських днів з дня отримання товару (встановлюється учасником).
сума, визначена у договорі
Сума цього Договору становить _________________________________ у тому числі:______
(вказати цифрами та словами)
________________________________________________________________________________ (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України «Про податок на додану вартість»)
Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.
термін та місце поставки товарів
Строк поставки товарів: травень-грудень 2014 року
Місце поставки товарів: за адресою замовника
строк дії договору
Договір набирає чинності з дати його укладення сторонами та діє до 31 грудня 2014 року, а в частині виконання грошових зобов’язань за договором – до моменту повного та належного виконання сторонами усіх своїх зобов’язань за договором.
права та обов’язки сторін
відповідальність сторін
Відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору сторони несуть згідно чинного законодавства України.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
— зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
— зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
— покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;
— продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;
— зміни умов у зв’язку із узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів);
— зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
— зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.

Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою

Примітки: Основні умови договору ( Додаток 3) Учасник надає у складі своєї пропозиції заповненим, підписаним та завіреним печаткою.

Додаток 4

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
запиту цінових пропозицій на закупівлю
19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні,
(бензин А-92, А-95 по талонам)

Опис предмета закупівлі

Одиниця виміру

Кількість

1

Бензин автомобільний

  А-92

А-95

 відповідно до вимог

  ДСТУ (ГОСТ)

 

літр

літр

 

2970

8400

Якість бензину повинна відповідати Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників і мати паспорт якості та сертифікат відповідності.

Учасник повинен мати АЗС на території України, Дніпропетровської обл. та міста Павлоград.
Автотранспорт Замовника базується за адресою: 51400, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95

Закупівля буде здійснюватись у вигляді талонів. Термін дії талонів – не обмежений.

Для підтвердження технічних вимог до товару учасник у складі пропозиції повинен надати копії сертифікату відповідності, паспорту на бензин А-92, А-95 та інформацію про наявність мережі АЗС в м. Павлоград, Дніпропетровській області та по Україні із зазначенням адреси місця знаходження його АЗС.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті