Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗАПИТ цінових пропозицій «Виконавчий комітет Павлоградської міської ради»

Февраль 13th, 2012 Оголошення тендер Вывести на печать

від 01.02.2012 № 8/0730

ЗАПИТ цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04052229

1.3. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, 51400

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35415001000250 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській обл., м.Дніпропетровськ

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

Тихонов Володимир Миколайович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комітету, тел. (0563) 20-01-55, (05632) 6-25-54,

тел./факс.(05632) 6-34-29, e-mail: pi_tender@bk.ru

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, 04052229

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету

3. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.pavlograd-official.org

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: 23.20.1 Продукти нафтоперероблення рідкі

5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: бензин марки А-95 — 12500л., А-92 -3450 л. (по талонах).

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: березень — грудень 2012 року

6. Основні умови договору: відповідно до розділу IX Закону

7. Строк дії цінових пропозицій: не менше 120 днів

8. Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце: Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, кімн. 103, 51400

8.2. Строк: 28.02.2012 року до 9:00 години

9. Розкриття цінових пропозицій:

9.1. Місце: Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, кімн. 309, 51400

9.2. Дата: 28.02.2012 року

9.3. Час: 10:00

10. Додаткова інформація:кваліфікаційні критерії — відповідно до ст 16 Закону, за довідками звертатися по тел. (05632) 6-25-54 до секретаря комітету з конкурсних торгів Мартинової Тетяни Петрівни.

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради,

голова комітету з конкурсних торгів міськвиконкому В.М.Тихонов

 

ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 

1. Валютою пропозиції є національна валюта України – гривня.

2. Оплата буде здійснюватись в українських гривнях згідно Договору.

3. Цінові пропозиції подаються (особисто або поштою) у письмовій формі (за формою наведеною у Додатку 2), основні умови договору про закупівлю (за формою наведеною у Додатку 1) та підтвердження відповідності технічним вимогам подаються у запечатаному конверті не пізніше кінцевого терміну їх подання.

На конверті повинно бути зазначено:

повне найменування і місцезнаходження замовника;

назва предмета закупівлі відповідно до запиту цінових пропозицій;

повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

маркування: «Не відкривати до __________ року до ______ години»

У місцях склеювання конверту повинні міститися підпис уповноваженої особи та відбитки печатки учасника.

Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою, у запечатаному конверті.

Усі сторінки пропозиції учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням.

Цінова пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому навпроти найменування документа має міститись номер сторінки, на якому він знаходиться.

4. Кожен Учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена.

5. Цінові пропозиції розкриваються у встановлений замовником час. До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції.

6. Замовник відхиляє цінові пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (надалі-Закон).

7. Замовник відміняє процедуру запиту цінових пропозицій та має право визнати її такою, що не відбулася, у випадках, визначених статтею 30 Закону.

8. Інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

6. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою в 1 (одному) примірнику.

В пакеті документів цінової пропозиції обов’язково надаються:

Учасники процедури закупівлі повинні надати також у складі своєї пропозиції документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону:

1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:

1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

2.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:

3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з копіями договорів (не менше двох).

4. Наявність фінансової спроможності:

4.1. Завірена копія балансу за останній звітній період;

4.2. Завірена копія звіту про фінансові результати за останній звітній період;

4.3. Завірена копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період;

4.4. Оригінали довідок, виданих з усіх банківських установ, які здійснюють обслуговування учасника, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами по кожному рахунку окремо, які дійсні на дату розкриття цінових пропозицій.

Відповідно до ст.17. Закону надати:

5. Документи, які повинен подати Учасник, для підтвердження того, що він не має заборгованості по сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів):

5.1. Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, яка дійсна на дату розкриття цінових пропозицій.

6. Довідка (складена в довільній формі), яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

7. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента; довіреність керівника та інше). Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт.

8. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту:

8.1.Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).

8.2.Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) або виписка з Єдиного державного реєстру.

8.3.Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

8.4.Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) для юридичних осіб.

8.5.Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку в розмірі 10% (у разі наявності).

8.6.Копії сертифікатів якості/відповідності та паспорт на товар.

Відповідальність за достовірність і зміст довідок, складених у довільний формі несуть учасники.

*Примітки: усі документи (за винятком оригіналів виданих іншими установами) повинні бути завірені печаткою та підписом уповноваженої особи учасника.

Методика розрахунку ціни пропозиції:

1. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням того, що автомобілі замовника будуть заправлятись на АЗС учасника.

2. У ціновій пропозиції ціни вказуються за 1 літр бензину, які пропонуються для постачання із урахуванням кількості, наведеної в запиті цінових пропозицій Інструкції з підготовки цінових пропозицій, та остаточно виводиться загальна вартість пропозиції.

Методика оцінки цінової пропозиції:

1. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визнається Учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну.

2. У випадку надання найнижчої (однакової) ціни декількома учасникам, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

3. Замовник відхиляє цінові пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель ” (надалі – Закон).

Додаток 1

 Основні умови договору про закупівлю

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахування особливостей, визначених цим Законом.

Типовий договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти, затверджений наказом Міністерства економіки України 27.07.2010 № 925.

Істотні умови договору про закупівлю:

предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент)

Найменування (номенклатура, асортимент) товару: 23.20.1 Продукти нафтоперероблення рідкі (бензин)

кількість товарів та вимоги щодо їх якості

Кількість товарів та вимоги щодо їх якості

— бензин марки А-95 ДСТУ 4063-2001 — 12500 л.,

— бензин марки А-92 ДСТУ 4063-2001 — 3450 л.

Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

порядок здійснення оплати

Порядок здійснення оплати: розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом ___ банківських днів з дня отримання товару (встановлюється учасником).

сума, визначена у договорі

Сума цього Договору становить _________________________________ у тому числі:______

(вказати цифрами та словами)

__________________________________________________________________________________ (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України «Про податок на додану вартість»)

 

Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.

термін та місце поставки товарів

Строк поставки товарів: березень-грудень 2012 року,

Місце поставки товарів: Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95, 51400

 

строк дії договору

Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, але не пізніше, ніж до 31 грудня 2012 року.

 

права та обов’язки сторін

відповідальність сторін

Відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору сторони несуть згідно чинного законодавства України.

 

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та відбудеться не раніше трьох місяців з дня його укладення;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень ч.6 ст. 40 Закону

Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою

* Примітки: Додаток 1 Учасник надає у складі своєї пропозиції заповненим, підписаним та завіреним печаткою.

 

Додаток 2

 

Форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

Форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

 

Ми, __________________ (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у запиті цінових пропозицій на закупівлю 23.20.1 Продуктів нафтоперероблення рідких (бензин марки А-95, А- 92) згідно з вимогами Замовника торгів.

Вивчивши Інструкцію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче за наступними цінами:

Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю., грн., з ПДВ Сума грн., з ПДВ
Бензин марки А -95

ДСТУ 4063-2001

літр 12500
Бензин марки А — 92

ДСТУ 4063-2001

літр 3450
Всього з ПДВ

 

Загальна сума _______________________________________________грн. (з ПДВ) _____грн.

(цифрами та словами із зазначенням ПДВ, якщо учасник є платником податку)

 

1. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

    1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції згідно з умовами Інструкції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
    2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.
    3. Порядок здійснення оплати: розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом ___ банківських днів з дня отримання товару (встановлюється учасником).

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою

* Примітки:

— у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, – в ціновій пропозиції зазначаються відомості без ПДВ.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

запиту цінових пропозицій на закупівлю

23.20.1.Продукти нафтоперероблення рідкі

(бензин марки А-95, А- 92 по талонам)

 

Опис предмета закупівлі Одиниця виміру Кількість
1 бензин марки А-95

ДСТУ 4063-2001

літр 12500
2 бензин марки А-92

ДСТУ 4063-2001

літр 3450

 

 

Якість бензину повинна відповідати вимогам ДСТУ 4063-2001

 

Учасник повинен мати АЗС на території Дніпропетровської обл. та міста Павлоград.

 

Автотранспорт Замовника базується за адресою:51400, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95

 

Учасник повинен надати інформацію про наявність АЗС та вказати адресу розташування його АЗС.

 

Відпуск бензину повинен здійснюватись за талонами.

Учасник має надати сертифікати відповідності та паспорт на товар

В ціну товару входять всі податки і збори, передбачені законодавством.

*Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».

Голова комітету з конкурсних торгів В.М.Тихонов cекретар комітету Т.П.Мартинова

 

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Житлово-комунальні послуги: право користуватися пільгами для ветеранів війни
  • Протокол № 2 засідання Ради з питань ВПО
  • Вітаємо нашого земляка з перемогою
  • ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ДНІВ СТАЛОЇ ЕНЕРГІЇ В ПАВЛОГРАДІ
  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.