Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Корисна інформація

ПРОТОКОЛ № 15 розкриття пропозицій конкурсних торгів

Апрель 28th, 2015 Протоколи розкриття Вывести на печать

 

ПРОТОКОЛ № 15

 розкриття пропозицій конкурсних торгів

(кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій)

1. Замовник:

1.1. Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» Дніпропетровської   обласної ради»

1.2. Місцезнаходження  м. Павлоград, вул. Дніпровська,541

1.3. Відповідальний за проведення торгів: Костюкова Марина Гаральдіївна

(прізвище,ім’я, по батькові)

телефон: (05632) 3-02-05, телефакс (05632) 3-02-05  

 

2. Інформація про предмет закупівлі: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їх частини»  коду 32.50.3 ДК 016:2010  (32.50.30-50.01 Ліжка підіймачі та подібні ліжка))

3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на    веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель  27.03.2015р. № 098186 №221 (27.03.2015)

 

4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) відбулося 27 квітня 2015 р. о 10.00

(дата)                                  (час)

Місце розкриття: за адресою замовник, кабінет головного лікаря

5. Інформація щодо отриманнях  пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій)

 

з/п

Номер і

дата

реєстрації

замовником

пропозиції

конкурсних

торгів (кваліфікаційної пропозиції,

цінової

пропозиції)

Повне

найменування (для юридичної особи)

або прізвище, ім’я, по батькові

(для фізичної

особи) учасника процедури закупівлі,

код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*,

місцезнаходження/ місце проживання, телефон/телефакс

Інформація про

наявність чи

відсутність

необхідних

документів, передбачених документацією

конкурсних торгів (запитом цінових пропозицій)

Ціна

пропозиції

або ціни окремих

частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі

частини предмета закупівлі визначені замовником

для надання учасниками пропозицій щодо них)

Примітки

1

2

3

4

5

6

1. № 1627.04.15р.

07.45

 

 

 

 

 

Товариство з обмеженою відповідальністю«Ортосаніт Діффужион»

ЄДРПОУ:39113019

вул. Горького 102, кв.32

м. Київ, 03150

тел.(044)228-43-98

факс (044)591-61-01

Інформація про наявність документів буде вивчено при більш детальній оцінки

169700,00 грн.

(з ПДВ)

2. № 1727.04.15р.

08.05

Фізично особа підприємець Мірза Констянтин ОлександровичЄДРПОУ:2965503970

вул. Автозаводська буд.87, кв.28, м. Київ, 04114

тел. (050)353-63-68

факс (044) 425-59-52

Інформація про наявність документів буде вивчено при більш детальній оцінки

170700,00 грн.

(з ПДВ)

 

 

________________________

*Серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний  контролюючий орган і мають відмітку в паспорті)

 

6. Присутні:

6.1. Від учасників процедури закупівлі:

__________________________________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали)                                                                        (підпис)

 

______________________________________________________________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали)                                                                        (підпис)

 

______________________________________________________________________________________________________________

(посада, прізвище, ініціали)                                                                        (підпис)

 

Зауваження учасників процедури закупівлі

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів):

 

 

 

Головний бухгалтер                                                ______________    Полулях В.М.

Інженер з ремонту                                         ______________     Чебля М.А.

 

            Заст. головного лікаря з екон.питань,

                  заст. голови комітету з конкурсних торгів  ______________    Баканова К.П.

 

 

 

Секретар комітету з конкурсних торгів    ____________          Горба К.В.

 

                                                                                                   М.П.

 

 

 

 

 

 

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Акція «Вишиванка в моєму серці» до Дня вишиванки
  • Про скасування дозволів розміщення зовнішньої реклами у місті ТОВ «АТБ-маркет»
  • «Поточний ремонт дороги вул. Євгена Панченка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-003815-a
  • «Поточний ремонт дороги вул. Ватоліної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-15-001633-a
  • Міський голова привітав колектив музею з прийдешнім професійним святом
  • Про передачу нежитлового приміщення
  • Привітання міського голови з Днем вишиванки
  • Привітання міського голови з Днем сім’ї
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Івана Сірка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-012386-a
  • Робота над актуалізацією Концепції розвитку міста триває
  • Реконструкція водогрійних котлів ТВГ-8М №1, №3 котельні 37-го кварталу по вул. Центральна,21А шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на енергоефективні пальникові пристрої СНТ
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Дніпровська до ліцею № 19 в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-008074-a
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд