ПРОТОКОЛ № 16
розкриття пропозицій конкурсних торгів
(кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій)
1. Замовник:
1.1. Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради»
1.2. Місцезнаходження м. Павлоград, вул. Дніпровська,541
1.3. Відповідальний за проведення торгів: Костюкова Марина Гаральдіївна
(прізвище,ім’я, по батькові)
телефон: (05632) 3-02-05, телефакс (05632) 3-02-05
2. Інформація про предмет закупівлі: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їх частини» коду 32.50.3 ДК 016:2010 (32.50.30-50.99-Меблі медичні, хірургічні та ветеринарні та їхні частини (крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші )
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.03.2015р. № 098218 № 221(27.03.2015)
4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) відбулося 27 квітня 2015 р. о 10.30
(дата) (час)
Місце розкриття: за адресою замовник, кабінет головного лікаря
5. Інформація щодо отриманнях пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій)
№ з/п |
Номер і дата реєстрації замовником пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції, цінової пропозиції) |
Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*, місцезнаходження/ місце проживання, телефон/телефакс |
Інформація про наявність чи відсутність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів (запитом цінових пропозицій) |
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них)
|
Примітки
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. | № 1524.04.2015
15.30 |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРОСЕДІА»ЄДРПОУ 34564967
вул. Горького, б.155, м. Київ, 03150 тел/факс (044)529-38-38 |
Інформація про наявність документів буде вивчено при більш детальній оцінки
|
97551,00 грн. (з ПДВ) |
|
________________________
*Серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті)
6. Присутні:
6.1. Від учасників процедури закупівлі:
__________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали) (підпис)
______________________________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали) (підпис)
______________________________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали) (підпис)
Зауваження учасників процедури закупівлі
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів):
Головний бухгалтер ______________ Полулях В.М.
Інженер з ремонту ______________ Чебля М.А.
Заст. головного лікаря з екон.питань,
заст. голови комітету з конкурсних торгів ______________ Баканова К.П.
Секретар комітету з конкурсних торгів ____________ К.В.Горба
М.П.