ІНФОРМАЦІЇ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1.Найменування:Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня № 4» Дніпропетровської обласної ради»
1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01984174
1.3.Місцезнадження: Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541, 51400
2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
3. Інформація про предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі:«Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їхні частини» код 32.50.3 ДК 016-2010
( 32.50.30-50.99.Меблі медичні,хірургічні та ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші).
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: шафа двох створчата медична БМ- 41-1шт., шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) — 17 одиниць.
3.3.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.
3.4.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: червень — липень 2015 року.
4.Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі:
4.1. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі (у разі розміщення): __________________
4.2.Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 26.05.2015р.,№ 137040,
№ 259 (26.05.2015) 26.05.2015
4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 26.05.2015р., № 137040/1
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 29.05.2015р., № 139494, № 262 (29.05.2015) 29.05.2015
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 13.05.2015 року
6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі:
6.1.Найменування/ прізвище, ім’я по батькові: ФОП Костур Андрій Йосипович
6.2.Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2563905430
6.3.Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи),
телефон, телефакс: вул. Добролюбова,2/16, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл., тел./факс
(0563) 20-97-20
7. Результат проведення процедури закупівлі:
7.1.Дата акцепту пропозиції: 26.05.2015 року
7.2.Дата укладення договору про закупівлю: 09.06.2015року
7.3.Сума, визначена в договорі про закупівлю.
97400,00 грн. (Дев’яносто сім тисяч чотириста грн. 00 коп.)
(цифрами) (словами).
7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
шафа двох створчата медична БМ- 41- 4950,00грн., шафа для одягу медичнаБМ-46 – 4650,00 грн.,
шафа медична БМ-35 – 6850,00 грн., стіл однотумбовий медичний СМ-2 – 3870,00 грн.,
стіл двотумбовий медичний СМ-4 – 4950,00 грн., диван для очікування пацієнтів К-2 – 6575,00грн.,
стіл-пост медсестри БМ-50 -18470 грн., набір для очікування К-3 – 4250 грн.,
стелаж для медсестри БМ-47 – 4430,00 грн., стелаж для медсестри БМ-48 – 3550,00 грн.
8.Відміна процедури закупівлі:
8.1. Дата прийняття рішення.
8.2. Підстава.
Голова комітету з конкурсних торгів М.Г.Костюкова