Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ІНФОРМАЦІЇ про результати проведення переговорної процедури закупівлі

Май 21st, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ІНФОРМАЦІЇ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі

1. Замовник:
1.1.Найменування:Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня № 4» Дніпропетровської обласної ради»
1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01984174
1.3.Місцезнадження: Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541, 51400

2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет

3. Інформація про предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі: «Устаткування радіологічного, електромедичного та електротерапевтичне устаткування » код 26.60.1 ДК — 016-2010 (трубка рентгенівська DURA 422 MV до апарату SOMATOM Emotion16)
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1шт
3.3.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.
3.4.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: травень – червень 2015 року.

4.Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі:
4.1. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі (у разі розміщення): __________________
4.2.Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 27.04.2015р.,№ 120894,
№ 241 (27.04.2015) 27.04.2015
4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 27.04.2015р., № 120894/1
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 05.05.2015р., № 124794, № 245 (05.05.2015) 05.05.2015

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 17.04.2015 року

6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі:
6.1.Найменування/ прізвище, ім’я по батькові: Дочірне підприємство з 100% -ою іноземною інвестицією «Сіменс Україна»
6.2.Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 24940089
6.3.Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: вул. Миколи Грінченка, 4В, м. Київ,03680 тел./факс (044)392-23-00;
392-24-09; 392-24-15.
7. Результат проведення процедури закупівлі:
7.1.Дата акцепту пропозиції: 28.04.2015 року
7.2.Дата укладення договору про закупівлю: 18.05.2015року

7.3.Сума, визначена в договорі про закупівлю.
1967908,28 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят сім тисяч дев’ятсот вісім грн. 28 коп.)
(цифрами) (словами).
7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):

8.Відміна процедури закупівлі:
8.1. Дата прийняття рішення.
8.2. Підстава.

Голова комітету з конкурсних торгів М.Г.Костюкова




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Порядок денний на листопад 2025р.
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • До 30 000 доларів для розвитку бізнесу
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!
  • Про створення комісії для передачі матеріальних цінностей
  • Про призначення піклувальника
  • Про призначення опікуна
  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має малолітня дитина
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
  • Про втрату чинності рішень виконкому від ********* р. № *** “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”, від ******** р. № ********* “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про внесення змін до рішень виконкому від ******* року № *** “Про надання малолітній статусу дитини, позбавленої батьківського піклування”, від ****** року № *** “Про влаштування у дитячий будинок сімейного типу на спільне проживання і виховання малолітніх дітей”