Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Февраль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Янв    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Корисна інформація

ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення торгів — Виконавчий комітет Павлоградської міської ради

Сентябрь 5th, 2011 Результати торгів Вывести на печать

ОГОЛОШЕННЯ

про результати проведення торгів

1. Замовник:
1.1. Найменування. Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 04052229
1.3. Місцезнаходження. Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95 , 51400
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, 04052229

2. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет

3. Процедура закупівлі. Запит цінових пропозицій

4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі. 23.20.1 Продукти нафтоперероблення рідкі
4.2. Кількість та місце поставки товарів або вид і місце проведення робіт чи надання послуг: бензин марок А-95 — 4600л., А-92 — 1200л. (по талонах), за адресою замовника

5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про закупівлю. www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення. www.pavlograd-official.org
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель. ВДЗ № 97 (543) від 15.08.2011р., оголошення № 137117 (ПАЛ)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом). —
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель. —

6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною. —
6.2. Дата укладення договору про закупівлю. —
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися. «Торги відмінені”
6.3.1. Дата прийняття рішення. 31.08.2011р.
6.3.2. Причина. ч. 1 ст. 30 Закону України “Про здійснення державних закупівель” торги відмінено, тому що для участі у них подано менше двох пропозицій конкурсних торгів.

7. Ціна договору про закупівлю. —
8. Інформація про переможця торгів:
8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.-
8.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.-
8.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи).-
8.4. Номер телефону, телефаксу.-

Голова комітету
з конкурсних торгів міськвиконкому В.М.Тихонов

Секретар комітету з конкурсних торгів міськвиконкому
Мартинова Тетяна Петрівна тел. (05632) 6-25-54


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відбулася конференція “Збережемо річки Павлоградщини разомˮ
  • До уваги жінок-підприємиць!
  • День заснування Павлоградського історико-краєзнавчого музею
  • Про скликання позачергової 60 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 24.03.2021 року № 245 «Про пункти видачі засобів радіаційного і хімічного захисту»
  • Міжнародний день рідної мови
  • У бою за Україну загинув павлоградець Леонід ЩЕРБИНА
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Привітна,24б
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Харківська,8е
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Преображенська,1в
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Підгірна,18б
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Дніпровська,366а
  • Протоколи 57сесії
  • Протоколи 56сесії
  • Протоколи 55 сесії