ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
1.Замовник:
1.1.Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня № 4»
Дніпропетровської обласної ради»
1.2.Код за ЄДРПОУ: 01984174
2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1.Найменування предмета закупівлі: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні;
крісла парикмахерські та подібні кріслі; їхні частини»» код 32.50.3 ДК 016-2010 (32.50.30-50.99- Меблі медичні,хірургічні та ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші)
4.2.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: шафа двухстворчата медична БМ-41-1шт.;, шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) - 17 одиниць.
4.3.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: КЗ «Ппавлоградська міська лікарня №4» ДОР»
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг травень — липень 2015 року.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1.Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю ( у разі такого розміщення)
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель :27.03.2015р., № 098218
5.3.Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
6.Результат проведення процедури закупівлі:
6.1 Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:
6.2.Дата укладання договору про закупівлю:
6.3.Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: 28.04.2015 року
підстава: п.п.8 п.1 ст.30 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
7.Сума, визначена в договорі про закупівлю:
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу:
10. Інформація про рамкову угоду:
10.1. Дата та номер рамкової угоди
10.2. Учасники рамкової угоди
10.3. Строк, який укладено рамкову угоду.
Заст. голови комітету з конкурсних торгів К.П.Баканова