ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
№ 20 від 15 .06. 2015 року
Замовник.
Найменування: Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» ДОР»
Код за ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград ,Дніпропетровська обл., 51400
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград,51400,
(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса)
тел.(05632) 3-21-04, телефакс (05632) 3-02-05, katerina.gorba@mail.ru__
(номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail)
Предмет закупівлі:
Найменування:«Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та
подібні крісла; їхні частини» код 32.50.3 ДК 016-2010 ( 32.50.30-50.99.Меблі медичні,хірургічні та
ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: шафа двох створчата медична БМ- 41-1шт., шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) — 17 одиниць
Місце поставки товарів виконання робіт чи надання послуг за адресою замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: червень — липень 2015 року
Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі
Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі _________________________________________________________
Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноважного органу з питань закупівель 26.05.2015р. № 137040, №259 (26.05.2015)
Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.05.2015р. № 137040/1
Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.05.2015р. № 139494, № 262 (29.05.2015)
Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.06.2015р.,
№ 146632 , № 271 (12.06.2015)
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 13.05.2015р.
5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
20.05.2015р., 14.00, кабинет головного лікаря
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість)
97400,00 грн. (Дев’яносто сім тисяч чотириста грн. 00 коп.)
( цифрами) (словами)
Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
Найменування/ прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Костур Андрій Йосипович
Код за ЄДРПОУ /реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2563905430
Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Добролюбова,2/16, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл., тел./факс (0563) 20-97-20
Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 09.06.2015року – 97400,00 грн.
Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі ___________
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону
11. Інша інформація: Процедуру обрано відповідно до п.4 ч.2 ст.39 закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме – якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
12. Склад комітету конкурсних торгів.
(прізвища, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів)
Голова комітету з конкурсних торгів, головний лікар _______________ /М.Г.Костюкова/
Заст.голови комітету з конкурсних торгів,
заст. головного лікаря з екон.питань ________________ /К.П.Баканова/
Секретар комітету з конкурсних торгів,
бухгалтер (з дип. спец.) Ікат.бухгал. ________________ / К.В.Горба/
Член комітету з конкурсних торгів,
інженер з ремонту І категорії ________________ /М.А.Чебля/