Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі № 20 від 15 .06. 2015 року

17 июня, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
№ 20 від 15 .06. 2015 року

Замовник.
Найменування: Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» ДОР»
Код за ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград ,Дніпропетровська обл., 51400
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград,51400,
(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса)
тел.(05632) 3-21-04, телефакс (05632) 3-02-05, katerina.gorba@mail.ru__
(номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail)

Предмет закупівлі:
Найменування:«Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та
подібні крісла; їхні частини» код 32.50.3 ДК 016-2010 ( 32.50.30-50.99.Меблі медичні,хірургічні та
ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: шафа двох створчата медична БМ- 41-1шт., шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) — 17 одиниць
Місце поставки товарів виконання робіт чи надання послуг за адресою замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: червень — липень 2015 року

Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі
Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі _________________________________________________________
Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноважного органу з питань закупівель 26.05.2015р. № 137040, №259 (26.05.2015)
Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.05.2015р. № 137040/1
Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.05.2015р. № 139494, № 262 (29.05.2015)
Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.06.2015р.,
№ 146632 , № 271 (12.06.2015)
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 13.05.2015р.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
20.05.2015р., 14.00, кабинет головного лікаря

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість)
97400,00 грн. (Дев’яносто сім тисяч чотириста грн. 00 коп.)
( цифрами) (словами)

Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
Найменування/ прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Костур Андрій Йосипович
Код за ЄДРПОУ /реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2563905430
Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул. Добролюбова,2/16, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл., тел./факс (0563) 20-97-20

Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 09.06.2015року – 97400,00 грн.

Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі ___________

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону

11. Інша інформація: Процедуру обрано відповідно до п.4 ч.2 ст.39 закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме – якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.

12. Склад комітету конкурсних торгів.
(прізвища, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів)

Голова комітету з конкурсних торгів, головний лікар _______________ /М.Г.Костюкова/

Заст.голови комітету з конкурсних торгів,
заст. головного лікаря з екон.питань ________________ /К.П.Баканова/

Секретар комітету з конкурсних торгів,
бухгалтер (з дип. спец.) Ікат.бухгал. ________________ / К.В.Горба/

Член комітету з конкурсних торгів,
інженер з ремонту І категорії ________________ /М.А.Чебля/




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлоград вшанували пам’ять жертв Голодомору
  • Шановні павлоградці!
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Рішення 67 сесії VIII скликання
  • Відбувся 13-й конкурс бізнес-проєктів
  • Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2026 рік
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Учасники навчальних програм отримали сертифікати
  • Звернення міського голови Анатолія Вершини до Дня Гідності та Свободи
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У закладах культури відбулися заходи до Дня захисту дітей
  • Рейд за участю фахівців соціальних служб та поліції
  • Про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у місті Павлоград
  • Майстер-класи та привітання до Дня захисту дітей
  • Привітання до Дня захисту дітей вихованців Центру соціальної підтримки дітей “Моя родина”