Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі N 4 від 12.08.2015 року

Август 17th, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
N 4 від 12.08.2015 року
1. Замовник.
1.1. Найменування: КП “Павлоград-Світло” Павлоградської міськради Дніпропетровської області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 37085446
1.3. Місцезнаходження: вул.Шевченка,63, м.Павлоград, Дніпропетровська обл. 51400
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): секретар тендерного комітету Сінельник Ірина Петрівна, юрисконсульт 1 категорії, м. Павлоград, вул. Шевченка, буд.63, кабінет №201, поверх 2, тел..(05632) 4-17-62, psvitlo@mail.ru
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування: код 29.10.4 — автомобілі для перевезення вантажів (Автомобілі для перевезення вантажів (бортовий автомобіль з тентом ГАЗ 330232-244 (подовжений, здвоєна кабіна — 6 місць), або його еквівалент)))
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 51400, Дніпропетровська обл.,м.Павлоград,вул.Шевченка,63, каб.201
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: липень -серпень 2015 року
3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: www.pavlograd-offical.org
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №165659, “ВДЗ” №296(20.07.2015) від 20.07.2015р.
3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 165659/1 від 20.07.2015р.
3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №168583, “ВДЗ” №300(24.07.2015) від 24.07.2015р.
3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №177805, ВДЗ №312(11.08.2015) від 11.08.2015 р.
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 08.07.2015р.
5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 09.07.2015 р., 10:00, за місцем знадходження Учасника та Замовника шляхом листування та телефонних переговорів (ст. 207 ЦКУ)
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):
353900грн.(з ПДВ) ;
(цифрами)
триста п’ятдесят три тисячі дев’ятсот грн.(з ПДВ) .
(словами)
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Підприємство з іноземними інвестиціями «Автоінвестстрой-Брок»
7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 31031552
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. вул. Дегтярівська,буд.21, м.Київ, поштовий індекс 04119, (044) 390-20-30
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 04.08.2015р., 353900 грн.(з ПДВ)
9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: учасником — Підприємство з іноземними інвестиціями «Автоінвестстрой-Брок» — надано документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначених частиною другою статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
11. Інша інформація:
— умови застосування процедури закупівлі в одного учасника:
відповідно до пункту 4 частини другої статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
12. Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова комітету: Чабан Н.А.- головний інженер
Заступник голови комітету: Пригожа Г. В. – бухгалтер
Секретар комітету: Сінельник І.П.- юрисконсульт 1 категорії
Члени комітету: Жирнова Н.П.- майстер
Степаненко Є.К.- майстер

Голова комітету з конкурсних торгів
КП «Павлоград-Світло» головний інженер Чабан Н.А.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Готуємося до нового навчального року
  • «Реконструкція споруди цивільного захисту населення розташованої за адресою вул. Героїв України, 2б м. Павлоград, Дніпропетровська область». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-21-010845-a.
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.05.2025р. № 615/0/3-25 ”Про Положення щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам міста Павлоград” ( з урахуванням внесених змін)
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги батькам дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги громадянам міста, яким виповнилося 90 і більше років
  • Про надання матеріальної допомоги