ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
№ 2 від 20 травня 2015 року
1. Замовник.
1.1. Найменування. Комунальне підприємство «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ. 37085446
1.3. Місцезнаходження. вул. Шевченка, буд. № 63, кабінет № 201, поверх 2, Дніпропетровська область, м. Павлоград, поштовий індекс 51400
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). секретар тендерного комітету Сінельник Ірина Петрівна, юрисконсульт 1 категорії, м.Павлоград, вул. Шевченка, буд. № 63, кабінет № 201, поверх 2, тел.(05632) 4-14-62, e-mail: psvitlo@mail.ru
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування.
2.2. Код за ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі. код 29.10.4 — Автомобілі для перевезення вантажів (бортовий автомобіль з тентом ГАЗ 330232-244 (подовжений, здвоєна кабіна — 6 місць), або його еквівалент))
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. м. Павлоград
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. липень-серпень 2015 року
4. Процедура закупівлі. Відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю. www.pavlograd-official.org
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Бюлетень № 234 (16.04.2015) від 16.04.2015 року, оголошення № 113389
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: бюлетень №257(22.05.2015) від 22.05.2015 року,оголошення №135710
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання.
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час).19.05.2015рік до 12-00
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).19.05.2015 року 13-00
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. Не отримано
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення.
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів | __________________ ; (цифрами і словами) |
|
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів | __________________ ; (цифрами і словами) |
|
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів | __________________ ; (цифрами і словами) |
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
11. Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися. Відміна торгів
12.1. Дата прийняття рішення. 19.05.2015 року
12.2. Підстави. Не подання для участі пропозицій конкурсних торгів
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата та номер рамкової угоди.
14.2. Учасники рамкової угоди.
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
Чабан Н.А. головний інженер
Пригожа Г.В. бухгалтер
Сінельник І.П. юрисконсульт 1 категорії
Жирнова Н.П. майстер
Степаненко Є.К. майстер
____________________________________________________________________
(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)
Голова комітету з конкурсних торгів
КП «Павлоград-Світло» головний інженер Чабан Н.А.