Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації N 2 від 11.06.2013 року

Июнь 13th, 2013 Результати торгів Вывести на печать

1. Замовник:
1.1. Найменування: Павлоградський театр ім. Б.Є. Захави
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24231508
1.3. Місцезнаходження: вул.Харківська,65, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, Україна
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Рева Анатолій Андрійович – директор театру, голова комітету з конкурсних торгів; Україна, Павлоградський театр ім. Б.Є.Захави, м. Павлоград, вул. Харківська, 65, тел./факс: (05632) 64847, 0666169487, teatrzaxavu@yandex.ua
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): відділ культури Павлоградської міської ради, код ЄДРПОУ 02227423.
2. Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти, власні кошти.
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: Реконструкція приміщень театру та виконання прибудови до нього з метою влаштування приміщень гримерних, репетиційної зали, туалету, душової та буфету по вул. Харківській, 65 в м. Павлоград.
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Харківська, 65, 51400, Україна.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: липень 2013р.- грудень 2015р.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності): pavlograd-official.org
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 34(777) від 29.04.2013р., оголошення № 115255
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон): “Announcer of the public purchasing” № 18 (144) від 30.04.2013р. оголошення № 006330
.
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: відсутнє
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 45(788) від 10.06.2013р., оголошення № 137056.
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом): “Announcer of the public purchasing” № 24 (150) від 11.06.2013р. оголошення № 007999
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 1 учасник.
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «СМУ-21»
6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 13440143
6.4. Місцезнаходження/місце проживання: вул. Терьошкіна, 3, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51412, Україна
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 03.06.2013р. до 10:00години.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 03.06.2013р. об 11:00години.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 1 пропозиція.
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): —
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів: ТОВ «СМУ-21» -6325135,20грн. в т.ч. ПДВ.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів ______________;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів ______________;
номер ____ та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів
_______________ ; ____________________________. (цифрами) (словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: —
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю: —
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. —
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. —
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. —
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: —
10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару)-
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення: 04.06.2013р.
12.2. Причини: на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав: немає
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам.
13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури).
15. Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова комітету з конкурсних торгів (директор театру) А.А. Рева; Заступник голови комітету (головний бухгалтер) І.В. Велько;
Члени комітету: (головний інженер) А.В. Загинайло;
(заступник директора з господарчої частини) Ю.В. Бодров;
Секретар комітету (головний адміністратор) Л.Г. Невмій

Директор театру,
голова комітету з конкурсних торгів А.А. Рева

Секретар комітету з конкурсних торгів Л.Г. Невмій

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлограді відзначили переможців міського конкурсу «Тендітний подих Землі»
  • Покладання квітів з нагоди 38 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
  • Шановні земляки!
  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду