Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Январь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації N 5 від 23.07.2013 року

Июль 23rd, 2013 Результати торгів Вывести на печать

1. Замовник:
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04052229
1.3. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна,95, 51400
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Тихонов Володимир Миколайович — заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комітету з конкурсних торгів, тел. (0563) 20-01-55, тел/факс (05632) 6-34-29,
e-mail: Tikhonov-57@ukr.net; Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна,95, 51400.
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, 04052229.
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: код 71.12.1 — послуги інженерні (розробка проекту водоохоронних зон та прибережних захисних смуг (річка Вовча)).
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120га
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Павлоград, Дніпропетровська обл..
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: липень — грудень 2013р.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності): WWW.PAVLOGRAD-OFFICIAL.ORG
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 45 (788) від 10.06.2013р., оголошення № 133925.
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон): (відсутнє).
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: (відсутнє).
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 57 (800) від 22.07.2013р., оголошення № 151828.
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом): (відсутнє).
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два).
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
1) Приватне підприємство “Земпроект”;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю “БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН”.
6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
1) код ЄДРПОУ 33375712;
2) код ЄДРПОУ 33496357.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання:
1) 75600, Херсонська обл., м.Гола Пристань, вул. Ігнатченко, 1б, кв.12;
2) юридична адреса: 04073, м.Київ, вул.Скляренка,15, поштова адреса: 03040, м.Київ, вул. Деміївська, 43.
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 11.07.2013р. до 9:00 години.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 11.07.2013р. о 10:00 годині.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві)
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): — —
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів:
1) ПП “Земпроект” (ціна пропозиції — 143456,33 грн., умови та порядок розрахунків — 15 днів по факту надання послуг, строк надання послуг — 100 робочих днів);
2) ТОВ “БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН” (ціна пропозиції — 107099,23 грн., умови та порядок розрахунків — відтермінування платежу 30 днів по факту надання послуг, строк надання послуг — 150 календарних днів з дати підписання договору але не пізніше 11.12.13р.).
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення: Пропозицію конкурсних торгів ПП “Земпроект” відхилено відповідно до ч.1. ст. 29 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Підстава: Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону, а саме відсутні: завірена копія балансу за 2012 рік та копія звіту про фінансові результати за 2012 рік, за яким вже здійснена звітність у відповідних органах (вимоги розділу ІІІ та додатку 1 до документації).
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися: — —
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів _______-_______;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів ______-________;
номер ___-_____ та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів ____-_____;
(цифрами) (словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: — —
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. — —
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. — —
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: — —
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. —
10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). — —
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення: 15.07.2013 року.
12.2. Причини: до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників (ч.1 статті 30 Закону України “Про здійснення державних закупівель” ).
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам: ТОВ “БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН”.
13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам: ПП “Земпроект”.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону: ПП “Земпроект”, ТОВ “БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН”.
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника. —
14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури): Склад комітету з конкурсних торгів міськвиконкому затверджено розпорядженням міського голови від 21.02.2011р. № 82-р.
15. Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова комітету з конкурсних торгів: Тихонов В.М. — заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
Заступник голови комітету з конкурсних торгів: Сімакова О.Б. — начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності;
член комітету: Косаригін А.В. — начальник госрподарського відділу;
член комітету: Вишнякова О.О. — начальник відділу земельно-ринкових відносин;
секретар комітету з конкурсних торгів: Мартинова Т.П. — головний спеціаліст відділу з економічних питань.

Заступник голови комітету з конкурсних торгів
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності О.Б.Сімакова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув павлоградець Денис Горянський
  • Про призначення над неповнолітньою дитиною піклувальника
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким мають неповнолітня дитина і малолітні діти
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна право користування яким мають малолітні діти
  • Звіт про використання бюджетних коштів за 2024р.
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг з житлових питань
  • Про визначення обсягів пайової участі власників пересувних тимчасових споруд торговельного призначення та об’єктів сфери розваг в утриманні об’єктів благоустрою
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Загинув захисник України, наш земляк Іван БОРИСОВ
  • Оголошення про початок актуалізації Концепції інтегрованого розвитку м. Павлоград на період до 2027 року.