ЗВІТ
про результати проведення процедур
відкритих торгів і двоступеневих торгів
та попередньої кваліфікації
№ 10 від 27.03.2015 року
1.
1.1
1.2 1.3 1.4
|
Замовник:
Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради» Код за ЄДРПОУ: 01984174 Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл.,51400 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Дніпровська,541, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса) м.Павлоград,51400,тел.(05632) 3-21-04, телефакс (05632) 3-02-05, katerina.gorba@mail.ru (номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail)
|
2.
2.1 2.2 2.3 2.4 |
Замовник, в інтересах генеральним замовником проведено процедуру закупівлі:
Найменування: ______________________________________________________________________ Код за ЄДРПОУ: _____________________________________________________________________ Місцезнаходження: ___________________________________________________________________ Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: ____________________________
|
3.
3.1
3.2
3.3 3.4
|
Предмет закупівлі:
Найменування: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла» їх частини» по коду 32.50.3 ДК 016:2010 (32.50.30-50.99- Меблі медичні,хірургічні та ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші) Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: (шафа двухстворчата медична БМ-41-1шт.;, шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) 17 шт Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: квітень – червень 2015року
|
4. | Процедура закупівлі: відкриті торги |
5.
5.1 5.2
5.3
5.4
5.5 |
Інформування про процедуру закупівлі:
Адреса веб – сайту , на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю: _________ Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: № 196 (19.02.2015) 19.02.2015; № 056005 Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: _______________________________________________ Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ____________________________________________________________________ Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю_____
|
6.
6.1 6.2 6.3 6.4 |
Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів:
Кількість учасників процедури закупівлі: ___________________________________________________ Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: __________________________________________________ Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків ________________________ Місцезнаходження/місце проживання: ______________________________________________________
|
7.
7.1
7.2
7.3 7.4
7.5 7.6
|
Інформація про пропозицій конкурсних торгів:
Строк подання пропозицій конкурсних торгів: _______________________________________________ (дата і час) Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів: _______________________________________________ (дата і час) Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: __________________________________________ Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): ___________________________________________________________________ Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів: _______________________________________________________ Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстава їх відхилення: _________________ |
8.
8.1
8.2
|
Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів:
Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися — найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів:_______________________________________________ (цифрами) (словами) — найвища ціна пропозиції конкурсних торгів: _______________________________________________ (цифрами) (словами) — ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: ____________________________________________ (цифрами) ( словами) Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: _________________________________________________ |
9.
9.1 9.2 9.3
|
Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: __________________________________________________ Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: ____________________________ Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: ___ |
10. | Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: ______
|
11.
|
Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): ______________________________________________________________________________
|
12.
12.1 12.2
|
Відмінена торгів або визнання їх такими, що не відбулися
Дата прийняття рішення:_23.03.2015року Підстави: _п.п.8 п.1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
|
13.
13.1 13.2 13.3 13.4
|
Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:_______ Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16: __________ Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону: _____________ Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені до статтею 17 Закону, із зазначення таких обставин для кожного учасника: __________________________________________________________ |
14.
14.1 14.2 14.3 14.4 14.5 |
Інформація про укладену рамкову угоду
Дата та номер рамкової угоди ____________________________________________________________ Учасники рамкової угоди ________________________________________________________________ Строк, на який укладено рамкову угоду _____________________________________________________ Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді ______________________________ Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником ___________________
|
15.
|
Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників): _______________________________________________________
|
16. | Склад комітету з конкурсних торгів.
(зазначити прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів) Головний лікар, голова комітету з конкурсних торгів _______________ /М.Г.Костюкова/
Заст.голов.лікаря з екон.пит., заст.голови комітету з конкурсних торгів ________________ /К.П.Баканова/
Бухг.(з дипл.спец.)І катег., секретар комітету з конкурсних торгів ________________ / К.В.Горба/
Головний бухгалтер, член комітету з конкурсних торгів ________________ /В.М.Полулях/
Інженер з ремонту І катег., член комітету з конкурсних торгів ________________ /М.А.Чебля/
|