Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих торгів і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 10 від 27.03.2015 року

Март 27th, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про результати проведення процедур
відкритих торгів і двоступеневих торгів
та попередньої кваліфікації
№ 10 від 27.03.2015 року

1.

1.1

 

1.2

1.3

1.4

 

 

 

Замовник:

Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради»

Код за ЄДРПОУ: 01984174

Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл.,51400

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Дніпровська,541,

(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса)

м.Павлоград,51400,тел.(05632) 3-21-04, телефакс (05632) 3-02-05, katerina.gorba@mail.ru

(номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського  телефонного зв’язку, e-mail)

 

2.

2.1

2.2

2.3

2.4

Замовник, в інтересах генеральним замовником проведено процедуру закупівлі:

Найменування: ______________________________________________________________________

Код за ЄДРПОУ: _____________________________________________________________________

Місцезнаходження: ___________________________________________________________________

Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: ____________________________

 

3.

3.1

 

 

3.2

 

 

 

 

3.3

3.4

 

Предмет закупівлі:

Найменування: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла» їх частини» по коду 32.50.3 ДК 016:2010 (32.50.30-50.99- Меблі медичні,хірургічні та ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші)  

Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: (шафа двухстворчата медична БМ-41-1шт.;, шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) 17 шт

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: квітень – червень 2015року

 

4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5.

5.1

5.2

 

5.3

 

5.4

 

5.5

Інформування про процедуру закупівлі:

Адреса веб – сайту , на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю: _________

Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення  процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: № 196 (19.02.2015) 19.02.2015; № 056005

Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів,  розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: _______________________________________________

Дата і номер оголошення про результати проведення торгів,  розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ____________________________________________________________________

Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю_____

 

6.

6.1

6.2

6.3

6.4

Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів:

Кількість учасників процедури закупівлі: ___________________________________________________

Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: __________________________________________________

Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків ________________________

Місцезнаходження/місце проживання: ______________________________________________________

 

7.

7.1

 

7.2

 

7.3

7.4

 

7.5

7.6

 

Інформація про пропозицій конкурсних торгів:

Строк подання пропозицій конкурсних торгів: _______________________________________________

(дата і час)

Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів: _______________________________________________

(дата і час)

Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: __________________________________________

Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): ___________________________________________________________________

Ціна кожної  пропозиції конкурсних торгів: _______________________________________________________

Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також  підстава їх відхилення: _________________

8.

8.1

 

 

 

 

 

 

8.2

 

Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів:

Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися

— найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів:_______________________________________________

(цифрами)                                                                 (словами)

— найвища ціна пропозиції конкурсних торгів:  _______________________________________________

(цифрами)                                                                 (словами)

— ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: ____________________________________________

(цифрами)                                                   ( словами)

Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: _________________________________________________

9.

9.1

9.2

9.3

 

Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: __________________________________________________

Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: ____________________________

Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: ___

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: ______

 

11.

 

 

Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): ______________________________________________________________________________

 

12.

12.1

12.2

 

Відмінена торгів або визнання їх такими, що не відбулися

Дата прийняття рішення:_23.03.2015року

Підстави: _п.п.8 п.1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель»

 

13.

 

 

 

13.1

13.2

13.3

13.4

 

 

Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі  статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:_______

Перелік учасників, які не відповідають  кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16: __________

Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені  статтею 17 Закону: _____________

Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені до статтею 17 Закону, із зазначення таких обставин для кожного учасника: __________________________________________________________

14.

14.1

14.2

14.3

14.4

14.5

Інформація про укладену рамкову угоду

Дата та номер рамкової угоди ____________________________________________________________

Учасники рамкової угоди ________________________________________________________________

Строк, на який укладено рамкову угоду _____________________________________________________

Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді ______________________________

Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником ___________________

 

15.

 

 

Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників): _______________________________________________________

 

16. Склад  комітету з конкурсних торгів.

(зазначити прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)

Головний лікар,

голова комітету з конкурсних торгів          _______________      /М.Г.Костюкова/

 

Заст.голов.лікаря з екон.пит.,

заст.голови комітету з конкурсних торгів   ________________      /К.П.Баканова/

 

 

Бухг.(з дипл.спец.)І катег.,

секретар комітету з конкурсних торгів       ________________     / К.В.Горба/

 

Головний бухгалтер,

член комітету з конкурсних торгів             ________________    /В.М.Полулях/

 

Інженер з ремонту І катег.,

член комітету з конкурсних торгів             ________________    /М.А.Чебля/

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи
  • Виконком від 08.05.2024 р.
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Милосердова Володимира до вул. Леоніда Каденюка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005248-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005166-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005908-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ганни Світличної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005751-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Грушевського Михайла в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005848-a
  • Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах
  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця
  • У Павлограді відбувся ритуал пам’яті з нагоди Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни 1939-1945 рр.
  • Вітання до Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни 1939-1945 рр.