Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих торгів і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 8 від 27.03.2015 року

27 марта, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про результати проведення процедур
відкритих торгів і двоступеневих торгів
та попередньої кваліфікації
№ 8 від 27.03.2015 року

1.

1.1

 

1.2

1.3

1.4

 

 

 

Замовник:

Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради»

Код за ЄДРПОУ: 01984174

Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл.,51400

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Дніпровська,541,

(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса)

м.Павлоград,51400,тел.(05632) 3-21-04, телефакс (05632) 3-02-05, katerina.gorba@mail.ru

(номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського  телефонного зв’язку, e-mail)

 

2.

2.1

2.2

2.3

2.4

Замовник, в інтересах генеральним замовником проведено процедуру закупівлі:

Найменування: ______________________________________________________________________

Код за ЄДРПОУ: _____________________________________________________________________

Місцезнаходження: ___________________________________________________________________

Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: ____________________________

 

3.

3.1

3.2

3.3

3.4

 

Предмет закупівлі:

Найменування: «Ліки» по коду 21.20.1 ДК 016:2010

Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 найменування

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2015р.

4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5.

5.1

5.2

 

5.3

 

5.4

 

5.5

Інформування про процедуру закупівлі:

Адреса веб – сайту , на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю: _________

Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення  процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: № 196 (19.02.2015) 19.02.2015; № 055882

Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів,  розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:  №214 ( 18.03.2015) 18.03.2015; № 087810

Дата і номер оголошення про результати проведення торгів,  розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №221 (27.03.2015) 27.03.2015; № 097953

Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю_____

 

6.

6.1

 

6.2

6.3

 

6.4

Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів:

Кількість учасників процедури закупівлі: 3(три)

Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: 1. ТОВ «Аметрин ФК»; 2. ТОВ «БаДМ»;

3. ТОВ «Аптека№5+»

Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків 1 — 38218086; 2 – 39273420; 3 — 38492870

Місцезнаходження/місце проживання: 1 – вул.Юріївська,б.17,м. Харків, 61001;2 – вул. Панікахи,2 кор.12, кім.426, м. Дніпропетровська,49005; 3 – пр.Московський,40/42,м. Харків,61001

 

7.

7.1

 

7.2

 

7.3

7.4

 

7.5

 

7.6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про пропозицій конкурсних торгів:

Строк подання пропозицій конкурсних торгів: 11.03.2015р. до 10.00 години

(дата і час)

Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів: 11.03.2015р. о 11.00 годині

(дата і час)

Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: _3 (три)_пропозиції_

Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): _______________________________________________________

Ціна кожної  пропозиції конкурсних торгів: _1 – 310634,58 грн. (з ПДВ); 2 – 287596,87 грн. (з ПДВ);                       3 – 332050,09 грн. ( з ПДВ)

Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також  підстава їх відхилення: _1(одна) пропозиція ТОВ «Аптека №5+» на підставі п.п.1,п.п.3 ст.29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (п.п.1 – не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 цього Закону; п.п.3 – пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів)               

 

8.

8.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.2

 

Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів:

Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися

— найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: 287596,87грн.

(цифрами)

(Двісті вісімдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 87 коп.) (з ПДВ)

(словами)

— найвища ціна пропозиції конкурсних торгів:  310634,58 грн.

(цифрами)

(Триста десять тисяч шістсот тридцять чотири гривні 58 коп.) (з ПДВ)

(словами)

— ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: 287596,87 грн.

(цифрами)

(Двісті вісімдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 87 коп.) (з ПДВ)

( словами)

Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 13.03.2015 року

9.

9.1

9.2

9.3

 

 

Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «БаДМ»

Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 39273420

Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:

вул. Панікахи,2 кор.12, кім.426, м. Дніпропетровська,49005, тел./факс (056) 747-01-71

10.

 

Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:  24.03.2015, 287596,87 грн. (з ПДВ)

 

11.

 

 

Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): ______________________________________________________________________________

 

12.

12.1

12.2

 

Відмінена торгів або визнання їх такими, що не відбулися

Дата прийняття рішення:_________________________________________________________________

Підстави: _________________________________________________________________________________

 

13.

 

 

 

13.1

 

13.2

 

13.3

 

13.4

 

 

Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі  статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:  1 – ТОВ «Аметрин ФК»; 2 – ТОВ «БаДМ»

Перелік учасників, які не відповідають  кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16: 3 – ТОВ «Аптека № 5+»

Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені  статтею 17 Закону: 1 –  ТОВ «Аметрин ФК»; 2 — ТОВ «БаДМ»

Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені до статтею 17 Закону, із зазначення таких обставин для кожного учасника: 3 – ТОВ «Аптека №5+»

 

14.

14.1

14.2

14.3

14.4

14.5

Інформація про укладену рамкову угоду

Дата та номер рамкової угоди ____________________________________________________________

Учасники рамкової угоди ________________________________________________________________

Строк, на який укладено рамкову угоду _____________________________________________________

Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді ______________________________

Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником ___________________

 

15.

 

 

Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):

— замовник обрав скорочену процедуру закупівлю конкурсних торгів згідно абз.2 п. 3 ст. 21 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (на далі – Закон) для забезпечення надання невідкладної та екстреної медичної допомоги хірургічного, кардіологічного, терапевтичного профілю для населення міста Павлограда;

— критеріями оцінки пропозицій конкурсних торгів згідно абз.2 п.5 ст.28 Закону є найбільш економічно вигідною –  найнижча ціна

 

16. Склад  комітету з конкурсних торгів.

(зазначити прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)

Головний лікар,

голова комітету з конкурсних торгів          _______________      /М.Г.Костюкова/

 

Заст.голов.лікаря з екон.пит.,

заст.голови комітету з конкурсних торгів   ________________      /К.П.Баканова/

 

 

Бухг.(з дипл.спец.)І катег.,

секретар комітету з конкурсних торгів       ________________     / К.В.Горба/

 

Головний бухгалтер,

член комітету з конкурсних торгів             ________________    /В.М.Полулях/

 

Інженер з ремонту І катег.,

член комітету з конкурсних торгів             ________________    /М.А.Чебля/




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Шановні павлоградці!
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Рішення 67 сесії VIII скликання
  • Відбувся 13-й конкурс бізнес-проєктів
  • Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2026 рік
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Учасники навчальних програм отримали сертифікати
  • Звернення міського голови Анатолія Вершини до Дня Гідності та Свободи
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У закладах культури відбулися заходи до Дня захисту дітей
  • Рейд за участю фахівців соціальних служб та поліції
  • Про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у місті Павлоград
  • Майстер-класи та привітання до Дня захисту дітей
  • Привітання до Дня захисту дітей вихованців Центру соціальної підтримки дітей “Моя родина”
  • Виконком від 13.11.2025 р