Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих торгів і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 8 від 27.03.2015 року

Март 27th, 2015 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про результати проведення процедур
відкритих торгів і двоступеневих торгів
та попередньої кваліфікації
№ 8 від 27.03.2015 року

1.

1.1

 

1.2

1.3

1.4

 

 

 

Замовник:

Найменування: комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради»

Код за ЄДРПОУ: 01984174

Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровськая обл.,51400

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Дніпровська,541,

(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса)

м.Павлоград,51400,тел.(05632) 3-21-04, телефакс (05632) 3-02-05, katerina.gorba@mail.ru

(номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського  телефонного зв’язку, e-mail)

 

2.

2.1

2.2

2.3

2.4

Замовник, в інтересах генеральним замовником проведено процедуру закупівлі:

Найменування: ______________________________________________________________________

Код за ЄДРПОУ: _____________________________________________________________________

Місцезнаходження: ___________________________________________________________________

Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: ____________________________

 

3.

3.1

3.2

3.3

3.4

 

Предмет закупівлі:

Найменування: «Ліки» по коду 21.20.1 ДК 016:2010

Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 найменування

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2015р.

4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5.

5.1

5.2

 

5.3

 

5.4

 

5.5

Інформування про процедуру закупівлі:

Адреса веб – сайту , на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю: _________

Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення  процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: № 196 (19.02.2015) 19.02.2015; № 055882

Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів,  розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:  №214 ( 18.03.2015) 18.03.2015; № 087810

Дата і номер оголошення про результати проведення торгів,  розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №221 (27.03.2015) 27.03.2015; № 097953

Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю_____

 

6.

6.1

 

6.2

6.3

 

6.4

Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів:

Кількість учасників процедури закупівлі: 3(три)

Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: 1. ТОВ «Аметрин ФК»; 2. ТОВ «БаДМ»;

3. ТОВ «Аптека№5+»

Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків 1 — 38218086; 2 – 39273420; 3 — 38492870

Місцезнаходження/місце проживання: 1 – вул.Юріївська,б.17,м. Харків, 61001;2 – вул. Панікахи,2 кор.12, кім.426, м. Дніпропетровська,49005; 3 – пр.Московський,40/42,м. Харків,61001

 

7.

7.1

 

7.2

 

7.3

7.4

 

7.5

 

7.6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про пропозицій конкурсних торгів:

Строк подання пропозицій конкурсних торгів: 11.03.2015р. до 10.00 години

(дата і час)

Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів: 11.03.2015р. о 11.00 годині

(дата і час)

Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: _3 (три)_пропозиції_

Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): _______________________________________________________

Ціна кожної  пропозиції конкурсних торгів: _1 – 310634,58 грн. (з ПДВ); 2 – 287596,87 грн. (з ПДВ);                       3 – 332050,09 грн. ( з ПДВ)

Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також  підстава їх відхилення: _1(одна) пропозиція ТОВ «Аптека №5+» на підставі п.п.1,п.п.3 ст.29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (п.п.1 – не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 цього Закону; п.п.3 – пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів)               

 

8.

8.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.2

 

Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів:

Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися

— найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: 287596,87грн.

(цифрами)

(Двісті вісімдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 87 коп.) (з ПДВ)

(словами)

— найвища ціна пропозиції конкурсних торгів:  310634,58 грн.

(цифрами)

(Триста десять тисяч шістсот тридцять чотири гривні 58 коп.) (з ПДВ)

(словами)

— ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: 287596,87 грн.

(цифрами)

(Двісті вісімдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 87 коп.) (з ПДВ)

( словами)

Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 13.03.2015 року

9.

9.1

9.2

9.3

 

 

Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «БаДМ»

Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 39273420

Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:

вул. Панікахи,2 кор.12, кім.426, м. Дніпропетровська,49005, тел./факс (056) 747-01-71

10.

 

Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:  24.03.2015, 287596,87 грн. (з ПДВ)

 

11.

 

 

Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): ______________________________________________________________________________

 

12.

12.1

12.2

 

Відмінена торгів або визнання їх такими, що не відбулися

Дата прийняття рішення:_________________________________________________________________

Підстави: _________________________________________________________________________________

 

13.

 

 

 

13.1

 

13.2

 

13.3

 

13.4

 

 

Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі  статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:  1 – ТОВ «Аметрин ФК»; 2 – ТОВ «БаДМ»

Перелік учасників, які не відповідають  кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16: 3 – ТОВ «Аптека № 5+»

Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені  статтею 17 Закону: 1 –  ТОВ «Аметрин ФК»; 2 — ТОВ «БаДМ»

Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені до статтею 17 Закону, із зазначення таких обставин для кожного учасника: 3 – ТОВ «Аптека №5+»

 

14.

14.1

14.2

14.3

14.4

14.5

Інформація про укладену рамкову угоду

Дата та номер рамкової угоди ____________________________________________________________

Учасники рамкової угоди ________________________________________________________________

Строк, на який укладено рамкову угоду _____________________________________________________

Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді ______________________________

Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником ___________________

 

15.

 

 

Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):

— замовник обрав скорочену процедуру закупівлю конкурсних торгів згідно абз.2 п. 3 ст. 21 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (на далі – Закон) для забезпечення надання невідкладної та екстреної медичної допомоги хірургічного, кардіологічного, терапевтичного профілю для населення міста Павлограда;

— критеріями оцінки пропозицій конкурсних торгів згідно абз.2 п.5 ст.28 Закону є найбільш економічно вигідною –  найнижча ціна

 

16. Склад  комітету з конкурсних торгів.

(зазначити прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)

Головний лікар,

голова комітету з конкурсних торгів          _______________      /М.Г.Костюкова/

 

Заст.голов.лікаря з екон.пит.,

заст.голови комітету з конкурсних торгів   ________________      /К.П.Баканова/

 

 

Бухг.(з дипл.спец.)І катег.,

секретар комітету з конкурсних торгів       ________________     / К.В.Горба/

 

Головний бухгалтер,

член комітету з конкурсних торгів             ________________    /В.М.Полулях/

 

Інженер з ремонту І катег.,

член комітету з конкурсних торгів             ________________    /М.А.Чебля/

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій
  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи
  • Виконком від 08.05.2024 р.
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Милосердова Володимира до вул. Леоніда Каденюка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005248-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005166-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005908-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ганни Світличної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005751-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Грушевського Михайла в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005848-a
  • Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-007436-a
  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця