Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Звіт про результати проведення процедур відкритих торгів N16 від 05.06.2013р.

Июнь 10th, 2013 Результати торгів Вывести на печать

Звіт
про результати проведення процедур відкритих торгів
N16 від 05.06.2013р.
1. Замовник:
1.1. Найменування Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за за ЄДРПОУ 26137720
1.3.Місцезнаходження – Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград,
вул. Шевченко,63-б кім.6, 51400.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Дейнеженко Юлія Сергіївна, начальник управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, голова комітету з конкурсних торгів, тел. (05632) 4-18-74, ф. 6-30-41,
e-mail: ors_pavl@meta.ua
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, ЄДРПОУ 26137720
2. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету ,
3.Предмет закупівлі:
3.1. Найменування Машини землерийні , код 28.92.2 Машини інші для переміщування, планування, профілювання, розробляння, вирівнювання, трамбування, ущільнювання та виймання ґрунту, корисних копалин або руд (зокрема бульдозери, механічні лопати та дорожні котки) (бульдозер).
3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг – 1 шт.
4.Процедура закупівлі : відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.pavlograd-official.org
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:
№ 110997 ВДЗ 32 (775) від 22.04.2013р.
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях ( у випадках, передбачених Законом).
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу № 110997 ВДЗ 32 (775) від 22.04.2013р.
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях ( у випадках, передбачених Законом).
6.Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів
6.1.Кількість учасників процедури закупівлі — два
6.2.Найменування :
1. Приватне мале виробничо-комерційне підприємство «Ассоль»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Траксервіс»
6.3. Ідентифікаційний код –
1. 20470908
2. 34245137

6.4. Місцезнаходження : 1. Запорізька обл. м. Василівка, вул. Чекістів, 43, 71603
2. м. Павлоград, вул. Дніпровська, 127/24, 51400

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів :
7.1.Строк подання пропозицій конкурсних торгів ( дата і час) :
1. 22.05.2013р.08-43год.
2. 22.05.2013р.09-35год.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів ( дата і час) 22.05.2013р. 11-00 год.
7.3.Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів – дві.
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі ( у разі застосування процедури двоступеневих торгів). —
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів .
1. 397200,00грн., термін виконання поставки червень – липень 2013 року
2. 598000,00грн., термін виконання поставки червень – липень 2013 року
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення –
1. В конкурсній пропозиції Приватне мале виробничо-комерційне підприємство «Ассоль», ЄДРПОУ — 20470908, Запорізька обл., м. Василівка, вул. Чекістів, 43, 71603, Тел..(06175)7-36-50
Згідно п.3 ст. 29 Закону України про здійснення державних закупівель №2289-VI
надана пропозиція не відповідає умовам документації конкурсних торгів( технічному завданню), а саме:
— шасі бульдозера Т-130 замість Т-170, що вимагалось;
— відсутність конкретного бульдозеру у Учасника на момент вивчення тендерної пропозиції;
— не всі сторінки пронумеровані та скріплені печаткою та підписом уповноваженої особи; не визначений строк поставки .
2. В конкурсній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Траксервіс», ЄДРПОУ – 34245137,м. Павлоград, вул. Дніпровська, 127/24, 51400 тел. 056 20-08-88.
Згідно п.3 ст. 29 Закону України про здійснення державних закупівель №2289-VI надана пропозиція не відповідає умовам документації конкурсних торгів( технічному завданню), а саме:
— шасі бульдозера Т-130 замість Т-170, що вимагалось;
— відсутні копії договорів за минулий період — 2012 року, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів;
— не всі сторінки скріплені печаткою та підписом уповноваженої особи.
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів __.__;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів __грн.__;
номер _____ та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів.
(цифрами)
_________________________________________________________
(словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів..
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування
9.2. Ідентифікаційний код.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання/реєстрації (для фізичної особи), телефон, телефакс.
10. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна
11. Підстави прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).-
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися: відмінені
12.1. Дата прийняття рішення. -05.06.2013р.
12.2. Причини. — Було відхилено всі конкурсні пропозиції
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам.
13.2. Перелік учасників, які не подали документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством.
1. Приватне мале виробничо-комерційне підприємство «Ассоль»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Траксервіс»
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.
1. Приватне мале виробничо-комерційне підприємство «Ассоль»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Траксервіс»
13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури).
Загальна кількість балів за всіма критеріями розраховується по формулі:
— кількість балів за критерієм «Ціна» + кількість балів за критерієм «Строк виконання робіт»
1. а) ціна;.
б) строк поставки товару
Кількість балів
2. а) ціна;.
б) строк поставки товару
Кількість балів
Переможцем процедури закупівлі визнано
15. Склад комітету з конкурсних торгів
Міхненко В. В. – головний спеціаліст – юрист, секретар комітету ______________
Голота Л.Г.- – начальник відділу
комунального господарства ______________
Ляховка К.О. – головний спеціаліст — економіст відділу
бухгалтерського обліку та контролю ______________
Макаревич О.Ю. – головний спеціаліст відділу будівництва
та реконструкції та енергозбереження _______________
____________________________________________________________________________
(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів).

Дейнеженко Ю. С. — начальник управління комунального
господарства та будівництва Павлоградської міської ради,
голова комітету з конкурсних торгів ______________
М. П.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті