Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедури «Павлоградська міська лікарня № 4» запиту цінових пропозицій

Апрель 25th, 2011 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ

про результати проведення процедури

запиту цінових пропозицій

№ 12   від 25 .04.2011р.

 

1.

1.1

1.2

1.3

1.4

 

 

 

 

1.5

Замовник.

Найменування: Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня № 4»

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:  01984174

Місцезнаходження: вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, 51400

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками

Горба Катерина Вікторівна, секретар комітету з конкурсних торгів, 51400,

м. Павлоград, вул.Дніпровська,541, каб. 129, телефон (05632)3-21-04, телефакс (05632)3-02-05, E-mail – asya344@mail.ru ________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначення коду міжміського зв’язку, e-mail)

Головний розпорядник коштів Управління Охорони Здоров’я 26370125 ________

(повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

2.

Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет

3.

3.1

3.2

Предмет закупівлі.

Найменування: «Препарати лікарські»по коду 24.42.1 ДК 016-97

Кількість товарів, вид робіт або послуг: 201 найменування

4.

4.1

 

 

4.2

 

4.3

 

 

4.4

 

 

4.5

 

Інформування про процедуру закупівлі.

Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури запиту цінових пропозицій: www.tender.me.qov.ua.

Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій www.pavloqrad-official.orq

(у разі наявності)

Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України «ВДЗ» № 34(480) від 21.03.11р.,  № 008822

Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України «ВДЗ» № 42(488) від 08.04.11р., № 035250

Дата оприлюдненні і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщення на веб-порталі Міністерства економіки України «ВДЗ» №  49(495)      від 25 .04.11р., № 049021

5.

5.1

5.2

 

 

5.3

 

5.4

 

Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.

Кількість  учасників процедури закупівлі: 2 (два) учасника

Найменування/ прізвище, ім’я, по батькові:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «БаДМ»

2. Пиватне акціонерне товариство «Альба Україна»

Ідентифікаційний код/ ідентифікаційний номер:

1.ЕДРПОУ – 31816235, 2. ЕДРПОУ – 22946976

Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи):

1. вул. Панікахи,2, м. Дніпропетровськ, 49005

2. вул.Шевченко,100, м. Бориспіль, київська обл., 08300

6.

6.1

 

6.2

 

6.3

6.4

6.5

 

6.6

 

 

 

 

6.7

Інформація щодо цінових пропозицій.

Строк подання цінових пропозицій до 04.04.2011р. до 09.00 годин

(дата і час)

Дата розкриття цінових пропозицій 04.04.2011р. о 10.00 годин

(дата і час)

Кількість отриманих цінових пропозицій 2 (дві)

Перелік відхилених цінових пропозицій, обґрунтування підстав відхилення

Ціна і стислий опис інших умов кожної цінової пропозиції:

1 – 96500,00 грн.з ПДВ;                  2 – 96189,59 грн. з ПДВ ________________

Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну

(з ПДВ) 96189,59 грн.(з ПДВ –  грн.)_________________                                                                                                            (цифрами)

Дев’яносто шість  тисяч сто вісімдесят дев’ять  гривень 59 коп.

(словами)

Дата акцепту пропозиції: 05.04.2011р.

7.

7.1

7.2

7.3

Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

Найменування/ прізвище, ім’я, по батькові ПрАТ «Альба Україна»

Ідентифікаційний код/ ідентифікаційний номер 22946976

Місцезнаходження, телефон, телефакс вул. Шевченко,100, м. Бориспіль, Київська обл., 08300, тел. (0440490-32-71

8.

 

Дата укладання договору про закупівлю та його ціна

19.04.2011 року – 96189,59 грн. (Дев’ятносто шість тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень

59 коп.)

9.

Дата і підстави прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю

10.

 

10.1

10.2

Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася

Дата прийняття рішення

Підстава

11.

 

 

 

11.1

 

 

 

 

11.2

 

 

11.3

 

 

11.4

 

Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/ відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав

Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «БаДМ»

2. Пиватне акціонерне товариство «Альба Україна»

Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не  відповідають встановленим законодавством вимогам

Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «БаДМ»

2. Пиватне акціонерне товариство «Альба Україна»

Перелік учасників, щодо яких  встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника

12.

 

 

Інша інформація.

Замовник обрав процедуру запиту цінових пропозицій внаслідок того, що для зазначених         товарів існує постійно діючий ринок та їх вартість не перевищує 200,00 тисяч гривень.

13.

Склад комітету з конкурсних торгів.

(прізвища, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів)

Голова комітету з конкурсних торгів           _______________     /М.Г.Костюкова/

 

Заст.голови комітету з конкурсних торгів   ________________    /К.П.Баканова/

 

Секретар комітету з конкурсних торгів       ________________     / К.В.Горба/

 

Член комітету з конкурсних торгів              ________________    /В.М.Полулях/

 

Член комітету з конкурсних торгів              ________________    /М.А.Чебля/

 

 

 

 

 

 


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 20.02.2025 року №171/0/3-25
  • Порядок денний на квітень 2025р.
  • Проєкт «ВІДНОВА»: гранти для людей із обмеженими економічними можливостями
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 61 сесії міської ради VІІІ скликання
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 60 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Ліцей №1 розпочав роботу за змішаною формою навчання
  • Павлоградські спортсмени завітали до м.Біла Церква
  • Оголошення про передачу майна в оренду
  • Про передачу нежитлового приміщення
  • Павлоградське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області інформує
  • Графік проведення гідравлічних випробувань теплових мереж від котельних
  • Виконком від 26.03.2025 р
  • Розпочато актуалізацію Концепції інтегрованого ровитку міста Павлоград
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 26.03.2025 №368/0/3-25 «Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд»
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд