Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № 4 від 29.03.2016 р

Март 31st, 2016 Результати торгів Вывести на печать

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106

ЗВІТ
про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
№ 4 від 29.03.2016 р

1. Замовник.
1.1. Найменування. Комунальний заклад << Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда>> Павлоградської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ. 37735597
1.3. Місцезнаходження. 51400 Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 115,
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Гарбулінська Наталя Іванівна,економіст, тел. (05632) 6-09-92, тел./факс.(05632) 6-09-92, e-mail: cpmsp@ukr.net.
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування. код ДК 016:2010 21.10.6 ( ДК 021:2015 336510600-4 вакцини) ТУБЕРКУЛІН
2.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг. 18000 доз
2.3. Місце поставки товарів, надання послуг. 51400 м.Павлоград , Дніпропетровська обл.
вул. Леніна,115
2.4. Строк поставки товарів, надання послуг. березень-грудень 2016 р
3. Інформація про процедуру закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій. www.pavlograd-official.org
3.2. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ № 36 від 23.02.2016р оголошення 051924
3.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ № 50 від 15.03.2016р оголошення 076122
3.4. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель :
ВДЗ № 59 від 28.03.2016р оголошення № 087755

4. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.
4.1. Кількість учасників процедури закупівлі. три
4.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
1.ТОВ <<Поділ-Інвест >>
2.ТОВ <<Імуно-Фарм >>
3.ПрАТ <<Медфарком>>
4.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
1.ТОВ <<Поділ-Інвест>> – 21604142
2.ТОВ <<Імуно-Фарм>> — 39005713
3.ПрАТ<< Медфарком-Центр>> – 33239630
4.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи) :
1.ТОВ <<Поділ-Інвест>> – м.Київ , вул..Ігоревська,12А
2.ТОВ <<Імуно-Фарм>> — м.Одеса вул. Пантелеймонівська,24
3.ПрАТ <<Медфарком-Центр>> – м.Київ бульвар Т.Шевченка,60
5. Інформація про цінові пропозиції.
1.ТОВ << Поділ-Інвест>> – 336240,00 грн
2.ТОВ <<Імуно-Фарм>> — 308160,00 грн
3.ПрАТ <<Медфарком-Центр>> – 308160,00 грн
5.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час) :10.03.2016 р до 12-00 години
5.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час). 10.03.2016 р о 14-00 год.
5.3. Кількість отриманих цінових пропозицій. три
5.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, підстави їх відхилення.
5.5. Ціна кожної цінової пропозиції.
1.ТОВ <<Поділ-Інвест>> – 336240,00 грн
2.ТОВ <<Імуно-Фарм>> — 308160,00 грн
3.ПрАТ <<Медфарком-Центр>> – 308160,00 грн
5.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з податком на додану вартість):
308160,00 грн_
(цифрами)
_Триста вісім тисяч сто шістдесят грн. 00 коп ( в тч. ПДВ . )
(словами)
5.7. Дата акцепту пропозиції. 14.03.2016

6. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. ТОВ <<Імуно-Фарм>>
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 39005713
6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. м.Одеса вул. Пантелеймонівська,24
тел./ факс 0482349821, 0482331047
7. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
Договір № 240316/01/123 від 24.03.2016 р на суму 308160,00 грн з урахуванням ПДВ
8. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.——
9. Відміна або визнання такою, що не відбулася, процедури запиту цінових пропозицій.
9.1. Дата прийняття рішення.
9.2. Підстава.
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон), із зазначенням відповідних підстав.
Відповідно до ст..16 Закону документи учасника відповідають установленим законодавством вимогам,що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям.
10.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
10.2. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.
11. Інша інформація.
Процедура закупівлі Запитом Цінових Пропозицій обрана згідно ст.. 35 Закону
12. Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова комітету ,головний лікар О.І.Дуднікова_____________
Члени комітету : С.С.Рибалко
Т.С.Орєхова
К.С.Сологуб
Н.І.Гарбулінська

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження