Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій N 3 від 22 квітня 2014 року

Апрель 22nd, 2014 Результати торгів Вывести на печать

ЗВІТ
про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
N 3 від 22 квітня 2014 року

1. Замовник:
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04052229
1.3. Місцезнаходження: вул. Леніна, 95, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Тихонов Володимир Миколайович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комітету з конкурсних торгів, тел. (0563) 20-01-55; тел/факс 6-34-29, e-mail: tikhonov-57@ukr.net, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95 , 51400.
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, 04052229
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: код — 19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні
3.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг: бензин А-92 – 2970 л., бензин А-95 — 8400 л. по талонам.
3.3. Місце поставки товарів, надання послуг: за адресою замовника
3.4. Строк поставки товарів, надання послуг: травень — грудень 2014р.

4. Інформування про процедуру закупівлі:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій (у разі наявності): www.pavlograd-official.org.
4.3. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 26 (872) від 31.03.2014р., оголошення № 092205 (ПАЛ)
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: (відсутнє).

4.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 32 (878) від 21.04.2014р., оголошення № 110104 (ПАЛ)
5. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції:
5.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 1 (одна)
5.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
№ 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Параллель-М ЛТД».
5.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
№ 1. код ЄДРПОУ 24316073
5.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи):
№ 1. 83045, м.Донецьк, вул. Олімпієва, 2Б;
6. Інформація щодо цінових пропозицій:
6.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час): 15.04.2014 р. до 14:00 години
6.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час): 15.04.2014 р. о 15:00 годині.
6.3. Кількість отриманих цінових пропозицій: 1 (одна)
6.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, обґрунтування підстав відхилення: відсутні.
6.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної цінової пропозиції:
№ 1. ТОВ “Параллель-М ЛТД” (загальна сума пропозиції – 179323,50грн. /з ПДВ/, ціна за 1 літр бензину А-92 PERFEKT – 15,55грн., А-95 Євро – 15,85грн. з ПДВ, порядок здійснення оплати: розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 22 банківських днів з дня отримання товару).

6.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з ПДВ): ________-____________ (цифрами) __________________(словами)
6.7. Дата акцепту пропозиції: —
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: —
7.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: —
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: —
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: —
9. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): —

10. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю. —
11. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася: 11.1. Дата прийняття рішення. 16.04.2014 року
11.2. Підстави:на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон), із зазначенням відповідних підстав:
12.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону:
ТОВ “Параллель-М ЛТД” код ЄДРПОУ 243316073.
12.2. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника: —
13. Інша інформація: Обрано та застосовано процедуру відповідно до ч.1 ст. 35 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.

14. Склад комітету з конкурсних торгів:
Тихонов В.М. — заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
голова комітету з конкурсних торгів міськвиконкому;
Сімакова О.Б. — начальник відділу бух обліку та звітності, заступник голови комітету;
Косаригін А.В. — начальник господарського відділу, член комітету;
Вишнякова О.О. — начальник відділу земельно-ринкових відносин, член комітету;
Мартинова Т.П. — головний спеціаліст відділу з економічних питань,
секретар комітету з конкурсних торгів.

Голова комітету
з конкурсних торгів міськвиконкому ________________ В.М.Тихонов




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання міського голови Анатолія Вершини з Днем фізичної культури та спорту України
  • Об’ява КП «Павлоградтеплоенерго»
  • Про початок та проходження опалювального сезону 2025-2026 років для будинків приватного сектору та в квартирах багатоквартирних будинків з індивідуальним газовим/електричним опаленням м. Павлограда
  • Реабілітації дітей з інвалідністю
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 29.08.2025р. № 1583/0/3-25
  • Про внесення змін до рішень виконавчого комітету міської ради
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Дмитра Бочарникова в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-10-013879-a
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.06.2025 року № 916/0/3-25 «Про затвердження потреби у фонді захисних споруд цивільного захисту Павлоградської міської територіальної громади»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 12.03.2025 № 285/0/3-25 «Про затвердження Порядку встановлення муніципальної заохочувальної виплати (премії) медичним працівникам»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про міський конкурс літературної творчості «Герої рідної землі»
  • До УВАГИ опікуна та піклувальника повнолітньої недієздатної особи та особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  • Про надання дозволу на улаштування розв’язки кільцевого типу  на вул.Івана Мазепи в районі будинків № 66а, №51, №71
  • Про погодження на видалення дерева