Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Корисна інформація

ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій «Виконавчий комітет Павлоградської міської ради»

Сентябрь 6th, 2011 Результати торгів Вывести на печать

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922

ЗВІТ
про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
N 3 від 6 вересня 2011 року

1. Замовник:
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04052229
1.3. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 95 , 51400
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Косаригін Андрій Володимирович, начальник господарського відділу, тел. (05632) 6-26-86;
Мартинова Тетяна Петрівна, головний спеціаліст відділу з економічних питань, секретар комітету, тел. (05632) 6-25-54, тел./факс.(05632) 6-34-29, e-mail: pi_tender@bk.ru
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, 04052229

2. Джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету

3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: 23.20.1 Продукти нафтоперероблення рідкі
3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг:бензин марок А-95 — 4600л., А-92 — 1200л. (по талонах)
4. Інформування про процедуру закупівлі:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій (у разі наявності):
www.pavlograd-official.org
4.3. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України: ВДЗ № 97 (543) від 15.08.2011р.,
оголошення № 137117 (ПАЛ)
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України: — —
4.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економіки України:
ВДЗ № 106 (552) від 05.09.2011р., оголошення № 157201 (ПАЛ).
5. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.
5.1. Кількість учасників процедури закупівлі. — —
5.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.- —
5.3. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.- —
5.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи).- —
6. Інформація щодо цінових пропозицій:
6.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час): 31.08. 2011 року до 10:00 години
6.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час): 31.08. 2011 року о 11:00
6.3. Кількість отриманих цінових пропозицій. — —
6.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, обґрунтування підстав відхилення.- —
6.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної цінової пропозиції. — —
6.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну
(з ПДВ) ______________-_______________; (цифрами) _____-_____ (словами).
6.7. Дата акцепту пропозиції. — —
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю: — —
7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.- —
7.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.- —
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. — —
8. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна.- —
9. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.- —
10. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася:
10.1. Дата прийняття рішення: 31.08.2011 року
10.2. Підстави: ч. 1 ст. 30 Закону України “Про здійснення державних закупівель”
торги відмінено, тому що для участі у них подано менше двох пропозицій конкурсних торгів
11. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:- —
11.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам. — —
11.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам.- —
11.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.-
11.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.- —

12. Інша інформація: обрано та застосовано процедуру відповідно до ч.1. статті 35 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.

13. Склад комітету з конкурсних торгів:

Голова комітету

з конкурсних торгів

Тихонов В.М.

— заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

Заступник голови комітету з конкурсних торгів

Сімакова О.Б.

— начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності;

Член комітету

Косаригін А.В.

— начальник господарського відділу;

Член комітету

Вишнякова О.О.

— начальник відділу земельно-ринкових відносин;

Секретар комітету

з конкурсних торгів

Мартинова Т.П.

— головний спеціаліст відділу з економічних питань

Голова комітету
з конкурсних торгів міськвиконкому В.М.Тихонов

Секретар комітету з конкурсних торгів Т.П.Мартинова


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Робоча зустріч з аташе Посольства Швейцарії в Україні
  • Оголошено прийом заявок на Національний конкурс “Благодійна Україна-2024ˮ
  • Участь у Форумі “Стійкість. Відновлення. Розвитокˮ
  • У бою за Україну загинули наші земляки
  • 60 сесія
  • Депутати схвалили звернення щодо підтримки Президента України Володимира Зеленського
  • Про надання дозволу на перепоховання
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про визначення обсягів пайової участі власників пересувних тимчасових споруд торговельного призначення та об’єктів сфери розваг в утриманні об’єктів благоустрою
  • Інвестиційна програма 2024-2025рр
  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів Павлоградській районній державній адміністрації
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (військовій частині А0693 Міністерства оборони України)
  • Про подачу заяв на офіційному сайті Реєстру збитків, завданих агресією російської федерації проти України
  • До уваги внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, постраждалих внаслідок збройної агресії російської федерації проти України