Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

ПОРЯДОК ДЕННИЙ- 28.09.2016

Август 23rd, 2016 Порядок денний засідання виконкому Вывести на печать

ПОРЯДОК ДЕННИЙ
засідання виконавчого комітету Павлоградської
міської ради

28 вересня 2016 року

1. Про хід виконання першочергових заходів щодо підготовки житлового фонду та об’єктів соціальної сфери м.Павлограда до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017р.р.
Готують: Мовчан В.С.,
управління комунального господарства
та будівництва

2. Про підсумки роботи центру адміністративних послуг Павлоградської міської ради у 2016р.
Готують: Радіонов О.М.,
відділ надання адміністративних послуг

3. Питання, що підготували відділи, служби міської ради та виконкому.

Міський голова А.О.Вершина




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Днем Конституції України
  • Оновлені графіки руху за маршрутами №1 та №8
  • З 1 липня починає роботу відділення соціальної адаптації
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Верстатобудівників в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-06-26-011674-a.
  • Захід до До Дня Конституції України та Дня міста Павлограда
  • Про зміну діючих тарифів на послугу теплопостачання
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • «Поточний ремонт проїзду вздовж будинків №368,370а,366 на вул. Дніпровська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-26-004167-a.
  • Шановні павлоградці!
  • Виконком від 25.06.2025 р
  • До уваги мешканців міста!