Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Порядок денний на квітень 2023р.

Апрель 3rd, 2023 Порядок денний засідання виконкому Вывести на печать

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

засідання виконавчого комітету Павлоградської

міської ради

                                                                              26 квітня 2023 року

 

  1. Про підсумки роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2022-2023 років та заходи по підготовці житла та об’єктів комунального призначення до опалювального сезону 2023-2024р.р.

Готують: Радіонов О.М.,  управління комунального господарства та будівництва

  1. Про стан профілактики дитячих захворювань та медичної допомоги дитячому населенню

Готують: Рябова А.В.
відділ охорони здоров’я

 

Міський голова                    Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Центральна дитяча бібліотека стала переможницею у Всеукраїнському конкурсі
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»