Май 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Про ефективність здійснення контролю

Декабрь 21st, 2016 Виконком Вывести на печать

ЗВІТ
про оцінку ефективності здійснення структурними підрозділами міської ради та виконкому контролю за виконанням завдань, визначених актами та дорученнями

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 травня 2011 року № 522 ” Про затвердження Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр – міністра України “ (зі змінами), розпорядження міського голови від 15.09.2016 року ” Про проведення у 2016 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр – міністра України, рішеннями виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови “ робочою групою протягом жовтня 2016 року проведено вивчення ефективності здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами міської ради та виконкому завдань, визначених актами і дорученнями.

В ході перевірок виявлено, що організація контролю виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, виконавчого комітету ведеться структурними підрозділами міської ради та виконкому відповідно до вимог нормативних документів. Наказами начальників управлінь, відділів та служб визначено відповідальних за організацію контролю за виконанням документів або дані обов’язки, передбачені в посадових інструкціях.

Виконавчими органами міської ради в цілому забезпечується дотримання строків виконання отриманих контрольованих документів, вимог щодо їх розгляду, підготовки та належного оформлення відповідних проектів документів, організації здійснення діловодного контролю за їх виконанням.

Ведення діловодства в основному організовано відповідно до вимог Інструкції з діловодства. Використовуються карткова, журнальна, електронна форми контролю.

Слід відзначити послідовну й цілеспрямовану роботу відділу з економічних питань, відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва, відділу земельно–ринкових відносин, фінансового управління, сектору взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи з організації виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України. В цих структурних підрозділах існує система контролю, ведеться облік контрольних документів в установленому порядку, розробляються заходи та орієнтовні графіки здійснення контролю за виконанням завдань, визначених вищезазначеними органами державної влади.

Водночас, необхідно посилити персональну відповідальність посадових осіб за виконання контрольованих службових документів в управлінні комунального господарства та будівництва. Більшість контрольних документів виконується своєчасно, але за тенденцією попереднього нагадування.

Ураховуючи результати проведення у 2016 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр – міністра України, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та викладене вище, діяльність структурних підрозділів Павлоградської міської ради та виконавчого комітету визначено як ефективну. Недостатньо ефективною визначено роботу управління комунального господарства та будівництва.

трансляції з web камер


























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

IMG-579ee0f7d020725054c462dfb523095f-V

Останні надходження

  • Міський голова А.Вершина вручив Почесним громадянам міста Нагрудний знак
  • Про передачу основних засобів та інших необоротних матеріальних активів на баланс КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» ПМР
  • Зустріч вдячності
  • 24 червня 2020 року відбудуться земельні торги в м.Павлограді
  • Інформація щодо епідситуації в Україні та Дніпропетровській області на 27.05.2020 року
  • Інформація щодо епідситуації в місті 27.05.2020 року
  • Вирішено питання фінансування утилізації твердого ракетного палива на Павлоградському хімічному заводі
  • Відбулась 67 сесія Павлоградської міської ради
  • Інформація щодо епідситуації в Україні та Дніпропетровській області на 26.05.2020 року
  • Інформація щодо епідситуації в місті 26.05.2020 року
  • Про виділення матеріальної допомоги
  • Готуємося до відновлення роботи закладів дошкільної освіти
  • ЗВІТ про виконання міського бюджету м.Павлоград за І квартал 2020 року
  • Інформація щодо епідситуації в Україні та Дніпропетровській області на 25.05.2020 року
  • Про затвердження протоколу № 1 від 14.05.2020 р. засідання постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води