Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за І квартал 2023 року

Май 17th, 2023 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

_______2023 м. Павлоград №____

Про моніторинг основних показників
фінансово-господарської діяльності
підприємств, що належать до комунальної
власності територіальної громади
за І квартал 2023 року

Керуючись ст.17, п.2 ч.«а» ст.27, п.2,3 ч.«а» ст.29, п.1 ч.«а» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.78 Господарського кодексу, з метою здійснення контролю за виконанням фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Павлограда, виконком Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Прийняти до відома інформацію про результати моніторингу основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за І квартал 2023 року (додається).
2. Керівникам підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади, постійно вживати дієвих заходів направлених на:
1) забезпечення беззбиткової діяльності підприємства;
2) недопущення заборгованості з виплати заробітної плати;
3) виконання виробничих і фінансових планів підприємства протягом поточного року;
4) стовідсоткові розрахунки з бюджетами усіх рівнів;
5) вчасне погашення дебіторської та кредиторської заборгованості.
3. Балансовій комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради щокварталу проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади.
4. Відділу з економічних питань виконавчого комітету Павлоградської міської ради (Штонда) постійно проводити моніторинг стану виплати заробітної плати на підприємствах, що належать до комунальної власності територіальної громади та сплати внесків до Пенсійного фонду і податків до бюджетів усіх рівнів.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про міський конкурс літературної творчості «Герої рідної землі»
  • До УВАГИ опікуна та піклувальника повнолітньої недієздатної особи та особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  • Про надання дозволу на улаштування розв’язки кільцевого типу  на вул.Івана Мазепи в районі будинків № 66а, №51, №71
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерева
  • Поточний ремонт дороги по вул. Незалежності в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-05-012781-a
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Виконком від 03.09.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.05.2025р. № 615/0/3-25 ”Про Положення щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам міста Павлоград” ( з урахуванням внесених змін)
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги