ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
27.03.2013р. №
Про організацію оздоровлення
та відпочинку дітей
Згідно зі ст. 40, ст. 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”, заслухавши доповідь заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Остренко С.А., виконавчий комітет відмічає, що в місті проводиться робота з підготовки та організації оздоровлення дітей і підлітків влітку 2013 року.
Діяльність відповідних підрозділів міської ради направлена на виконання заходів, спрямованих на оздоровлення дітей, зміцнення матеріально-технічної бази дитячих оздоровчих закладів, урізноманітнення та підвищення якості оздоровчого процесу.
В місті Павлоград проживає близько 10,3 тис. дітей шкільного віку. Влітку поточного року необхідно охопити різними видами оздоровлення не менше 85 % даної категорії.
Під особливим контролем знаходиться питання оздоровлення дітей, які потребують надзвичайної, особливої соціальної уваги, а саме:
— 247 дітей — сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування шкільного віку будуть оздоровлені на 100%;
— 840 дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей планується охопити оздоровленням не менше 70 %, що складає 840 дітей шкільного віку;
— 27 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях та 8 дітей, які знаходяться в дитячому будинку сімейного типу будуть оздоровлені 100% .
Влітку 2013 року на території міста будуть за рахунок коштів міського бюджету та батьківських коштів працювати відпочинкові табори тривалістю 14 днів:
в І зміну 19 пришкільних таборів з денним перебуванням та дворазовим харчуванням;
в П зміну 15 відпочинкових таборів на базі дитячих садочків.
У 2012 році для придбання путівок в заміські табори для оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з міського бюджету було використано:
593,6 тис. грн. на придбання 241 путівки для дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування з розрахунку 2 457 грн. за путівку;
39,02 тис. грн. на організацію харчування у пришкільних таборах для 140 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, з розрахунку 13,5 грн. на добу.
В 2013 році в міському бюджеті передбачено 475,694 тис. грн. для придбання путівок в дитячі оздоровчі табори для 150 дітей, які потребують особливої соціальної уваги, 57,0 тис. грн. для організації харчування 160 дітей пільгових категорій в пришкільних таборах.
У всіх пришкільних дитячих таборах будуть створені належні умови для відпочинку та оздоровлення дітей, організації харчування, медичного обслуговування. Табори працюватимуть при повному забезпеченні педагогічними та медичними працівниками.
Cанітарно — епідеміологічною станцією буде здійснюватися контроль за дотриманням санітарних норм та якістю харчування дітей в оздоровчих закладах усіх типів.
Протягом літа 2013 року в дитячих оздоровчих закладах плануються виховні, розважальні, культурно-масові, фізкультурно — оздоровчі та спортивні заходи, які будуть направлені на залучення молоді до здорового способу життя.
З метою підтримки дітей з сімей пільгових категорій, а також вилучення дітей з вулиці, з 1 червня буде організовано працевлаштування через «Фонд літнього працевлаштування», створений при відділі з питань сім’ї, молоді та спорту для 56 неповнолітніх. На виплату заробітної плати з міського бюджету виділено 43,6 тис. грн.
З метою виконання Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27.04.2009 року № Р-215/0/3-09 “Про погодження проекту регіональної програми “Про оздоровлення та відпочинок дітей Дніпропетровської області у 2009-2013 роках”, заходів міської програми “Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей на 2010-2013 роки”, що затверджена рішенням Павлоградської міської ради від 24 листопада 2009 року № 1090-56/V, беручи до уваги вищевикладене, виконком Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про стан підготовки закладів відпочинку
та оздоровлення дітей, прогнозні показники щодо кількості дітей, яких планується оздоровити протягом 2013 року.
2. Створити міську комісію з надання практичної допомоги і забезпечення роботи закладів оздоровлення та відпочинку дітей ( далі — міська комісія) (додаток 1).
3. Затвердити заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2013 року (додаток 2).
4. Міській комісії в межах визначених повноважень:
4.1 сприяти виконанню заходів щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2013 року та завдань міської програми “Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей на 2010-2013 р.р.”;
4.2 контролювати відповідність таборів вимогам Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” при підписанні паспорту табору;
4.3 надавати допомогу при вирішенні питань щодо оздоровлення та відпочинку дітей та підлітків;
4.4 висвітлювати в засобах масової інформації результати з організації оздоровлення і відпочинку.
5. Затвердити перелік структурних підрозділів міської ради, відповідальних
за оздоровлення дітей пільгових категорій ( додаток 3).
6. Затвердити Положення про проведення міського огляду — конкурсу на кращу організацію оздоровлення і відпочинку дітей та підлітків
влітку 2013 року у пришкільних таборах ( додаток 4).
7. В.о. начальника відділу охорони здоров’я Кащеєвій Є.І. забезпечити належне медичне обслуговування дітей під час організації літнього відпочинку та оздоровлення.
Термін виконання: червень -серпень 2013р.
8. Начальнику фінансового управління Роїк Р.В., в.о. начальника відділу охорони здоров’я Кащеєвій Є.І. передбачити та профінансувати проведення медичного огляду працівників, які направляються для роботи в заклади оздоровлення та відпочинку.
Термін виконання: травень -червнь 2013р.
9. Рекомендувати начальникам: РУ ГУ МНС України в Дніпропетровській
області Миславському О.В., відділення ДАІ з обслуговування м.Павлограда та Павлоградського району ГУМВС України в Дніпропетровській області Врабіє Г.І., Павлоградського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській
області Малинозі О.М., забезпечити:
— безпеку перевезення дітей до місць оздоровлення і відпочинку та у зворотньому напрямку, під час екскурсій;
— контроль за додержанням вимог протипожежної безпеки у місцях оздоровлення і відпочинку дітей;
— додержання громадського порядку та належну охорону місць оздоровлення і відпочинку дітей.
Термін виконання: червень -серпень 2013р.
10. Во.начальника управління комунального господарства та будівництва Дейнеженко Ю.С.. вжити необхідні заходи щодо належної організації майданчиків літнього відпочинку, скверів та пляжів на території міста.
Термін виконання: до 1 червня 2013 року
11. Начальнику відділу освіти Осипчуку О.Б. своєчасно відкрити пришкільні табори.
Термін виконання: до 1 червня 2013р.
12. Начальнику фінансового управління Роїк Р.В., начальнику відділу освіти Осипчуку О.Б. забезпечити своєчасне фінансування витрат, передбачених на організацію літнього відпочинку в пришкільних таборах та придбання путівок в заміські табори.
Термін виконання: червень -серпень 2013р.
13. Начальнику фінансового управління Роїк Р.В., начальнику відділу з питань сім’ї, молоді та спорту Дугіну О.П. забезпечити своєчасне фінансування витрат, передбачених для організації роботи “Фонду працевлаштування молоді”.
Термін виконання: червень -серпень 2013р.
14 Відповідальним за виконання заходів затверджених цим рішенням,
надавати інформаційно — аналітичні матеріали відділу з питань сім’ї, молоді та спорту для узагальнення в письмовому та електронному вигляді.
Термін виконання: до 25 червня, 25 липня,
25 серпня, 1 вересня 2013року.
15. Начальнику відділу з питань сім’ї, молоді та спорту Дугіну О.П. інформувати облдержадміністрацію про хід виконання цього рішення.
Термін виконання: до 1 червня, 1липня,
1серпня, 1вересня, 1 жовтня 2013р..
16. Рішення виконкому від 25.03.2012р. № 438 “ Про організацію
оздоровлення та відпочинку дітей” вважати таким, що втратило чинність.
17. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з питань сім’ї, молоді та спорту Павлоградської міської ради
Дугіна О.П., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Остренко С.А..
Міського голови І.С.Метелиця