Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи Центра адміністративних послуг м.Павлограда

Сентябрь 8th, 2014 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки роботи Центра
адміністративних послуг
м.Павлограда

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом восьми місяців 2014 року Центром надання адміністративних послуг м. Павлограда здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів у сфері надання адміністративних послуг та на виконання законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Відповідно до рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг м.Павлограда /надалі Центр/ та регламенту роботи щодо надання адміністративних послуг — Центр надання адміністративних послуг м.Павлограда, до складу якого входить Дозвільний центр, функціонує з 01.01.2014 року у стаціонарному режимі.
У Центрі враховано всі вимоги Закону України «Про адміністративні послуги». Площа Центру складає 228 кв.м.; приміщення розділено на 3 зони: зона очікування, зона обслуговування зона обробки та зберігання документів; для зручності людей із особливими потребами зроблено пандус. Організовано 4 робочих місця адміністраторів, що забезпечені комп’ютерною технікою, принтерами з розрахунку один на 2 робочі місця, є в наявності сканер, копіювальна техніка.
Через Центр, відповідно до затвердженого переліку, працюють 13 органів місцевого самоврядування та державних органів виконавчої влади, які надають 55 адміністративних послуг, з них , відповідно до Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», — 19 документів дозвільного характеру. На кожну послугу розроблені інформаційні та технологічні картки з вичерпним переліком необхідних для отримання послуги документів, платністю послуг, порядком надання та можливими причинами відмови в наданні послуги.
Всього за звітний період до Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда звернулося 3998 громадян та суб’єктів господарювання, у тому числі 200 — з питань отримання документів дозвільного характеру, 1540 — з питань надання адміністративних послуг, отримали консультацію 1740. Кількість відмов у наданні адміністративних послуг складає 6 відсотків від загальної кількості звернень. За цей період був 1 випадок порушення терміну виконання адміністративної послуги, а саме — відділом містобудування та архітектури.
Найбільша кількість звернень була з питань оформлення земельних ділянок (759) та отримання архівних довідок (548). Мінімальна кількість звернень (2) була з питання погодження графіку роботи об’єктів торгівлі, побутових послуг та ресторанного господарства, який надає відділ регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва
Відповідно до листа від 21.03.2014р. №2545/0/20-14 Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності є документом дозвільного характеру та приймаються державним адміністратором у дозвільному центрі, який є складовою частиною центру надання адміністративних послуг. Однак, до теперішнього часу даний висновок надається безпосередньо у відділі Держземагенства у м.Павлоград Дніпропетровської області, що грубо порушує Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Закон України «Про адміністративні послуги».
Відповідно до розпорядження КМУ від 16.05.2014р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через Центри надання адміністративних послуг» з 01.10.2014р. через Центр надання адміністративних послуг будуть надаватися додатково 19 послуг, які надаються органами юстиції та органами державної міграційної служби. На теперішній час відділом надання адміністративних послуг ведеться підготовча робота, а саме — підготовлено проект рішення сесії Павлоградської міської ради про включення до переліку послуг, які надаються через Центр, розробка інформаційних та технологічних карток, навчання адміністраторів, отримання від суб’єктів надання адміністративних послуг інформації, необхідної для виконання покладених на адміністраторів завдань.
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги», з метою створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та попередження порушень в сфері надання адміністративних послуг виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну доповідну записку про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда взяти до відома.
2. Начальниками відділів та управлінь Павлоградської міської ради вжити дієвих заходів щодо недопущення порушень термінів надання адміністративних послуг.
3. Начальнику відділу надання адміністративних послуг (СавченкоІ.Я):
1)посилити контроль за неухильним виконанням вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;
2)систематично надавати роз’яснення через засоби масової інформації з найбільш важливих для громадян питань отримання адміністративних послуг.
4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг (Савченко), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова                                   І.С.Метелиця




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відділ з питань розвитку підприємництва інформує
  • Обрано переможців конкурсу «Impactpreneurship 4.0»: 29 бізнес-проєктів по 5000 $
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 20.09.2016р. № 366-12/VІІ (з урахуванням змін)
  • Про затвердження інструкції
  • Звіт про використання бюджетних коштів за І півріччя 2025 р.
  • Щодо оприлюднення проекту Інвестиційної програми з централізованого водопостачання
  • Топ-5 порад, як вижити і вціліти під час обстрілів
  • Повідомлення про намір отримання дозволу на викиди в атмосферне повітря ДФ ТОВ «Газорозподільні мережі України»
  • Коригування тарифів на централізоване водопостачання
  • Про коригування тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Мужності в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-011750-a.
  • Павлоград у проєкті «Міста взаємності: інтеграція через міжкультурний діалог»
  • Про внесення змін до розпорядження міського голови від 13.12.2022 № 206-р “Про створення робочої групи з питань впровадження проєктів громадської безпеки та соціальної згуртованості Павлоградської міської територіальної громадиˮ
  • Про реалізацію державної політики в сфері цивільного захисту та оборонної роботи у м. Павлограді в умовах воєнного стану в 2025 році
  • Звіт про виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І півріччя 2025 року