Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про підсумки роботи Центра надання адміністративних послуг м. Павлограда

3 октября, 2016 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

28.09.2016 р.             м. Павлоград            № 630

Про підсумки роботи Центра
надання адміністративних послуг
м. Павлограда

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом восьми місяців 2016 року Центром надання адміністративних послуг м. Павлограда здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів у сфері надання адміністративних послуг та на виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Через Центр надання адміністративних послуг м. Павлограда /надалі –ЦНАП м Павлограда/, відповідно до затвердженого переліку, працюють 15 органів місцевого самоврядування та державних органів виконавчої влади, які надають 128 адміністративних послуг. На кожну послугу розроблені інформаційні та технологічні картки з вичерпним переліком документів, необхідних для отримання послуги, платністю послуг, порядком надання та можливими причинами відмови в наданні послуги.
За вісім місяців поточного року до ЦНАПу м. Павлограда звернулося 18147 заявників. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень збільшилася на 16 відсотків. Це зростання, перш за все, пов’язано з передачею частини функцій та повноважень від територіальних органів державної влади органам місцевого самоврядування, а саме повноважень з державної реєстрації нерухомого майна та державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців. Відтак, з 01.05.2016р. зазначені послуги надаються через ЦНАП м. Павлограда.

2
Найбільша кількість звернень була з питань реєстрації місця проживання (5087). Мінімальна кількість звернень була з питань надання адміністративних послуг такими державними органами: управлінням Держпродспоживслужби в м. Павлограді, Павлоградським міськрайонним управлінням ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області.
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», та «Про адміністративні послуги», з метою створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та попередження порушень в сфері надання адміністративних послуг виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:

1. Аналітичну доповідну записку про підсумки роботи ЦНАПу
м. Павлограда взяти до відома.
2. Начальниками відділів та управлінь Павлоградської міської ради вжити дієвих заходів щодо недопущення прийому та видачі документів поза межами ЦНАПу м. Павлограда, порушень термінів надання адміністративних послуг.
3. Начальнику відділу надання адміністративних послуг (Савченко І.Я.):
1)посилити контроль за неухильним виконанням вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;
2)систематично надавати роз’яснення через засоби масової інформації з найбільш важливих для громадян питань отримання адміністративних послуг.
4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг (Савченко), контроль – на заступника міського голови Радіонова О.М.

Міський голова                                 А.О Вершина




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • Про проведення новорічних і різдвяних заходів та акцій для дітей м.Павлограда у 2025-2026 роках
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради