Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2015 року

Июль 1st, 2015 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

_____________2015р. м.Павлоград №_________

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перше півріччя 2015 року

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет відмічає, що протягом першого півріччя 2015 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади».
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення виконавчим комітетом вжито ряд заходів.
Прийнято розпорядження міського голови від 12.01.2015 року №3-р ”Про проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому”, 12.01.2015 року №4-р “Про внесення змін до розпорядження міського голови від 03.09.2014р.№ 230-р “Про забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення”, 12.01.2015 року № 5-р “Про внесення змін до графіку особистого прийому громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому”.
Прийнято рішення Павлоградської міської ради від 29 квітня 2015 року №1627-53/VI “Про ініціювання створення Асоціації органів місцевого самоврядування “Асоціація відкритих міст”.
Протягом першого півріччя 2015р. відповідно до затвердженого графіку проведено шість засідань постійно діючої комісії та шість Днів контролю.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП”Павлограджитлосервіс”, КП”Затишне місто”, КП”Павлоград-Світло”, КП”Павлоградтеплоенерго”, КП”Павлоградводоканал”. Надано практичу допомогу у цій сфері.
За перше півріччя 2015 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 1861 звернення громадян, порушено питань -2012, письмових звернень- 955, прийнято на усному прийомі — 105 громадян.

2

Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя 2015р. проведено 22 усних прийома та три виїзних, на яких прийнято 105 громадян.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються:

— комунального господарства (51%),
— земельного господарства та будівництва (8 %),
— соціального захисту населення (12,4%),
— транспорту (3 %),
— праці та заробітної плати (1,1%),
— охорони здоров,я (7,1 %).
— житлова політика -(2,4%)
Від органів вищого рівня зареєстровано 859 звернень, зокрема:

• Урядова телефонна “гаряча лінія” — 631
• “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 170
• Обласна державна адміністрація — 44
• Прокуратура м. Павлограда — 14

Із них:
 отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства — 729
 вирішено позитивно — 61
 знаходяться на виконанні — 19
 відправлено за належністю — 50

Аналіз розглянутих звернень свідчить про те, що мешканців міста найбільше хвилюють житлово-комунальні питання.
Всі звернення розглянуті та виконані вчасно. Відповіді на адресу заявників і облдержадміністрації направлені без порушення встановлених термінів.
У приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Продовжено практику попереднього запису громадян на прийом до міського голови із залученням керівників структурних підрозділів міської ради та виконкому. Постійно проводиться аналіз особистих прийомів та виконання наданих завдань.
Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради працює “відкрита” телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.
Протягом першого півріччя 2015 року таких звернень надійшло — 155. Всі вони знаходяться на контролі і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Основні питання, з якими звертаються громадяни стосуються житлово-комунального господарства, соціального захисту, надання матеріальної допомоги, будівництва та земельного господарства.

3

Прес-службою виконкому систематично надаються інформаційні матеріали про проведення особистого прийому громадян міським головою та його заступниками про питання, з якими звертаються мешканці міста, і результати їх розгляду.
Так, в газеті «Західний Донбас» 04 лютого 2015 року опубліковано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік.
Між виконавчим комітетом Павлоградської міської ради, Міжнародною благодійною організацією “Фонд Східна Європа” та Павлоградською міською організацією “Агенція економічного розвитку міста Павлоград” підписано меморандум про співпрацю в рамках реалізації спільного проекту “Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради утворено робочу групу з питання реалізації проекту, до складу якої увійшли заступники міського голови, відповідальні працівники структурних підрозділів виконавчого апарату міської ради, затверджено порядок роботи виконавчих органів міської ради з системою.
Протягом першого півріччя 2015 року в системі зареєстровано 137 звернень громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді -105, знаходяться в стадії розгляду-19, вирішено позитивно-13.
Питання, з якими звертаються громадяни, в основному стосуються роботи транспорту та міських перевезень, освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторингу вирішення проблем громади, які надходять через систему “Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконкому та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення щоденно проводиться аналіз інформації про розгляд звернень громадян у рамках встановленого програмного забезпечення та за допомогою “Єдиної бази реєстрації “Звернення громадян”.
Важливим аспектом роботи зі зверненнями громадян є щомісячний та щоквартальний звіти та аналізи роботи зі зверненнями громадян, які вчасно надсилаються до облдержадміністрації.
Для забезпечення належного рівня роботи зі зверненнями громадян виконавчим комітетом запроваджено постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян, які надходять на “Гарячу лінію голови облдержадміністрації” та “Урядову гарячу лінію”, підвищено вимогливість до осіб-виконавців щодо всебічного, об»єктивного і вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами чинного законодавства України, посилено персональну відповідальність за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та вжиття заходів для її поліпшення

4
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Доповідь заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябової А.В. про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2015 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:

1) звернути увагу на необхідність підвищення вимогливості до керівників структурних підрозділів щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України;
2) взяти під особистий контроль розгляд звернень, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію»;
3) ввести в практику розгляд питань щодо стану роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах один раз на місяць;
4) забезпечувати особисту участь та дотримуватись графіків особистого прийому громадян.

3. Керівникам структурних підрозділів виконкому, комунальних підприємств міста:
1) постійно вживати дієвих заходів щодо неухильного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» в частині забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом,
забезпечувати проведення особистих прийомів громадян посадовими особами, за встановленими графіками;
2) систематично надавати роз“яснення в ЗМІ з найбільш важливих для громадян питань;
3) проводити аналіз звернень громадян, постійно здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
4) в роботі зі зверненнями громадян пріоритетними вважати розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію».
5

4. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова):

1) продовжити у другому півріччі 2015 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи, надавати методичну допомогу щодо організації роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України;
2) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування.
3) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста.

5. Відділу регіональної політики (Кашталян) забезпечити інформування населення міста про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2015р.

6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ роботи із зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С. Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження