Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2023 року

Июнь 27th, 2023 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

Проекти рішень виконкому

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перше півріччя 2023 року

Проаналізувавши стан справ щодо виконання в м. Павлограді Закону
України «Про звернення громадян» виконавчий комітет Павлоградської міської
ради відмічає, що протягом першого півріччя 2023 року структурними
підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста
здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного
права на звернення.
Протягом першого півріччя 2023 року відповідно до затвердженого
графіку проведено шість засідань постійно діючої комісії та шість Днів
контролю.
Згідно з планом роботи перевірено роботу зі зверненнями громадян в
управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП
«Затишне місто», КП «Павлограджитлосервіс», КП «Павлоград-Світло» та
КП «Павлоградтеплоенерго», ТПК «Промліфтсервіс». Метою перевірок було не
тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та
поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах
виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями
громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного
законодавства України.
За перше півріччя 2023 року до виконавчого комітету Павлоградської
міської ради надійшло — 3249 звернень громадян (що на 119 % більше у
порівнянні з 2022 роком (2713). З них:
— 1674- на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград»
— 628 — надійшли поштою (письмові звернення), в т.ч. електронною
поштою — 57, електронні петиції- 6.

2

Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 411
звернень, зокрема: “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”-132, “Урядова
телефонна гаряча лінія”-272, обласна державна адміністрація-3, Павлоградська
місцева прокуратура -4.
Питання, з якими найчастіше зверталися громадяни, стосуються:
комунального господарства -329, земельного господарства та будівництва — 39,
соціального захисту населення -144, транспорту -30, охорони здоров’я- 71,сім’ї,
дітей, молоді -193, житлової політики — 44, економіки -13, культури -3, інші – 76.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством- 762,
вирішено позитивно-215, знаходяться на виконанні-41, відправлено за
належністю -21.
Кількість повторних звернень (8) становить 0,7% від загальної кількості,
але їх подальше надходження свідчить, що основною причиною повторних
звернень залишається незгода заявників з наданими роз’ясненнями щодо
порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, що не відносяться до
компетенції органів місцевого самоврядування. Значна кількість повторних
звернень відноситься до сфери житлового-комунального господарства
(відновлення під`їздного освітлення, електропостачання).
За перше півріччя 2023 року на Веб-сайті опубліковано 2 петиції, які
розглядаються відповідно до затвердженого Порядку.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених
Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади
та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної
відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом
України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве
самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників
структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням
відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет Павлоградської міської
ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за
перше півріччя 2023 року взяти до відома.
2. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з
питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради та
керуючому справами виконкому згідно з розподілом функціональних
повноважень:
1) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян»,
актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;

3

2) посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до
виконавчого комітету Павлоградської міської ради, у т.ч і на «Гарячу лінію
міського голови м. Павлоград», забезпечувати уважний, в максимально короткі
терміни,  розгляд звернень та оперативне  вирішення порушених у них питань.
Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних
підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян,
надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за
наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
2) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи
щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження
надходження повторних звернень;
3) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд
звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення
законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей;
4) створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв
чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних
звернень;
5) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників
бойових дій, учасників ООС, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові
нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх
матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального
захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень
громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади та переважно ті, які
надходять на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», «Гарячу лінію
голови облдержадміністрації», «Урядову гарячу телефонну лінію».
3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого
комітету міської ради (Плющова):
1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень
громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти
несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви
формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) надавати методичну допомогу відповідальним за роботу зі зверненнями
громадян у структурних підрозділах виконкому;

3) здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у
відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста для
проведення
відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;

4

4) продовжити у другому півріччі 2023 року вивчення стану організації
роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та
виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції
щодо поліпшення цієї роботи;
5) забезпечувати першочерговий розгляд звернень громадян, які надходять
на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», проводити щомісяця аналіз
стану виконання заяв та інформувати міського голову;
6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до
органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома
керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями
громадян за перше півріччя 2023 року для оприлюднення на офіційному сайті
Павлоградської міської ради.
4. Відділу інформаційно-комп`ютерного забезпечення (Барсунянц)
оприлюднити на сайті Павлоградської міської ради рішення про підсумки
роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2023 року.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету
міської ради від 08.01.2020р. №2 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян
за 2019 рік».
6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ
по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль —
на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»
  • Оголошено конкурс з визначення проєктів, розроблених міськими громадськими організаціями!
  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік