Проекти рішень виконкому
ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
м.Павлоград №______
Про підсумки роботи щодо впровадження
та надання адміністративних послуг
населенню м. Павлограда за 2024 рік
З метою забезпечення втілення виконавчими органами Павлоградської міської
ради Закону України "Про адміністративні послуги" та Програми розвитку й
підтримки сфери надання адміністративних послуг у Дніпропетровській області на
2024-2026 роки, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від
08.12.2023 №336-18/VIII, реалізації прав громадян на отримання адміністративних
послуг, підвищення ефективності та якості роботи ЦНАП м. Павлограда в місті
проводиться певна робота.
На виконання ст.ст. 27, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в
Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про
адміністративну процедуру», рішення Павлоградської міської ради від 14.03.2023
№931-35/VIII «Про затвердження Регламету Центру надання адміністративних послуг
м. Павлограда у новій редакції» та інших законів та нормативно-правових актів, які
діють в сфері надання адміністративних послуг, виконавчий комітет Павлоградської
міської ради відмічає, що відділ надання адміністративних послуг результативно
взаємодіє з усіма суб’єктами надання адміністративних послуг та проводить належну
роботу щодо надання адміністративних послуг мешканцям м. Павлограда, яка
відповідає вимогам чинного законодавства України.
Одним із основних принципів, на яких базується робота відділу надання
адміністративних послуг виконавчого комітету Павлоградської міської ради є
доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг.
З метою реалізації принципі одержання громадянами широкого спектру
інформації, кваліфікованих консультацій, надання необхідних послуг в одному місці,
ввічливе ставлення до кожної людини, розуміння проблем відвідувачів та прагнення
максимально швидко знайти рішення для їх вирішення в 2024 році у відділі збільшена
кількість працівників, додатково введено 2 посади адміністратора та 2 посади
державного реєстратора.
Відповідно до статей 8 та 12 Закону України “Про адміністративні послуги”,
розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523 “Деякі
питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри
надання адміністративних послуг” рішенням міської ради від 17.12.2024 № 1853-
37/VIII затверджено Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади та
адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у
порядку делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через Центр
надання адміністративних послуг м. Павлограда у новій редакції. Сьогодні суб’єкти
2
звернень мають змогу отримати 490 адміністративних послуги, в тому числі
комплексну послугу «Я-ВЕТЕРАН».
За 2024 рік через центр надання адміністративних послуг м. Павлограда
суб’єктами надання адміністративних послуг було надано 35289 адміністративних
послуги.
У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір
до місцевого бюджету, надійшло 759788,70 грн.
В минулому році відділом надання адміністративних послуг була здійснена
підготовка та впровадження через ЦНАП м. Павлограда сервісних послуг Державної
міграційної служби України та Міністерства внутрішніх справ України.
Підписано узгоджене рішення з МВС України щодо надання сервісних послуг
через ЦНАП (видача водійських посвідчень, реєстрація транспортних засобів тощо),
розроблено комплексну систему захисту інформації для паспортної станції, підписано
договір доручення на часткову обробку персональних даних, надання уповноваженим
суб’єктам доступу до інформації Єдиного державного демографічного реєстру та
Регламент технічної взаємодії між Державною міграційною службою України та
відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету Павлоградської
міської ради щодо прийняття відділом надання адміністративних послуг виконавчого
комітету Павлоградської міської ради заяв-анкет для внесення інформації до Єдиного
державного демографічного реєстру, видачі паспорта громадянина України, паспорта
громадянина України для виїзду за кордон, посвідки на постійне проживання та
посвідки на тимчасове проживання.
Також адміністратори відділу отримали доступи до сервісу з оновлення
персональних даних призовників, військовозобов'язаних та резервістів, до
функціоналу на Порталі Дія для надання відомостей з Єдиного державного реєстру
ветеранів війни, до Централізованого банку даних осіб з інвалідністю (ЦБІ), а також
доступи до Єдиного державного реєстру транспортних засобів та до Єдиного
державного демографічного реєстр засобами Єдиної інформаційно-аналітичної
системи управління міграційними процессами.
Щотижня до відділу моніторингу та оцінки якості адміністративних послуг
управління моніторингу, оцінки якості, розвитку адміністративних та електронних
послуг Дніпропетровської обласної військової адміністрації у відкритих
google–таблицях надається інформація про діяльність відділу надання
адміністративних послуг виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
Також відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України
щокварталу проводиться моніторинг якості надання електронних та адміністративних
послуг.
Аналіз роботи відділу надання адміністративних послуг у 2024 році свідчить
про належну організацію роботи, систематичний контроль та постійний моніторинг.
Враховуючи проведені заходи, з метою забезпечення належної підтримки та
сприяння розвитку надання якісних адміністративних послуг в ЦНАП м. Павлограда,
виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу відділу надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Павлоградської міської ради щодо впровадження та надання
адміністративних послуг населенню міста за 2024 рік взяти до відома.
3
2. Роботу відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету
Павлоградської міської ради вважати такою, що відповідає вимогам чинного
законодавства України.
3. Відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету
Павлоградської міської ради (Ілющенко):
— забезпечувати дотримання законодавства України в сфері надання
адміністративних послуг;
— здійснювати заходи щодо організаційного забезпечення надання
адміністративних послуг;
— вносити зміни в роботу ЦНАП м. Павлограда (за потреби) у разі змін та
доповнень у діючому законодавстві України;
— проводити постійний моніторинг законодавства в сфері надання
адміністративних послуг з метою удосконалення роботи відділу.
4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на
начальника відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету
Павлоградської міської ради Ілющенка І.О., контроль — на заступника міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради Пацко С.Г.
Міський голова Анатолій ВЕРШИНА