Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік

Декабрь 27th, 2023 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

___________ м. Павлоград _____

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2023 рік

Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах Павлоградської міської ради у 2023 році була спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про звернення громадян”.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення виконавчим комітетом Павлоградської міської ради протягом 2023 року вжито ряд заходів.
В 2023р. питання “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян” за 2022 рік та за перше півріччя 2023 року розглянуто на засіданні виконкому та прийняті відповідні рішення.
Протягом 2023 року, відповідно до затвердженого графіку, проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервіс”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП“Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, відділі транспортного забезпечення, відділі охорони здоров’я, відділі містобудування та архітектури, відділі земельно — ринкових відносин, управлінні соціального захисту населення, відділі освіти міської ради.
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства.
Протягом 2023 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 8696 звернень громадян, що на 48% або на 2819 більше, ніж у 2022 році за цей же період (5877 звернень). З них надійщло: від контролюючих та інших органів надійшло 3043 звернень, зокрема: обласна державна адміністрація -28, обласна рада -2, Урядова телефонна “гаряча лінія”- 558, “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”- 2451, Павлоградська окружна прокуратура – 1, Верховна Рада України – 1, Апарат Верховної Ради України-2. На «Гарячу лінію міського голови» надійшло 4127 звернень.
Для розширення та спрощення можливостей спілкування городян із владою в місті діє Єдиний диспетчерський центр та «Гаряча лінія міського голови м. Павлоград» з безкоштовним телефонним номером. Дана комплексна система управління надає можливість оперативно та максимально ефективно реагувати на

звернення громадян та контролювати хід їх виконання. Також свої нагальні питання мешканці мають можливість вирішувати за допомогою сучасних електронних додатків — Viber, WhatsApp та Telegram, що є ефективною комунікацією влади та громади.
За 2023 рік таких звернень надійшло — 4127.
Питання, з якими звернулися мешканці на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград»: комунального господарства – 2477 (60,0%), соціального захисту населення – 43(1,0%), охорони здоров’я-19 (0, 5%), освіти 10 (0,2%), надзвичайні ситуації – 26 (0, 6%), транспорту – 203 (4,9%), земельного господарства та будівництва – 3 (0,07%), ритуальні послуги -7 (0,1%), інші питання (довідкова інформація)-1339 (32,4%).

Всі звернення, які надійшли на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», ретельно розглядалися в короткі терміни завдяки швидкому реагуванню відповідних служб, підприємств та структурних підрозділів Павлоградської міської ради.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2023 рік проведено 21 особистий прийом , на яких прийнято 112 громадян.
Із залученням відповідних спеціалістів комунальних підприємств на попередніх прийомах ретельно розглядаються порушені громадянами питання.
Проведення самого прийому здійснюється з додержанням суворого контролю за встановленими термінами виконання доручень міського голови.
З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконкому та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення, постійно проводиться аналіз інформації про розгляд звернень громадян у рамках встановленого програмного забезпечення та за допомогою «Єдиної бази реєстрації «Звернення громадян».
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 3043 звернення, зокрема:
Протягом січня-грудня 2023 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 558 звернень, що на 49 звернень, або 8,8% більше, ніж у 2022 році (509), питання з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства -224 (40,1%);
— соціального захисту населення — 187 (33,5%);
— охорони здоров’я — 39 (6,9%);
— освіти — 20(3,6%);
— праці та заробітної плати — 3 (0,5%);
— транспорту — 23(4,1%);
— земельного господарства та будівництва — 7(0,3%);
— житлової політики — 8(5,1%);
— сім’ї, молоді, дітей -11(1,9%);
— економіки -1 (0,1);

— інші -14 (2,5%).

Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -458; вирішено позитивно — 74, знаходяться на виконанні — 21, відправлено за належністю -5 звернень.
На “Гарячу лінію голови Дніпропетрорвської облдержадміністрації-” звернулось 2451 мешканців міста, що на 1964 звернення, або на 403,2% більше, ніж у 2022 році (487).
Питання з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства — 130 (5,3%);
— соціального захисту населення — 2204 (89,9%);
— охорони здоров’я — 52 (2,1%);
— освіти — 11(0,4%);

— праці та заробітної плати — 1 (0,04%);
— транспорту — 21(0,8%);

— земельного господарства та будівництва — 4(0,8%);
— житлової політики — 8(0,3%);
-сім’ї, молоді, дітей -1(0,04%);
— економіки -2 (0,08%);

-інші -9(1,8%).

Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -2135, вирішено позитивно – 277, знаходяться на виконанні — 27, відправлено за належністю -12.
Протягом 2023 року з Дніпропетровської облдержадміністрації до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 28 звернень, що на 19 звернень більше, ніж у 2022 році (9). Громадяни звернулися з питань, що стосуються комунального господарства, надання матеріальної допомоги.
Протягом січня-грудня 2023 року з Павлоградської окружної прокуратури до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло -1 звернення громадян та від інших органів та установ -3, які розглянуто згідно з чинним законодавством України у встановлений термін.
За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради протягом 2023 року, найбільш актуальними були питання: соціальний захист населення — надання гуманітарної допомоги, що склали 53,3 % від усіх звернень, сфери житлово-комунального господарства- 26,9%.
Основними є питання будівництва і ремонту доріг, освітлення, санітарної обрізки дерев, благоустрою прибудинкових територій, надання якісних житлово- комунальних послуг та оплата за них.
Громадянам, які звернулися до міського голови за наданням матеріальної допомоги на лікування, а також ті громадяни, які потребують соціальної підтримки (5876 осіб) надано матеріальну допомогу протягом 2023 року на суму – 48,8 млн. грн, в тому числі – одноразова матеріальна допомога при загибелі- (родичам загиблих- 2091особа) на суму 7,7 млн. грн. Також громадянам, які звернулися за допомогою на поховання родичів (44), які на момент смерті не були пенсіонерами і ніде не працювали, надано допомогу на загальну суму — 44000 грн. Крім того, надано продуктових наборів внутрішньо переміщеним особам -11205 шт.
Значна кількість звернень надійшла на розгляд з питань: — землекористування та приватизації земельних ділянок – 153 (3,3% від загальної кількості ( в 2022 році – 111(6,5%), транспорту — 76, (1,6%), 1,9% — 46 у 2021 році). Питання, що порушують громадяни у своїх зверненнях, відносяться до роботи пасажирського транспорту, перевезення пільгових категорій громадян; охорони здоров’я- 103 (2,2%), у 2022 році- 108(4,5%). Найчастіше мешканці зверталися з питань щодо якісного надання медичних послуг, отримання медичних препаратів за програмою «Доступні ліки».
Кількість звернень з питань житлової політики збільшилась (2002р.-50), 2023р.-109 (2,4%).
Слід зазначити, що всі звернення, які надходять до міськвиконкому, уважно розглядаються. Викладені в них факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань.
За наслідками розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради 433 (17,9%) питання вирішено позитивно (задоволено), відмовлено – 0 (0%), надані роз’яснення згідно з чинним законодавством на 1899 (78,5%) питання. Відправлено за належністю – 24(0,1%). В стадії розгляду знаходиться -63 (2,6%) звернення.
За результатами розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради 367 (8,0%) питання вирішено позитивно (задоволено), відмовлено – 0 (0%), надані роз’яснення згідно з чинним законодавством на 4104(89,8%) питання. Відправлено за належністю – 25(0,5%). В стадії розгляду знаходиться -73 (1,6%) звернення.
Слід зазначити, що протягом 2023 року на ім’я міського голови надійшло 35 звернень від громадян зі словами подяки за надану допомогу у вирішенні порушених ними питань.
За звітний період на Веб-сайті оприлюднено 8 петицій, одна із петицій ’’Перейменування вулиці у м. Павлоград на честь Воїна, який загинув під час виконання бойового завдання, земляка, старшого лейтенанта ГУР МО Логвиненка Владислава Віталійовича”- була зареєстрована і опублікована 23.08.2023р.
Станом на 05.09.2023р. петиція набрала 504 голоси (при необхідних 500). Відповідно до Порядку розгляду електронної петиції від 29.10.2019р. №1892-57/VII вищезазначену петицію 19.09.2023р. було винесено на розгляд сесії Павлоградської міської ради.
Рішенням Павлоградської міської ради підтримано вказану електронну петицію та доручено виконавчому комітету Павлоградської міської ради розпочати процедуру перейменування однієї з вулиць міста Павлоград та присвоєння їй назви Владислава Логвиненка.
Станом на 31.12.2023 року триває збір підписів ще на 3 петиції.
Згідно з розпорядженням міського голови від 18.07.2019р. № 581 «Про організацію роботи з питань оприлюднення та оновлення відкритих даних» відділом по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних щомісяця, в повному обсязі, розміщуються і оновлюються відкриті дані стосовно електронних петицій та гарячих ліній.За 2023 рік розміщено 24 набори.
Населення міста інформується про роботу виконавчого комітету зі зверненнями громадян.
Так, на офіційному сайті Павлоградської міської ради опубліковано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради за 2022 рік та за перше півріччя 2023 року.
З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому міської ради за звітний період:
— систематично надавались консультації спеціалістам виконавчих органів міської ради та установ міста з питань підготовки відповідей на звернення;
— постійно проводились роботи з нагадування відповідальним посадовим особам щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян та підготовки якісних відповідей;
— проводився щотижневий моніторинг та аналіз зареєстрованих звернень громадян з висвітленням тематики порушених питань, тематики повторних звернень.
Незважаючи на воєнний стан в країні, мешканці міста та переселенці з районів, де ведуться активні бойові дії, мали можливість щоденно звернутися до громадської приймальні виконкому для отримання
вичерпної інформації з різнобічних питань.
Також, мешканці міста та переселенці мали можливість звертатися до міської влади з будь-яким питанням за допомогою різних сучасних електронних сервісів: електронна пошта виконавчого комітету Павлоградської міської ради-info@pavlogradmrada.dp.gov.ua, офіційний сайт Павлоградської міської ради — https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/napisat-pismo-mehru, платформа «Єдина система місцевих петицій» — https://petition.e-dem.ua/pavlograd.
Робота зі зверненнями громадян і надалі залишається одним із пріоритетних напрямків виконавчих органів Павлоградської міської ради.
В цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України, що значно вплинуло на зменшення повторних звернень павлоградців.
З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому, секретарю міської ради згідно з розподілом функціональних повноважень:

1) сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади;
2) забезпечити оперативний розгляд звернень та вирішення порушених у них питань.
2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, виконавчого комітету, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення
законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей;

2) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
3) продовжити роботу з проведення аналізу звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;

4) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади та переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації», «Урядову гарячу телефонну лінію», «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград».
3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради (Плющова):
1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) надавати методичну допомогу відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому;
3) здійснювати постійний моніторинг роботи зі зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах міської ради, виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу;

4) продовжити у 2024 році вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цього напрямку роботи;
5) забезпечувати першочерговий розгляд звернень громадян, які надходять на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», проводити щомісяця аналіз стану виконання заяв про що інформувати заступників міського голови за напрямками роботи;
6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік для оприлюднення на офіційному сайті Павлоградської міської ради.

4.Відділу інформаційно-комп`ютерного забезпечення (Барсунянц) оприлюднити на сайті Павлоградської міської ради рішення про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік.

5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Привітання міського голови з днем матері
  • До міжнародного Дня руху заради здоров’я
  • Привітали бітьків -вихователів
  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про намір здійснити встановлення тарифів на централізоване водопостачання
  • Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи