Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 2012 рік

Февраль 7th, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

№ _______
Про підсумки виконання
бюджету міста за 2012 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», рішення Павлоградської міської ради від 29.12.2011 року № 455-18/VІ «Про затвердження міського бюджету на 2012 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 19.03.2012р. №103-р «Про затвердження плану заходів щодо організації виконання міського бюджету у 2012 році», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Доходи загального фонду бюджету міста виконано в сумі 299985,0 тис. грн., що становить 95,2 відсотка до планових показників звітного періоду. Спеціальний фонд виконано в обсязі 78449,8 тис. грн. або на 91,3 відсотка до уточнених планових річних призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 100709,6 тис. грн., дотації з державного бюджету – 75789,7 тис. грн., субвенції з державного бюджету — 123514,2 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування трансфертів виконані на 90,1 відсотка та у порівнянні з минулим роком (у співставних умовах) збільшилися на 7403,0 тис. грн. або на 7,9 відсотка.
Податок на доходи фізичних осіб надійшов у сумі 75889,8 тис. грн., що складає 100,6 відсотка до плану звітного періоду та на 12270,7 тис. грн., або на 19,3 відсотка більше, ніж за минулий рік.
Водночас, не забезпечено виконання планових показників загального фонду по 6 джерелам надходжень на суму 11434,2 тис. грн., в тому числі: по платі за землю – 4210,6 тис. грн., податку на прибуток комунальних підприємств – 6850,7 тис. грн., держмиту – 321,2 тис. грн., адміністративним штрафам – 19,8 тис. грн., частині чистого прибутку комунальних підприємств, що вилучається до бюджету — 20,0 тис. грн., реєстраційному збору за проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – 11,9 тис. грн. По спеціальному фонду міського бюджету не забезпечено виконання планових показників по бюджету розвитку на 5254,8 тис. грн., в тому числі по надходженням від продажу землі — 3544,1 тис. грн., від відчуження майна, що знходиться у комунальній власності – 1920,1 тис. грн.

Станом на 01 січня 2013 року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів склала 28908,3 тис. грн., що в 1,9 рази або на 14011,2 тис. грн. більше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 5314,1 тис. грн., що на 34,5% або на 1362,6 тис. грн. більше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція, ЗАТ «Павлоградінвестбуд», ЗАТ «Павлоградбуд», ТОВ «ТСА – СТІЛ Груп» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2012 рік виконана в сумі 297733,5 тис. грн. при плані 312931,1 тис. грн., або на 95,1% до уточненого плану на рік. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 63934,3 тис. грн., або на 68,4% до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 17420,7тис. грн., або на 6,3%, спеціального фонду -29989,4 тис. грн., або на 88,4%.
На фінансування соціально-захищених статей бюджету направлено 259340,2 тис. грн. при плані 270581,8 тис. грн., або 95,9% до запланованого, що на 4917,0 тис. грн. більше, ніж за 2011 рік.
Кредиторська заборгованість станом на 1 січня 2013 року із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери строк виплати якої 5 січня 2013 року склала 4814,0 тис. грн. , по оплаті енергоносіїв – 776,0 тис. грн., продуктів харчування — 530,3 тис. грн., іншим видаткам – 1908,5 тис. грн.
Видатки 2012 року на утримання соціально-культурної сфери міського бюджету склали 248964,7 тис. грн. і збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 3418,5 тис. грн., в тому числі по галузям: освіти – 24487,8 тис. грн., соціального захисту населення – 16028,1 тис. грн., культури і мистецтва – 1682,3 тис. грн., фізичної культури і спорту – 324,2 тис. грн., засобам масової інформації – 177,6 тис. грн., та зменшились по охороні здоров’я на 39281,5 тис. грн. в зв’язку з реформуванням галузі.
На виплату пільг та субсидій населенню, допомоги сім’ям з дітьми направлено – 103633,5 тис. грн., що на 15299,4 тис. грн. більше, ніж за 2011 рік.
За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога 15 прийомним сім’ям, в яких виховується 26 дітей, та 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 8 дітей на суму 1078,4 тис. грн.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 10477,7 тис. грн., в тому числі на благоустрій міста –9151,9 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку міського бюджету склали 10643,5 тис. грн. (по житлово – комунальному господарству – 8088,0 тис. грн., об’єктам соціально – культурної сфери – 2555,5 тис. грн.).
Видатки спеціального фонду міського бюджету за рахунок надходжень до фонду охорони навколишнього природного середовища склали 2100,7 тис. грн., з них за рахунок субвенції з обласного бюджету – 1758,4тис. грн.
З міського дорожнього фонду на дорожнє господарство виділено кошти в сумі 26106,7 тис. грн., в т.ч. за рахунок субвенції з державного бюджету – 25797,2 тис. грн., які спрямовано на проведення робіт з капітального та поточного ремонтів доріг міста та на реконструкцію мосту через річку Вовча .
Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів організаційних та управлінських рішень, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.
Станом на 1 січня 2013 року по загальному фонду міського бюджету обліковується дебіторська заборгованість в сумі 68,8 тис. грн., в т.ч. прострочена – 47,6 тис. грн.(за результатами ревізії) та кредиторська заборгованість в сумі -13596,5 тис. грн., з яких прострочена – 3767,6 тис. грн.
Перевищення споживання енергоносіїв за 2012 рік в порівнянні з минулим роком допущено 6 установами апарату управління, 35 установами відділу освіти, 2 установами сфери соціального захисту, 12 установами відділу культури.
Залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені ревізіями фінансово-господарської діяльності, проведеними Павлоградською об’єднаною державною фінансовою інспекцією в минулі роки, в установах, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, на суму 531,2 тис. грн. та ревізією Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 1738,2 тис. грн. (не відшкодовано орендної плати землекористувачами – 1278,2 тис. грн., фінансові порушення КП «Спеціалізована агенція «Ритуал» – 117,1 тис. грн., КП «УЖКГ» –88,0тис.грн., управлінням комунального господарства та будівництва міської ради – 301,8 тис. грн., відділом освіти міської ради – 67,5 тис. грн., КП «Павлограджитлосервіс» – 373,0 тис. грн.). Залишок не усунених порушень за результатами ревізій, проведених Павлоградською об’єднаною державною фінансовою інспекцією в 2012 році, складає 598,0 тис. грн., в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 121,2 тис. грн. (завищення вартості виконаних робіт та послуг з технагляду), не відшкодовано по орендному підприємству “Завод “Луч” 476,8 тис. грн. (недоотримання орендної плати внаслідок користування земельними ділянками без правоустановчих документів).
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», відповідно до основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері , рішення міської ради від 25 грудня 2012 року № 836-31/УІ «Про міський бюджет на 2013 рік» та з метою виконання планових показників міського бюджету виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 січня 2013 року;
забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції (Шелудько):
2.1. Проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 2012 рік, установити причини невиконання планових показників за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо забезпечення надходжень в 2013 році у затверджених міською радою обсягах.
2.2. Вжити організаційних заходів щодо скорочення податкового боргу та збільшення надходжень податку на прибуток комунальних підприємств, що знаходяться у сфері управління міської ради, та інших суб’єктів господарювання з платежів, які зараховуються до міського бюджету.
2.3. Активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста.
2.4. Забезпечити проведення аналізу фінансового стану комунальних підприємств щодо можливості відрахування ними до бюджету частини прибутку за наслідками фінансово – господарської діяльності та ініціювати внесення змін до порядку і нормативів відрахувань частини прибутку (доходу) до загального фонду міського бюджету, затвердженого рішенням міської ради від 03.04.2012 року № 507-20/УІ.
2.5. Провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
3.1. Зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків.
3.2. Вжити заходів щодо детінізації доходів громадян, в тому числі за рахунок проведення перевірок громадян, що надають в оренду помешкання і не задекларували отриманий в 2012 році дохід, декларують відсутність діяльності за попередні звітні періоди.
3.3. Забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
3.4. Активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості із сплати податків і зборів.
4. З метою недопущення втрат міського бюджету зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
4.1. Активізувати роботу відділу щодо приведення договорів оренди землі землекористувачами у відповідність до затвердженої нормативно-грошової оцінки землі та своєчасного оформлення, реєстрації документів на земельні ділянки землекористувачами і землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою.
4.2. Продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів.
4.3. Продовжити претензійно – позовну роботу по відшкодуванню до бюджету орендної плати за землю відповідно до акту ревізії Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області в 2011 — 2012 роках.
4.4. Активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення на земельних торгах та під об’єктами нерухомості.
5. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Гребенюк):
5.1. Посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахуванню до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.
5.2. Забезпечити виконання планових показників надходжень від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності в обсягах, затверджених міською радою на 2013 рік.
6. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
6.1. Розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, виконання заходів з енергозбереження в бюджетних установах та їх повне оснащення сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії з метою максимальної економії споживання енергоносіїв.
6.2. Виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами.
6.3. Здійснення якісного внутрішнього фінансового контролю фінансово – господарської діяльності підвідомчих установ та організацій, розгляд матеріалів ревізій ( перевірок), вжиття необхідних заходів за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни.
6.4. Вжиття заходів щодо погашення простроченої кредиторської та дебіторської заборгованості та відшкодування сум донарахованих за результатами перевірок контролюючих органів, не допускаючи випадків виникнення зазначеної заборгованості.
6.5. Проведення заходів з оптимізації видатків підвідомчих установ шляхом упорядкування мережі бюджетних установ та штатної структури їх працівників відповідно до затверджених бюджетних асигнувань на оплату праці, економію бюджетних коштів на оплату енергоносії та інших не першочергових видатків, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20.03.2013 року.
7. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) забезпечити:
7.1. Своєчасне проведення розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2012 році за рахунок субвенцій з державного бюджету відповідно до Порядку перерахування деяких субвенцій на надання пільг, субсидій та компенсацій,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року №20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами та доповненнями), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
7.2. Внутрішній фінансовий контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів субвенцій з державного бюджету на виконання державних програм соціального захисту населення.
8. Зобов’язати начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Дейнеженко Ю.С., директора КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» Жолудя Д.В., арбітражного керуючого КП «УЖКГ» Євстаф’єву В.В., директора КП «Затишне місто» Пріяна І.І., начальника відділу освіти міської ради Осипчука О.Б., начальника відділу земельно-ринкових відносин міської ради Вишнякову О.О., директора КП «Палограджитлосервіс» Петлю Т.Г. вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області та Павлоградською об’єднаною державною фінансовою інспекцією, активізувати претензійно-позовну роботу та в разі невжиття заходів відповідальними особами щодо усунення фінансових порушень притягти їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 10.03.2013 року.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови за напрямками роботи.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі
  • Виконком від 01.05.2024 р.
  • Запрошуємо до участі у міському дитячому фотоконкурсі «Ми- українці!», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей
  • У бою за Україну загинув наш земляк Гіда Анатолій
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-008359-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Богуна Івана в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-007078-a
  • Про скликання позачергової 51 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про приведення у відповідність вимогам Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» об’єктів культурної спадщини
  • Порядок денний на травень 2024 р.
  • Про визначення місця дислокації пересувних тимчасових споруд для виставки-ярмарку виробів, зроблених власноруч
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про перейменування об’єктів топонімії м. Павлограда
  • У бою за Україну загинув наш земляк Макаренко Владіслав
  • У бою за Україну загинув наш земляк Бондарєв Андрій