Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 2013 рік

Январь 27th, 2014 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20__р.                  м.Павлоград                           №_________

Про підсумки виконання
бюджету міста за 2013 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» (з урахуванням змін), рішення міської ради від 25.12.2012 року № 836-31/VІ «Про затвердження міського бюджету на 2013 рік» (з урахуванням внесених змін) службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2013 рік виконано на 93,5 відсотка (при плановій сумі надходжень 313286,5 тис. грн. фактично надійшло 292850,7 тис. грн.), недонадійшло 20435,8 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 47152,7 тис. грн., що складає 100,2 відсотка планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 103979,8 тис. грн., дотації з державного бюджету – 68173,3 тис. грн., субвенції з державного бюджету — 120697,6 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 84,7 відсотка, у порівнянні з минулим роком збільшились на 3270,2 тис. грн. або на 3,2 відсотка.
Не забезпечено виконання планових показників по 4 джерелам дохідної частини міського бюджету на суму 18957,6 тис. грн., в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб – 12127,6 тис. грн., податку на прибуток підприємств комунальної власності – 5466,2 тис. грн., платі за землю – 1358,8 тис. грн.
Станом на 01 січня 2014 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 41524,7 тис. грн., в тому числі до міського бюджету – 6414,5 тис. грн.. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградтеплоенерго», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція, ЗАО «Павлоград — інвестбуд», ТОВ «ТСА – Стіл Груп», ПП фірма «Каско», ТОВ «Торгівельна група «Тако», ТОВ фірма «Меблі», ВАТ «Метал – пром», ВАТ «АГС – груп», та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету виконана в сумі 305656,1тис. грн., або на 97,1відсотка до уточненого плану, спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 55256,3 тис. грн. або на 79,7відсотка до уточненого плану на рік.
На фінансування соціально захищених статей бюджету направлено 284473,0 тис. грн., або 97,8 відсотків до запланованого, що на 25507,8 тис. грн. більше, ніж минулий рік.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2014 року відсутня.
Видатки міського бюджету за 2013 рік на утримання установ соціально-культурної сфери та соціальний захист населення склали 275847,6 тис. грн. і збільшились в порівнянні з минулим роком на 26882,9 тис. грн., в тому числі по галузям: освіти – 9373,0тис. грн., охорони здоров’я – 2369,4тис. грн., соціального захисту населення – 13664,5тис. грн., культури і мистецтва – 964,0тис. грн., фізичної культури і спорту — 99,7 тис. грн.., засобам масової інформації – 412,3тис. грн.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 12771,8 тис. грн.
Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На виплату пільг та субсидій населенню направлено 28686,2 тис. грн., допомоги сім’ям з дітьми – 86739,4тис. грн.
За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога в сумі 9382 тис.грн., 16 прийомним сім’ям, в яких виховується 27 дітей, 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 9 дітей.
На виконання заходів міської програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки» з міського бюджету направлені кошти в сумі 414,7 тис. грн.
Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України організаційних та управлінських рішень мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.
Перевищення споживання енергоносіїв за 2013 рік в порівнянні з 2012 роком допущено 7 установами апарату управління, 42 установами відділу освіти, 2 установами охорони здоров’я, 2 установами сфери соціального захисту, 7 установами відділу культури, 3 установами відділу фізичної культури та спорту.
Залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені ревізіями фінансово-господарської діяльності, проведеними Павлоградською об’єднаною державною фінансовою інспекцією та Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області в минулі роки в установах, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, на суму 937,2 тис. грн., ревізією бюджету міста, проведеною Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області в 2011 році — на суму 1357,6 тис. грн. ревізіями проведеними Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області та Павлоградською об’єднаною державною фінансовою інспекцією в 2013 році — 547,6 тис.грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», рішенням міської ради від 25 грудня 2012 року № 836-31/VІ «Про затвердження міського бюджету на 2013 рік» (з урахуванням внесених змін) та з метою виконання планових показників міського бюджету у 2014 році виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 січня 2014 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 2013 рік, установити причини невиконання планових показників за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо забезпечення надходжень в 2014 році у затверджених міською радою обсягах;
2) вжити організаційних заходів щодо скорочення податкового боргу та збільшення надходжень податку на прибуток комунальних підприємств, що знаходяться у сфері управління міської ради, та інших суб’єктів господарювання з платежів, які зараховуються до міського бюджету;
3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;
4) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету.

3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;
2) вжити заходів щодо детинізації доходів громадян, в тому числі за рахунок проведення перевірок громадян, що надають в оренду помешкання і не задекларували отриманий в 2013 році дохід, декларують відсутність діяльності за попередні звітні періоди;
3) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника;
4) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості із сплати податків і зборів.

4. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
1) здійснювати своєчасне оформлення договорів оренди землі, документів на земельні ділянки землекористувачами і землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;
3) активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості.

5. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак):
1) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна;
2) активізувати роботу щодо проведення заходів з продажу об’єктів комунальної власності.

6. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, виконання заходів з енергозбереження в бюджетних установах та їх повне оснащення сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії з метою максимальної економії споживання енергоносіїв.
2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами.
3) здійснення якісного внутрішнього фінансового контролю економного та раціонального використання бюджетних коштів та фінансово – господарської діяльності підвідомчих установ та організацій, розгляду матеріалів ревізій (перевірок), вжиття необхідних заходів за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни.
4) вжиття заходів щодо погашення простроченої кредиторської та дебіторської заборгованості та відшкодування сум донарахованих за результатами перевірок, ревізій контролюючих органів, не допускаючи випадків виникнення зазначеної заборгованості, порушень в подальшому.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20 березня 2014 року.

7. Зобов’язати начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Дейнеженко Ю.С., начальника управління праці та соціального захисту населення Бобровницьку Л.В., директора КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» Жолудя Д.В., арбітражного керуючого КП «УЖКГ» Євстаф’єву В.В., начальника відділу освіти міської ради Рєзнікова О.Б. начальника відділу земельно-ринкових відносин міської ради Вишнякову О.О., директора КП «Палограджитлосервіс» Петлю Т.Г. вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок, ревізій Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області та Павлоградської об’єднаної державної фінансової інспекції, посилити претензійно-позовну роботу та в разі невжиття заходів щодо усунення фінансових порушень притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20 березня 2014 року.

8. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2013 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.

Міський голова                                                І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 50 сесії VIII скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.12.2022 р. №1314 «Про передачу автогрейдера»
  • Impactpreneurship 2.0: навчання з соціального підприємництва для молоді, ВПО, ветеранів/-ок
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Яворницького Дмитра (від буд. № 203 до буд. № 173) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006643-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Нова (від вул. Кравченка до пров. Новий) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006543-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Щастя до вул. Хуторська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006477-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Будівельна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006366-a
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Привітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Великоднем
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі
  • Виконком від 01.05.2024 р.
  • Запрошуємо до участі у міському дитячому фотоконкурсі «Ми- українці!», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей
  • У бою за Україну загинув наш земляк Гіда Анатолій