Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 2015 рік

Январь 29th, 2016 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

р. м.Павлоград №

Про підсумки виконання бюджету
міста за 2015 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (з урахуванням змін), рішення міської ради від 28 січня 2015 року №1527-50/VІ «Про міський бюджет на 2015 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 30 березня 2015 року № 66-р «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2015 рік виконано на 101,6 відсотка (при плановій сумі надходжень 561479,6 тис.грн. фактично надійшло 570742,9 тис. грн.), понад план надійшло 9263,3 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 30981,2 тис.грн., що складає 101,9 відсотка річних планових призначень,
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 208183,6 тис. грн., субвенції з державного бюджету — 355556,3 тис.грн., дотація з обласного бюджету – 7003,0 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 105,0 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 95225,1 тис.грн. або в 1,8 раза.
Станом на 01 січня 2015 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 57355,2 тис. грн., що на 5,9% або на 3204,1 тис. грн. більше у порівнянні з початком року. До міського бюджету податковий борг склав 20133,0 тис. грн., що на 45,2% або на 6268,5 тис. грн. більше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго»,ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ВАТ «АГС – Груп», КП «Затишне місто», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція, ВАТ «Метал – пром», ТОВ «Мега-дизайн», ВАТ «АГС – Груп», ПП фірма «Каско» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2015 рік виконана в сумі 516949,8 тис.грн. при плані 532148,8 тис. грн., або на 97,1% до уточненого плану на рік. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 61706,4 тис.грн., або на 82,7 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 192640,6 тис.грн., або на 159,5%, спеціального фонду зменшились на 25688,3тис.грн. (в зв»язку зі змінами в бюджетному законодавстві).
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 475931,8 тис.грн., що на 172348,8 тис.грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Збільшені видатки на оплату праці на 98670,8 тис.грн., придбання медикаментів–4638тис.грн., оплату енергоносіїв – 25085,4тис.грн., трансферти населенню –45320,5тис.грн., зменшились видатки на придбання продуктів харчування на 1365,9 тис.грн.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2016 року відсутня.
За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 469711,7 тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 175668,4 тис.грн., в тому числі на утримання установ освіти — 23544,4тис.грн., установ охорони здоров’я –102632,7тис.грн. (в зв»язку зі змінами в бюджетному законодавстві), культури –2813тис.грн., фізичної культури і спорту –1658тис. грн., соціального захисту населення –45066тис.грн., засобів масової інформації видатки зменшились на 45,7тис.грн.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 19263,9 тис. грн.
Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На соціальний захист населення та пільговий проїзд населення за рахунок коштів загального і спеціального фонду бюджету направлено 177126,2 тис.грн., що складає 99,6% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню- 63892,7 тис.грн., виплату державної допомоги сім’ям з дітьми –106879,8тис. грн., утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту-6353,7тис. грн.
На виконання заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 02 жовтня 2012 року № 700-26/VІ направлено 2169тис.грн., в тому числі на придбання продовольчих наборів –70 тис.грн., виплату матеріальної допомоги –526,8тис.грн. (за рахунок іншої додаткової дотації з обласного бюджету-130,8тис.грн.), виплату матеріальної допомоги сім’ям загиблих та поранених учасників АТО–1468тис.грн., виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем переселенцям із зони АТО–92,3тис.грн. надання фінансової допомоги Раді ветеранів м.Павлоград –11,9 тис.грн.
На виплату допомоги 12 прийомним сім’ям, в яких виховується 22 дитини, 2 дитячим будинкам сімейного типу, в яких виховується 13 дітей направлено 1609тис. грн.
Видатки бюджету розвитку за 2015 рік склали 30876,2 тис.грн.
Кошти цільового фонду міського бюджету використані в сумі 3358,1тис.грн.
Видатки фонду охорони навколишнього природного середовища склали 496,2 тис.грн.
Виконані боргові зобов’язання з погашення кредитної лінії відповідно до кредитного договору ESС 9/12 від 11.12.2012р. з Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) на реалізацію проекту «Часткова термомодернізація будівель дитячих дошкільних закладів м.Павлоград» в сумі 623,9 тис.грн. зі сплати основної суми кредиту та 52,3 тис.грн. зі сплати процентів за користування кредитом.
Залишається недостатнім рівень фінансового контролю головних розпорядників бюджетних коштів щодо усунення фінансових порушень, виявлених ревізіями минулих років. Станом на 1 січня 2016 року не усунуті фінансові порушення за результатами проведених ревізій минулих років (2008-2013 років) на суму 168,3 тис.грн., в т.ч. по відділу освіти міської ради – 96,5 тис. грн., управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 70,7 тис.грн., управлінню праці та соціального захисту населення міської ради – 1,1 тис.грн.
Не усунутими залишаються порушення, виявлені в ході комплексної ревізії КРУ в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 31,8 тис.грн. по управлінню праці та соціального захисту населення міської ради – 22,2 тис.грн., виконавчому комітету міської ради – 9,4 тис. грн., комунальному підприємству «Павлограджитлосервіс» – 0,2 тис.грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», рішенням міської ради від 28 січня 2015 року № 1527-50/VІ «Про міський бюджет на 2015 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядженням міського голови від 30.03.2015 року № 66-р «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів» та з метою виконання планових показників міського бюджету у 2015 році виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 січня 2016 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру

заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ковальчук):

1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 2015 рік за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо своєчасної сплати у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів) протягом року, скорочення податкового боргу до міського бюджету за податками і зборами, який склався станом на 01.01.2016 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

2) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

3) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ковальчук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист):

1) здійснювати своєчасне оформлення договорів оренди землі, документів на земельні ділянки землекористувачами і землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;

3) активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості та на земельних торгах;

4) при укладанні договорів купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення уникати безпідставного розстрочення платежів.

5. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак):

1) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна;

2) активізувати роботу щодо проведення заходів з продажу об’єктів комунальної власності.

6. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, вжити додаткових заходів за економним споживанням енергоносіїв, дотриманням лімітів споживання енергоносіїв та скорочення їх споживання в бюджетних установах в подальшому;

2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці, розміру мінімальної заробітної плати в межах затвердженого фонду заробітної плати; відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами не допускаючи нарахування виплат стимулюючого характеру в разі незабезпечення обов’язкових виплат;

3) здійснення якісного внутрішнього фінансового контролю фінансово – господарської діяльності підвідомчих установ та організацій, розгляд матеріалів ревізій (перевірок), вжиття необхідних заходів за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни та забезпечення усунення виявлених порушень в подальшому;

4) забезпечення оптимізації витрат головних розпорядників коштів міського бюджету шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника;

5) здійснення заходів щодо проведення дієвих реформ в усіх сферах діяльності головного розпорядника бюджетних коштів з максимально можливим економічним ефектом при мінімальних затратах.

7. Зобов’язати начальника відділу освіти міської ради Дем’яненко І.В., в.о. начальника управління комунального господарства та будівництва міської ради Завгороднього А.Ю., начальника управління праці та соціального захисту населення Бобровницьку Л.В. вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області, посилити претензійно-позовну роботу.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20 березня 2016 року.

8. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню протягом 2016 року згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О. Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій
  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи
  • Виконком від 08.05.2024 р.
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Милосердова Володимира до вул. Леоніда Каденюка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005248-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005166-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005908-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ганни Світличної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005751-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Грушевського Михайла в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005848-a
  • Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-007436-a
  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця