ПРОЕКТ
ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________20___р. м.Павлоград №_________
Про підсумки виконання
бюджету міста за 2017 рік
На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», рішення міської ради від 16 грудня 2016 року № 516-17/VІІ «Про міський бюджет на 2017 рік» (з урахуванням змін), розпорядження міського голови від 06 січня 2016 року № 7-р «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2017 рік виконано на 101 відсоток (при плановій сумі надходжень 935220,1 тис.грн фактично надійшло 944950,2 тис.грн), понад план надійшло 9730,1 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 47887,7 тис.грн, що складає 100,1 відсоток річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 382574,7 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 546124,4 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів –16251,1 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 103,4 відсотка, у порівнянні з минулим роком збільшились на 86009,8 тис.грн або в 1,3 рази.
Станом на 01 січня 2018 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 83785,3 тис.грн, до міського бюджету – 20360,2 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Базальтові вироби», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2017 рік виконана в сумі 881394,5 тис.грн при плані 889700,4 тис.грн, або на 99,1% до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 126346,9 тис.грн, або на 95,7% до уточненого плану. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 253641,5 тис.грн, або на 40,5%, спеціального фонду –20219,3тис.грн, або на 19,1%. Це забезпечило виконання 68 бюджетних програм.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 811109,3 тис.грн, що на 238950,7 тис.грн більше порівняно з минулим роком. Збільшені видатки на оплату праці на 124072,9тис.грн, трансферти населенню –126386,2тис.грн. Зменшені видатки на оплату енергоносіїв на 6266,9тис.грн, медикаменти –1310,9тис.грн, продукти харчування –3930,6тис.грн. в зв’язку з проведенням заходів з оптимізації видатків, енергозбереження та змінами у бюджетному законодавстві.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2018 року відсутня.
За звітний період видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення склали 796497,7 тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшились на 40,5%, або 229551,9тис.грн, в тому числі у галузі освіти –50953,3тис.грн, охорони здоров’я –38917,1тис.грн, соціального захисту населення –130174,8тис.грн, культури –5815тис.грн, фізичної культури і спорту –3112,7тис.грн, засобів масової інформації –579тис.грн.
На виконання програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 365448тис.грн, що складає 99,3% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню –230392,5 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми –121537,7тис.грн, утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту – 13517,8 тис. грн.
На виконання заходів міської цільової програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 15 вересня 2015 року №1737-56/VІ за 2017 рік направлено 7136,7 тис.грн, в тому числі на придбання продовольчих наборів для ветеранів війни, громадян похилого віку та інвалідів міста з нагоди проведення міських та державних свят (954 проднабори) – 119,3 тис.грн, виплату матеріальної допомоги громадянам міста – 2897,2 тис.грн, виплату матеріальної допомоги учасникам, сім’ям загиблих та поранених учасників АТО – 1146,8 тис.грн, виплату матеріальної допомоги внутрішньопереміщеним громадянам із зони проведення АТО (55 сімей) –49 тис.грн, виплату матеріальної допомоги громадянам, які постраждали під час вибуху газу в будинку– 187,5 тис.грн, компенсацію витрат на автомобільне паливо – 26,4 тис.грн, санаторно-курортне лікування-104,9 тис. грн, послуги зв’язку –44,9 тис.грн, компенсаційні виплати на капітальний ремонт власних житлових будинків (квартир) інвалідів війни– 77,4 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним та залізничним транспортом – 2350,3 тис.грн, фінансову підтримку громадських організацій ветеранів та інвалідів (ГО «Рада ветеранів», ГО «Легіон») – 133 тис грн.
В 2017 році збільшені проти минулого року видатки на благоустрій міста на 10961,7тис.грн, або на 53 відсотки і склали 31583,2тис.грн., тому числі на: придбання паркових лавок, прапорів, урн, ігрових елементів- 950,9тис.грн, спилювання сухих дерев — 526,8 тис.грн, поточний ремонт кабельних ліній — 100,8 тис.грн, оплату послуг з дератизації та деларвації — 28,8 тис.грн.,
поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг — 298,6 тис.грн., захоронення твердих побутових відходів — 277,8 тис.грн., поточний ремонт опор мереж зовнішнього освітлення — 395,8 тис.грн., догляд за зеленими насадженнями – 2440,6 тис.грн, утримання доріг – 15861,4 тис.грн, утримання мереж зовнішнього освітлення — 4017,8 тис.грн, утримання цвинтарів – 1706,6 тис.грн, утримання пляжів-128,5 тис.грн, утримання притулку для безпритульних тварин – 650 тис.грн, утримання малих архітектурних форм — 726,3 тис.грн, захоронення твердих та рідких побутових відходів–371,2 тис.грн, оплату природного газу для «Вічного вогню»–123 тис.грн, оплату зовнішнього освітлення вулиць міста-2968,3 тис.грн., проведення конкурсу на кращу ескізну ідею комплексного благоустрою — 10 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за 2017 рік склали 78710,8 тис.грн при планових асигнуваннях 81239,99 тис.грн, в тому числі по: органам місцевого самоврядування – 373,6 тис.грн, закладам відділу освіти – 2895,2 тис.грн, закладам відділу охорони здоров’я – 1513,5 тис.грн, закладам відділу культури – 648,9 тис.грн, житлово-комунальному господарству – 24301 тис.грн, закладам соціального захисту населення – 87,1 тис.грн, установам спорту – 2332,7 тис.грн, по виконанню заходів цільових програм – 372,5 тис.грн. Надано фінансову підтримку комунальним підприємствам міста на поповнення статутних фондів в сумі 46186,3 тис.грн. (КП «Павлоград-житлосервіс» — 3259 тис.грн., КП «Павлоградводоканал» — 10403 тис. грн., КП «Павлоград-теплоенерго» — 30059,8 тис.грн., КП «Стадіон Прометей» — 96,8тис.грн., КП «Затишне місто» — 1998,2 тис.грн., «Міський інформаційно-розрахунковий аналітичний центр» Павлоградської міської ради – 19,8 тис.грн., КП «Павлоградська телерадіокомпанія» — 126,4 тис.грн., КП «Управління ринками» — 188,9тис.грн., КП «Павлоград Світло» — 34,4тис.грн).
Виконані боргові зобов’язання з погашення кредитної лінії в сумі 619,7тис.грн. зі сплати основної суми кредиту та 14,1тис.грн. зі сплати процентів за користування кредитом.
Станом на 1 січня 2018 року боргові зобов’язання виконані в повному обсязі, заборгованість по даному кредиту відсутня.
Недостатньо та несвоєчасно здійснювались заходи головними розпорядниками бюджетних коштів по освоєнню коштів бюджету розвитку, фонду охорони навколишнього природного середовища.
Кошти фонду охорони навколишнього природного середовища використані в сумі 145,3 тис.грн. при планових асигнуваннях 786,1 тис.грн., тобто недоосвоєно коштів в сумі 538,4 тис.грн, або 81,5% від плану.
Кошти цільового фонду міського бюджету використані в сумі 3220,9 тис.грн., або 94 % до плану
Станом на 01 січня 2018 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за минулі роки на суму 1172,3 тис.грн, в тому числі по відділу охорони здоров’я міської ради – 142,6 тис.грн, управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 23,0 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 1006,7 тис.грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», рішенням міської ради від 22 грудня 2017 року № 1006-32/VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік» та з метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 січня 2018 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Сабуров):
1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 2017 рік за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо скорочення податкового боргу до міського бюджету за податками і зборами, який склався станом на 01 січня 2018 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності, своєчасної сплати у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів) протягом року та недопущення безпідставного зменшення темпів їх росту відносно попереднього року;
2) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;
3) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету, в тому числі за рахунок детінізації економіки;
4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Сабуров):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;
2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;
3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;
4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.
4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.
5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
1) забезпечити поновлення договорів оренди землі, термін дії яких завершено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі» та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.
6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.
7. Відділам міської ради містобудування та архітектури (Коценко) та розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна) міської ради посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою.
8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак) вжити заходів щодо своєчасного та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.
9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, вжити додаткових заходів за економним споживанням енергоносіїв, дотриманням лімітів споживання енергоносіїв та скорочення їх споживання в бюджетних установах в подальшому;
2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами;
3) проведення заходів з оптимізації видатків підвідомчих установ шляхом упорядкування мережі бюджетних установ та штатної структури їх працівників, крім випадків, пов’язаних з відкриттям (розширенням) установ, економії бюджетних коштів на оплату не першочергових видатків, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг. Про результати проведеної роботи надавати щоквартально для узагальнення інформацію фінансовому управлінню міської ради в термін до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом;
4) здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг з обов’язковим використанням системи електронних закупівель ProZorro;
5) роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з метою запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та встановлення контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;
6) здійснення жорсткого фінансового контролю за витрачанням бюджетних коштів, отриманих розпорядниками нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, та постійного моніторингу ефективності їх використання, проведення додаткових організаційних заходів за своєчасним та в повному обсязі освоєнням виділених бюджетних коштів;
7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;
8) виконання вимог Закону України від 1 липня 2014 року № 1555-VII «Про державну допомогу суб’єктам господарювання», розпорядження міського голови від 3 листопада 2017 року № 348-р «Про надання державної допомоги суб’єктам господарювання»;
9) ефективне використання виділених коштів з міського бюджету.
10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлограді (Соколова) за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.
Міський голова А.О.Вершина