Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2012 року

Ноябрь 1st, 2012 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

№ _______
Про підсумки виконання
бюджету міста за 9 місяців
2012 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», рішення Павлоградської міської ради від 29.12.2011 року № 455-18/VІ «Про затвердження міського бюджету на 2012 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 19.03.2012р. №103-р «Про затвердження плану заходів щодо організації виконання міського бюджету у 2012 році», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Доходи загального фонду бюджету міста виконано в сумі 208339,3 тис. грн., що становить 98,7 відсотка до планових показників звітного періоду. Спеціальний фонд виконано в обсязі 50224,6 тис. грн., або 76,9 відсотка уточнених планових річних призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 75091,0 тис. грн., дотації з державного бюджету – 53658,6 тис. грн., субвенції з державного бюджету — 79618,2 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування трансфертів виконані на 101,4 відсотка та у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (у співставних умовах) збільшилися на 5193,3 тис. грн. або на 7,4 відсотка.
Податок на доходи фізичних осіб надійшов у сумі 56583,7 тис. грн., що складає 103,0 відсотка до плану звітного періоду та на 10237,9 тис. грн., або на 22,1 відсотка більше, ніж за січень – вересень минулого року.
Водночас, не забезпечено виконання планових показників по 7 джерелам на суму 888,0 тис. грн., в тому числі: по платі за землю – 675,7 тис. грн., податку на прибуток комунальних підприємств – 104,5 тис. грн., адміністративним штрафам – 12,3 тис. грн., частині чистого прибутку комунальних підприємств, що вилучається до бюджету — 10,0 тис. грн., реєстраційному збору за проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – 9,1 тис. грн.
Надходження з плати за землю у звітному періоді склали 14742,8 тис. грн., або 95,6 відсотка до плану, по податку на прибуток підприємств комунальної власності – 1627,0 тис. грн., або 94,0 відсотка до плану, і зменшилися проти надходжень за аналогічний період минулого року на 57,1 тис. грн. або на 0,4 відсотка та на 5270,1 тис. грн. або на 76,4 відсотка відповідно.

Станом на 01 жовтня 2012 року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів склала 28924,2 тис. грн., що в 1,9 рази або на 14027,1 тис. грн. більше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 3178,1 тис. грн., що на 19,6% або на 773,4 тис. грн. менше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція, ЗАТ «Павлоградінвестбуд», ТОВ «Квота ЛВК», ПП фірма «Каско» та інші.
Виконання видатків загального фонду міського бюджету склало 215907,1 тис. грн., або 95,1 відсотка до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 40207,7 тис. грн. або 56,9 відсотка до уточненого плану на рік.
Видатки міського бюджету на утримання соціально-культурної сфери склали 193705,0 тис. грн. (98,0відсотків до плану), у тому числі на : освіту – 25259,4 тис. грн., або 98,7 відсотка; охорону здоров»я — 11389,5 тис. грн., або 88,1 відсотка ;соціальний захист населення – 80058,9 тис. грн., або 96,9 відсотка; культуру і мистецтво – 8946,6 тис. грн., або 97,3 відсотка; фізичну культуру і спорт – 2619,4 тис. грн., або 95,2 відсотка; засоби масової інформації – 548,1 тис. грн., або 85,8 відсотка.
Соціально захищені видатки профінансовано з урахуванням пропозицій головних розпорядників коштів міського бюджету в сумі 201402,3 тис. грн. або на 97,9 відсотка до запланованого, що на 17203,0 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 жовтня 2012 року відсутня.
На виплату пільг та субсидій населенню направлено 20598,4 тис. грн., виплату допомоги сім’ям з дітьми – 55132,4 тис. грн.
За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога 13 прийомним сім’ям, в яких виховується 22 дітей, та 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 8 дітей на суму 753,1 тис. грн.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 7747,0 тис. грн., в тому числі на благоустрій міста – 6427,6 тис. грн.
Бюджет розвитку міського бюджету виконано в сумі 9280,4 тис. грн. (житлово – комунальне господарство – 6740,4 тис. грн., об’єкти соціально – культурної сфери – 2540,0 тис. грн.).
Видатки спеціального фонду міського бюджету за рахунок надходжень до фонду охорони навколишнього природного середовища склали 1840,0 тис. грн., з них за рахунок субвенції з обласного бюджету – 1512,3 тис. грн.
З міського дорожнього фонду на дорожнє господарство виділено кошти в сумі 14627,3 тис. грн., в т.ч. за рахунок субвенції з державного бюджету – 14366,1 тис. грн., які спрямовано на проведення робіт з капітального та поточного ремонтів доріг міста та на реконструкцію мосту через річку Вовча .
За рахунок коштів загального та спеціального фонду міського бюджету на виконання 39 міських програм спрямовано кошти в сумі 33432,1 тис. грн., в т.ч. на виконання програми «Будівництво, розвиток та утримання вулично – дорожньої мережі та безпеки дорожнього руху у м. Павлограді на 2008- 2012 роки», — 21398,9 тис. грн.
Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, організаційних та управлінських рішень мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.
Станом на 1 жовтня 2012 року по загальному фонду міського бюджету обліковується дебіторська заборгованість в сумі 75,5 тис. грн., в т.ч. прострочена – 47,6 тис. грн.(за результатами ревізії) та кредиторська заборгованість в сумі -3028,5 тис. грн., з яких прострочена – 1017,4 тис. грн.
Перевищення споживання енергоносіїв за 9 місяців 2012 року в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року допущено 6 установами апарату управління, 40 установами відділу освіти, 2 установами сфери соціального захисту, 12 установами відділу культури.
Залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені ревізіями фінансово-господарської діяльності, проведеними Павлоградською об’єднаною державною фінансовою інспекцією в минулі роки в установах, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, на суму 531,2 тис. грн. та ревізією Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 1741,5 тис. грн. (не відшкодовано орендної плати землекористувачами – 1278,2 тис. грн., КП «Спеціалізована агенція «Ритуал»- 117,1 тис. грн., КП «УЖКГ» — 88,0тис.грн., управління комунального господарства та будівництва міської ради – 301,8 тис. грн., відділ освіти міської ради – 67,5 тис. грн., КП «Павлограджитлосервіс»- 373,0 тис. грн. та інші).
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», відповідно до основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері , рішення міської ради від 29 грудня 2011 року № 455-18/УІ «Про затвердження міського бюджету на 2012 рік» з урахуванням внесених змін та з метою виконання планових показників міського бюджету виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 жовтня 2012 року;
забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції (Шелудько):
2.1. Проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 9 місяців 2012 року, установити причини невиконання планових показників за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо забезпечення надходжень за 2012 рік у затверджених міською радою обсягах.
2.2. Вжити організаційних заходів щодо скорочення до кінця поточного року податкового боргу комунальних підприємств, що знаходяться у сфері управління міської ради, та інших суб’єктів господарювання з платежів, які зараховуються до міського бюджету.
2.3. Активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
3.1. Зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків.
3.2. Вжити заходів щодо детінізації доходів громадян, в тому числі за рахунок проведення перевірок громадян, що надають в оренду помешкання і не задекларували отриманий в 2011 році дохід, декларують відсутність діяльності за попередні звітні періоди.
3.3. Забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
4. З метою недопущення втрат міського бюджету зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
4.1. Активізувати роботу відділу щодо приведення договорів оренди землі землекористувачами у відповідність до затвердженої нормативно-грошової оцінки землі та своєчасного оформлення та реєстрації документів на земельні ділянки землекористувачами та землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою.
4.2. Продовжити претензійно – позовну роботу по відшкодуванню до бюджету орендної плати за землю відповідно до акту ревізії Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області в 2011 році.
5. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Гребенюк) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахуванню до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.
6. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
6.1. Розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, виконання заходів з енергозбереження в бюджетних установах та їх повне оснащення сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії з метою максимальної економії споживання енергоносіїв.
6.2. Виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами.
6.3. Здійснення якісного внутрішнього фінансового контролю фінансово – господарської діяльності підвідомчих установ та організацій, розгляд матеріалів ревізій ( перевірок), вжиття необхідних заходів за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни.
6.4. Вжиття заходів щодо погашення простроченої кредиторської та дебіторської заборгованості та відшкодування сум донарахованих за результатами перевірок контролюючих органів, не допускаючи випадків виникнення зазначеної заборгованості.
6.5.Проведення заходів щодо своєчасного та в повному обсязі освоєння субвенцій з державного та обласного бюджетів.
6.6.Здійснення особистого контролю щодо виконання заходів розпорядження міського голови від 22.10.2012р. № 372-р «Про затвердження Заходів щодо економії та раціонального використання коштів міського бюджету в листопаді – грудні 2012 року».
7. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) забезпечити:
7.1. Своєчасне проведення розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2012 році за рахунок субвенцій з державного бюджету відповідно до Порядку перерахування деяких субвенцій на надання пільг, субсидій та компенсацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року №20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами та доповненнями), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
7.2. Внутрішній фінансовий контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів субвенцій з державного бюджету на виконання державних програм соціального захисту населення.

8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови за напрямками роботи.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Житлово-комунальні послуги: право користуватися пільгами для ветеранів війни
  • Протокол № 2 засідання Ради з питань ВПО
  • Вітаємо нашого земляка з перемогою
  • ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ДНІВ СТАЛОЇ ЕНЕРГІЇ В ПАВЛОГРАДІ
  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • Про передачу майна