Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2018 року

Октябрь 18th, 2018 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки виконання
бюджету міста за 9 місяців
2018 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», рішення міської ради від 22 грудня 2017 року № 1006-32/VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік» (з урахуванням змін), розпорядження міського голови від 28 березня 2018 року № 84-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 9 місяців 2018 року виконано на 101,9 відсотка (при плановій сумі надходжень 737067,6 тис.грн фактично надійшло 750934,8 тис.грн), понад план надійшло 5001,3 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 27376,9 тис.грн, що складає 77,4 відсотка уточнених річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 320306,1 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 420160,2 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів – 10468,5 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 108,9 відсотка та у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року збільшились на 42875,9 тис.грн або на 15,5 відсотка.
Станом на 01 жовтня 2018 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 78209,9 тис.грн, до міського бюджету – 21959,8 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Базальтові вироби», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2018 року виконана в сумі 703114,3 тис.грн при плані 749570,3 тис.грн, або на 93,8% до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету

виконано в сумі 61493,6тис.грн, або на 67,4 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 42901,5 тис.грн, або на 106,5%.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 632330,4 тис.грн, що на 15404,7 тис.грн більше порівняно з минулим роком. Збільшені видатки на оплату праці на 38976,8 тис.грн, медикаменти-561,3 тис.грн., продукти харчування –1774,1 тис.грн., оплату енергоносіїв- 3494,7 тис.грн. На трансферти населенню зменшились на 29468,8 тис.грн.
Протягом звітного періоду соціально захищені видатки були повністю забезпечені плановими призначеннями та фінансовим ресурсом, кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 жовтня 2018 року відсутня.
За звітний період видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення склали 621045,6 тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшились на 2,8%, або 16879,1 тис.грн, в тому числі у галузі освіти – 42325,8 тис.грн, охорони здоров’я – 4887,4 тис.грн, фізичної культури і спорту – 1509,3 тис.грн, засобів масової інформації – 455,9 тис.грн. Зменшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки на соціальний захист населення на 28170,7 тис.грн. в зв’язку зі зменшенням контингенту отримувачів допомоги, фінансування закладів культури в зв’язку з розширенням платних послуг- 4128,5 тис.грн.
На виконання програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 261001 тис.грн, із них на: проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 160108,8 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 70013,9 тис.грн, надання допомоги особам з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію- 20425,7 тис.грн., надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю – 3618,8 тис.грн, утримання центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді – 621,8 тис.грн, заходи державної політики з питань сім’ї і молоді- 305,6 тис.грн., заходи з оздоровлення дітей – 658,3 тис.грн., надання соціальних гарантій особам, які надають соціальні послуги – 441,8 тис.грн, соціальний захист ветеранів війни і праці – 170,6 тис.грн., оплату громадських робіт — 343 тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту – 4292,7 тис.грн. (фінансування заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“).
Крім виконання завдань соціального характеру бюджетні ресурси міста спрямовувались на забезпечення стабільного функціонування та подальший розвиток міської інфраструктури. За 9 місяців року поточного року збільшені проти аналогічного періоду минулого року видатки на благоустрій міста на 10601,7 тис.грн, або на 46 відсотків і склали 33606,1 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за 9 місяців 2018 року склали 39659,9 тис.грн, в тому числі по галузям: державне управління – 352,4 тис.грн, охорона здоров’я- 815,4 тис.грн., освіта – 5397,3 тис.грн, культура– 160,2 тис.грн, фізична культура і спорт– 530,8 тис.грн., соціальний захист населення – 86,4 тис.грн, засоби масової інформації- 42,3 тис.грн., житлово-комунальне господарство- 8305,5 тис.грн., будівництво об’єктів житлово-комунального господарства- 1530,5 тис.грн., розробка містобудівної документації та проведення грошової оцінки землі-75,8 тис.грн., утримання та розвиток автомобільних доріг-2191,5 тис.грн., внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання- 19936,5 тис.грн., захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру – 191,2 тис.грн., громадський порядок та безпека-44,1 тис.грн.
Видатки цільового фонду за звітний період склали 1072 тис.грн, або 64 % до плану, фонду охорони навколишнього природного середовища 788,8 тис.грн., або 58% до плану.
В результаті несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів недоосвоєні за 9 місяців 2018 року кошти бюджету розвитку в сумі 13398,4 тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища – 476 тис.грн, цільового фонду – 606 тис.грн.
Станом на 01 жовтня 2018 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за 2013-2015 роки
на суму 996,7 тис.грн, з них: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 20,1 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 976,6 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 жовтня 2018 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за 9 місяців 2018 року за джерелами доходів та вжити заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 жовтня 2018 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджету та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) не допускати безпідставного зменшення темпів надходжень до міського бюджету відносно попереднього року та забезпечити їх збільшення за рахунок мобілізації додаткових доходів, в тому числі за рахунок детінізації економіки;

5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):

1) Забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

7. Відділу містобудування та архітектури міської ради (Коценко), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі перерахуванням до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.

9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) жорсткий контроль за використанням фонду оплати праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці, розміру мінімальної заробітної плати та затверджених обсягів видатків на оплату праці;

3) виважений підхід до заповнення вакантних посад та встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників;

4) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

5) впровадження заходів щодо скорочення непершочергових (непріоритетних) видатків, інших заходів з економного і раціонального використання бюджетних коштів;

6) попередження фактів необґрунтованого використання бюджетних коштів, внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і ефективним витрачанням ними бюджетних коштів. Посилити вимоги щодо організації внутрішнього фінансового контролю;

7) проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проектної потужності, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням контингенту підопічних (кількості ліжок, тощо), переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

8) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій контролюючих органів стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

9) враховуючи завершення 2018 бюджетного року забезпечити використання коштів цільових субвенцій, отриманих з державного і обласного бюджетів, та коштів міського бюджету у повному обсязі до бюджетних асигнувань, затверджених на 2018 рік. У разі наявності фактів невикористання до кінця поточного року коштів міського бюджету надати пропозиції на чергову сесію міської ради на їх перерозподіл або зменшення.

10. Управлінню соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі проведенням розрахунків з пільг та субсидій відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року № 256 «Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету».

11. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

12. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a