Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2019 року

Апрель 18th, 2019 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки виконання бюджету
міста за І квартал 2019 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», рішення міської ради від 11 грудня 2018 року № 1448-44/VІІ «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінам), розпорядження міського голови від 18 березня 2019 року № 76-р «Про затвердження плану заходів на 2019 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І квартал 2019 року виконано на 105,4 відсотка (при плановій сумі надходжень 242219,2 тис.грн фактично надійшло 255406,5 тис.грн), понад план надійшло 13187,3 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 10748 тис.грн, що складає 37,3 відсотка уточнених річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 121929,9 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 129821,5 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів – 3655,1 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 115,5 відсотка та у порівнянні з І кварталом 2018 року збільшились на 22960,2 тис.грн або на 23,2 відсотка.
Станом на 01 квітня 2019 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 103734,1 тис.грн, до міського бюджету – 25218,2 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І квартал 2019 року виконана в сумі 221125,1тис.грн при плані 243578,1тис.грн, або на 90,8% до уточненого плану.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконані в сумі 14406,6 тис.грн, або на 16,6% до уточненого плану на рік.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету зменшились на 43559,2тис.грн (в зв’язку зі змінами в законодавстві в частині фінансування програм соціального захисту та реформою системи охорони здоров’я), спеціального фонду – 43,6 тис.грн.
В загальному обсязі видатків міського бюджету майже 90%, або 197103,9 тис.грн. займають видатки на забезпечення функціонування установ соціально-культурної сфери міста, державні та міські програми соціального захисту населення, 4,8% або 10583,8 тис.грн.- видатки на житлово-комунальне господарство, інші видатки 5,2% або 13437,4 тис.грн.
В порівнянні з минулим роком в цілому видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення зменшились на 19,3%, або 47012,9 тис.грн, в зв’язку зі змінами в законодавстві в частині фінансування програм соціального захисту та реформою системи охорони здоров’я. В розрізі галузей видатки збільшились на фінансування бюджетних програм галузі освіти на 7818,2тис.грн, культури- 272,6 тис.грн., фізичної культури і спорту –316,8тис.грн, засобів масової інформації –75,1тис.грн.
В зв`язку зі змінами законодавства зменшились видатки на фінансування бюджетних програм в галузі охорони здоров’я на 5342,4тис.грн., соціального захисту населення — 49575,9тис.грн.
За економічною ознакою 48,4% або 107110,6 тис.грн. загального обсягу видатків – це витрати на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери, які фінансувались відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати без порушення термінів її виплати.
На захищені видатки бюджету спрямовано 205636,2 тис.грн., що становить 93% загального обсягу видатків, з них заробітну плату з нарахуваннями – 48,4% (107110,6тис.грн), соціальні виплати населенню –34,7% (76667,2 тис.грн), придбання продуктів харчування — 1,2% (2677,4тис.грн), придбання медикаментів –0,9% (2013,2тис.грн), оплату енергоносіїв –7,8% (17167,7тис.грн). Трансферти підприємствам складають 5,7% (12693,4 тис.грн), інші витрати – 1,3% (2795,6 тис.грн).
На виконання бюджетних програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 77019,5 тис.грн, із них на: проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 45249 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми –21502тис.грн, надання допомоги особам з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію –7543,6тис.грн, надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю –1369,6тис.грн, утримання центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді –186,8тис.грн, заходи державної політики з питань сім’ї і молоді — 6 тис.грн., надання соціальних гарантій особам, які надають соціальні послуги – 161,9тис.грн, соціальний захист ветеранів війни і праці –49,6тис.грн, оплату громадських робіт –34,2тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту –916,8тис.грн.
Крім виконання завдань соціального характеру бюджетні ресурси міста спрямовувались на забезпечення стабільного функціонування та подальший розвиток міської інфраструктури. За І квартал 2019 року видатки на житлово-комунальне та дорожнє господарство збільшені проти минулого року на 1779,5тис.грн, або на 20,2 відсотки і склали 10583,8тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за І квартал 2019 року склали 5447тис.грн, в тому числі по галузям: державного управління –6,5тис.грн, охорони здоров’я –191,4тис.грн, освіти –288,6тис.грн, засобам масової інформації –51тис.грн, житлово-комунальному господарству-1448,5тис.грн, будівництву об’єктів житлово-комунального господарства –1704,9тис.грн, утриманню та розвитку автомобільних доріг –1237,7тис.грн, внескам до статутних капіталів суб’єктів господарювання –518,4тис.грн.
Видатки цільового фонду міської ради за звітний період склали 291,7тис.грн, або 28% до плану, фонду охорони навколишнього природного середовища 35,3тис.грн, або 3% до плану.
В результаті несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів не в повному обсязі освоєні за І квартал 2019 року кошти бюджету розвитку в сумі 3217тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища –762,9тис.грн, цільового фонду –732,4тис.грн.
Станом на 01 квітня 2019 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 роки в сумі 923,4тис.грн, з них по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради –17,6 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 квітня 2019 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за І квартал 2019 року за джерелами доходів та вжити заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 квітня 2019 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) не допускати безпідставного зменшення темпів надходжень податків і зборів до міського бюджету відносно попереднього року та забезпечити їх збільшення за рахунок мобілізації додаткових доходів, в тому числі за рахунок детінізації економіки;

5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна

7. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушень, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

6) дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, дієвого внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів;

7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

8) проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проектної потужності, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням контингенту підопічних (кількості ліжок, тощо), переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

9) виконання статті 28 Бюджетного кодексу України та Закону України від 15.09.2015 року № 679-VІІІ «Про відкритість використання публічних коштів» в частині оприлюднення бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, звітів про їх виконання та інформації про використання бюджетних коштів;

10) виконання вимог наказу Міністерства фінансів України від 02 січня 2019 року № 1 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо впровадження та застосування гендерно орієнтованого підходу в бюджетному процесі”.

9. Відділу охорони здоров’я міської ради (Герасименко) забезпечити виконання Дорожньої карти на 2019 рік згідно з планами Міністерства охорони здоров’я України щодо реорганізації установ охорони здоров’я вторинної ланки.

10. Управлінню соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі проведенням розрахунків з пільг та субсидій населенню відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року № 256 (з урахуванням змін) «Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету».

11. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

12. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина
Рішення підготував:
Начальник фінансового
управління міської ради Р.В.Роїк

Рішення завізували:

Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради С.Г.Пацко

Керуючий справами виконкому С.М.Шумілова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.