Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2020 року

Апрель 22nd, 2020 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЄКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м.Павлоград №_________

Про підсумки виконання бюджету
міста за І квартал 2020 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», рішення міської ради від 17 грудня 2019 року № 1965-60/VІІ «Про міський бюджет м.Павлоград на 2020 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 24 лютого 2020 року № 71-р «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Однак, зміна у І кварталі 2020 року основних соціально-економічних показників розвитку міста (чисельності працюючих та фонду оплати праці), запровадження заходів згідно постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби «COVID-19», спричиненої корона вірусом SАRS-COV-2», внесення змін до Податкового кодексу України в частині встановлення у період з 01 березня 2020 року по 31 березня 2020 року пільг зі сплати плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, негативно вплинули на виконання дохідної частини міського бюджету за І квартал 2020 року.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І квартал 2020 року виконано на 96,6 відсотка (при плановій сумі надходжень 194855,1 тис.грн фактично надійшло 188169,5 тис.грн), сума невиконання складає 6685,6 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 4857,3 тис.грн, що складає 26,1 відсотка уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 124744,8 тис.грн або 66,3%, дотації з державного бюджету – 3771,4 тис.грн або 2%, субвенції з державного та інших бюджетів – 59653,3 тис.грн або 31,7%.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 95,4 відсотка та у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року збільшились на 2814,9 тис.грн або на 2,3 відсотків.
Не забезпечено виконання планових показників по 10 джерелам на суму 7499,4 тис. грн., в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб – 6212,1 тис. грн., платі за землю – 925,8 тис. грн., акцизному податку з ввезеного на територію України пального – 222,6 тис. грн., адміністративним зборам та платежам – 122,3 тис. грн., надходженням від оренди комунального майна – 10,6 грн., іншим надходженням – 6 тис. грн.
Станом на 01.04.2020 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 125152,3 тис.грн, до міського бюджету – 25944,3 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Протягом звітного періоду проводилися зміни до бюджету міста в результаті чого на утримання галузей додатково направлено за рахунок вільних залишків бюджетних коштів загального та спеціального фондів 25822,7 тис.грн. та за рахунок збільшення субвенцій з місцевих бюджетів– 11283,7тис.грн.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І квартал 2020 року виконана в сумі 172238тис.грн при плані 198343,6тис.грн, або на 86,8% до уточненого плану.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету зменшились на 48887,1тис.грн. за рахунок скорочення обсягів соціальних субвенцій з державного бюджету у зв’язку із запровадженням з 1 лютого 2019 року механізму монетизації житлових субсидій і їх фінансування через Міністерство соціальної політики України за окремою бюджетною програмою. В розрізі галузей видатки збільшились на фінансування бюджетних програм галузі освіти на 8845,2тис.грн, охорони здоров’я –6069,8тис.грн., культури – 436,6тис.грн., фізичної культури і спорту –545,3тис.грн, засобів масової інформації – 230,8тис.грн., житлово-комунального господарства – 2299,2 тис.грн., інших програм – 3998,7 тис.грн.; зменшились видатки на соціальний захист населення на 71443,8 тис.грн. в зв’язку з запровадженням монетизації по житловим субсидіям.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконані в сумі 15388,1тис.грн, або на 15,7% до уточненого плану на рік та в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року збільшились на 981,5 тис.грн.
У галузевій структурі видатків міського бюджету на освіту припадає 49,2% усіх видатків (84698,8 тис.грн.), охорону здоров’я – 25% (43062 тис.грн.), соціальний захист населення – 3,2% (5575,6 тис.грн.), культуру – 2,7% (4660,8 тис.грн.), засоби масової інформації – 0,5 % (884,1 тис.грн.), фізичну культуру і спорт – 2% (3483,7 тис.грн.), житлово-комунальне та дорожнє господарство –7,5% (12883 тис.грн.), державне управління – 9,3 (15980,3 тис.грн.), громадський порядок і безпеку –0,4% (655,9 тис.грн.), інші галузі – 0,2% (353,8тис.грн.). Виходячи з вищезазначених аналітичних даних бюджет міста як і в минулі роки залишається бюджетом соціального спрямування.
За економічною класифікацією бюджету питома вага видатків на оплату праці склала 73,6% (126720тис.грн.), оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 8,3% (14247,6тис.грн.), медикаменти і харчування – 3% (5389,7тис.грн.), трансферти населенню – 2,9% (4944,2тис.грн.). Всього на захищені статті спрямовано 87,8% (151301,5тис.грн.), інші видатки – 12,2% (20936,5тис.грн.).
В І кварталі 2020 року спостерігається позитивна динаміка щодо зростання середньої заробітної плати, яка в розрізі галузей склала: по установах освіти – 6784 грн., з ростом проти попереднього звітного періоду на 15%, охорони здоров’я – 6526 грн., з ростом проти попереднього звітного періоду на 27%, соціального захисту – 6446 грн., з ростом проти попереднього звітного періоду на 28%, культури – 5077 грн., з ростом проти попереднього звітного періоду на 14,2%, фізичної культури та спорту – 5774 грн., з ростом проти попереднього звітного періоду на 20%.
У процесі виконання бюджету забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери та проведено фінансування видатків за всіма зареєстрованими зобов’язаннями.
Видатки бюджету розвитку за І квартал 2020 року склали 11902 тис.грн, в тому числі по галузям: державного управління –188,1тис.грн, охорони здоров’я –1115,8тис.грн, засобам масової інформації –124,2тис.грн, утриманню та розвитку автомобільних доріг –375,8тис.грн, будівництву освітніх установ та закладів – 60 тис.грн., будівництву медичних установ -78 тис.грн., внескам до статутних капіталів суб’єктів господарювання – 9960,1тис.грн.
Видатки цільового фонду міської ради за звітний період склали 101,3 тис.грн, або 20,5 % до плану.
У складі видатків бюджету міста на 2020 рік затверджені видатки на реалізацію 31 міської цільової програми. При уточненому плані на І квартал 2020 року 68117,4 тис.грн. виконання склало 52269,3тис.грн. або 76,7 %.
В результаті несвоєчасного здійснення організаційних заходів головними розпорядниками бюджетних коштів не в повному обсязі освоєні за І квартал 2020 року кошти бюджету розвитку в сумі 3911,7тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища –327,7тис.грн, цільового фонду –393,8тис.грн.
Станом на 01 квітня 2020 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 роки в сумі 910,8 тис.грн, з них по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 5,0 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 квітня 2020 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за І квартал 2020 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 квітня 2020 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаському управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. Начальнику відділу з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна

7. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушень, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна, та контролю за ефективним, результативним, цільовим і економним використанням бюджетних коштів;

6) дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, дієвого внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів;

7) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю, контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що сприяли порушенням;

8) вжиття заходів щодо оптимізації видатків на утримання підвідомчих установ, галузевих програм, проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проєктної потужності та визначення пріоритетних напрямків фінансування, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням обслуговуючого контингенту, переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг;

9) виконання статті 28 Бюджетного кодексу України та Закону України від 15.09.2015 року № 679-VІІІ «Про відкритість використання публічних коштів» в частині оприлюднення бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, звітів про їх виконання та інформації про використання бюджетних коштів.

9. Відділу освіти міської ради (Дем’яненко), відділу культури міської ради (Селіна) провести роботу по укладенню договорів на відшкодування вартості освітніх послуг на 2020-2021 навчальний рік з територіальними громадами, діти яких відвідують освітні заклади та заклади культури міста Павлоград.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань виконавчої діяльності згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті