ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________20___ р. м.Павлоград №_________
Про підсумки виконання бюджету
міста за І півріччя 2016 року
На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (з урахуванням змін), рішення міської ради від 22 грудня 2015 року № 40-3/VІІ «Про міський бюджет на 2016 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 18 лютого 2016 року № 65-р «Про затвердження плану заходів на 2016 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І півріччя 2016 року виконано на 104,7 відсотка (при плановій сумі надходжень 342246,1 тис.грн. фактично надійшло 358254,8 тис. грн.), понад план надійшло 16008,7 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 17902,3 тис.грн., що складає 59,3 відсотка річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 140297,4 тис. грн., субвенції з державного та інших бюджетів – 212125,5 тис.грн. дотації з державного бюджету – 5831,9 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 116,1 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 43875,9 тис.грн. або в 1,5 раза.
Станом на 01 липня 2016 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 54614,4 тис. грн., що на 4,8% або на 2740,8 тис. грн. менше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 15752,2 тис. грн., що на 21,8% або на 4380,9 тис. грн. менше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ТОВ «Буд центр плюс 2», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром», ПАТ КБ «Надра» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І півріччя 2016 року виконана в сумі 320502,9 тис.грн. при плані 349688,5 тис. грн., або на 91,7% до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 32547,9 тис.грн., або на 34,7 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 89316 тис.грн., або на 140,0%, спеціального фонду – 9537,5тис.грн., або на 141,1%.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 304259,3 тис.грн., що на 79190,9 тис.грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Збільшені видатки на оплату праці на 24736,6 тис.грн., придбання медикаментів–2245,9тис.грн., продуктів харчування- 1749,5 тис.грн., трансферти населенню- 52659,2. Зменшені видатки на оплату енергоносіїв –2200,3тис.грн.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1липня 2016 року відсутня.
За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 297534,8 тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 76036,3 тис.грн., в тому числі на утримання установ освіти — 15236,4 тис.грн., установ охорони здоров’я –8322,4 тис.грн., культури –1363,8 тис.грн., фізичної культури і спорту –363,3тис. грн., соціального захисту населення –50717,8 тис.грн., видатки на фінансування засобів масової інформації зменшились на 32,6 тис.грн.
На соціальний захист населення із загального і спеціального фонду бюджету в І півріччі 2016 року направлено 128157,4 тис.грн., що складає 96,3% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню — 71570,6 тис. грн., виплату державної допомоги сім’ям з дітьми –53572,9 тис. грн., утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту-3013,9 тис. грн.
На виконання заходів міської програми «Організація та проведення оплачуваних громадських робіт у м. Павлограді на 2016-2018 роки», затвердженої рішенням міської ради від 15.09.2015р. № 1745-56/VI направлено 29 тис.грн.
На виконання заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 15.09.2015р. №1737-56/VІI направлено 663,1 тис.грн., в тому числі на придбання продовольчих наборів для ветеранів війни, громадян похилого віку та інвалідів міста з нагоди проведення міських та державних свят–35 тис.грн., виплату матеріальної допомоги громадянам міста –273,1 тис.грн., виплату матеріальної допомоги сім’ям загиблих та поранених учасників АТО–355тис.грн.
За рахунок коштів міського бюджету виконані роботи по благоустрою міста на суму 8035,1тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за 1 півріччя 2016 року склали 19004,7 тис.грн.
Недостатньо вживаються головними розпорядниками бюджетних коштів організаційні та управлінські рішення, на низькому рівні проводиться претензійно-позовна робота по усуненню фінансових порушень, встановлених ревізію міського бюджету м.Павлоград за період 2013-2015 років Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області. Станом на 01 липня 2016 року залишаються не усунутими порушення на суму 1780,5 тис.грн. По відділу охорони здоров’я міської ради не відшкодовані збитки міського бюджету за надані КЗ «Павлоградський пологовий будинок «ДОР» медичні послуги мешканцям Павлоградського району в сумі в сумі 435,9 тис.грн., мешканцям м. Тернівки-245,3 тис.грн.; по виконавчому комітету міської ради не усунуті фінансові порушення на суму 3,9 тис.грн. в результаті завищення вартості виконаних робіт по ремонту гаражів виконкому.
До теперішнього часу не укладені договори та не проводиться претензійна робота з 26 забудовниками, які на 01 жовтня 2015 року ввели об’єкти будівництва в експлуатацію, та не сплатили кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста, не відшкодовані до бюджету збитки в сумі 1036,9 тис.грн.
Управлінням комунального господарства і будівництва міської ради не завершена претензійна робота з шістьма розповсюджувачами зовнішньої реклами, які не забезпечили своєчасну та в повному обсязі оплату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів у сумі 58,5 тис.грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (з урахуванням змін), рішенням міської ради від 22 грудня 2015 року № 40-3/VІІ «Про міський бюджет на 2016 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 18 лютого 2016 року № 65-р «Про затвердження плану заходів на 2016 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів» та з метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 липня 2016 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ковальчук):
1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2016 року за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо своєчасної сплати у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів) протягом року, скорочення податкового боргу до міського бюджету за податками і зборами, який склався станом на 01.07.2016 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;
2) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;
3) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету;
4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ковальчук):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;
2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника;
3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;
4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними особами – платниками податку на нерухоме майно щодо порядку нарахування та сплати податку на нерухоме майно.
4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда):
1) забезпечити дотримання підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості;
2) організувати роботу з керівниками підприємств, установ, організацій та підприємцями, які використовують найману працю, щодо надання до Павлоградського міськрайонного центру зайнятості інформації про наявність вільних робочих місць.
5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист):
1) забезпечити поновлення договорів оренди землі, термін дії яких завершено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі» та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;
3) активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості та на земельних торгах;
4) при укладанні договорів купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення уникати безпідставного розстрочення платежів.
6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Куш) активізувати претензійно – позовну роботу по стягненню з боржників заборгованості по платі за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та вжити заходів щодо відшкодування до міського бюджету завданих збитків.
7. Відділу містобудування та архітектури міської ради (Бондаренко) та юридичному відділу міської ради (Ялинний) активізувати претензійно – позовну роботу щодо надходження до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту від забудовників, які не уклали відповідні договори з міською радою та ухилилися від сплати до міського бюджету даних внесків та вжити заходів щодо відшкодування до міського бюджету завданих збитків.
8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак):
1) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна;
2) активізувати роботу щодо проведення заходів з продажу об’єктів комунальної власності.
9. Відділу охорони здоров’я міської ради (Герасименко):
1) активізувати роботу щодо відшкодування з бюджету Павлоградського району до бюджету м. Павлоград в повному обсязі коштів за надану КЗ «Павлоградський пологовий будинок» медичну допомогу вагітним та породіллям;
2) продовжити роботу по укладанню договорів (внесенню змін до договорів) з Павлоградською районною радою, Межівською районною радою, Вербківською об’єднаною територіальною громадою, Богданівською сільською радою, Петропавлівською районною радою, Юр’ївською районною радою, Васильківська районною радою, Першотравенською міською радою на надання медичних послуг мешканцям цих територіальних громад лікувальними закладами м.Павлоград.
10. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, вжити додаткових заходів за економним споживанням енергоносіїв, дотриманням лімітів споживання енергоносіїв та скорочення їх споживання в бюджетних установах в подальшому;
2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами;
3) проведення заходів з оптимізації видатків підвідомчих установ шляхом упорядкування мережі бюджетних установ та штатної структури їх працівників, крім випадків, пов’язаних з відкриттям (розширенням) установ, економії бюджетних коштів на оплату не першочергових видатків, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг;
4) вжиття вичерпних заходів по усуненню виявлених порушень та відшкодуванню збитків, активізацію претензійної роботи по направленню позовних заяв до Господарського суду для повного усунення порушень, виявлених ревізією Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області та упередження фактів необґрунтованого використання бюджетних коштів, посилення вимог щодо організації внутрішнього фінансового контролю у бюджетній сфері та запровадження системи додаткового контролю для забезпечення виконання вимог статей 22 та 26 Бюджетного кодексу України.
Інформацію про проведену роботу надавати фінансовому управлінню міської ради в термін до 15 числа щомісячно;
5) здійснення постійного контролю за виконанням та дотриманням вимог розпорядження міського голови від 18 лютого 2016 року № 65-р «Про затвердження плану заходів на 2016 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів».
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради щомісячно до 2 числа;
6) вжити вичерпних заходів щодо повного освоєння коштів бюджету розвитку;
7) здійснення жорсткого фінансового контролю за витрачанням бюджетних коштів, отриманих розпорядниками нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, та постійного моніторингу ефективності їх використання.
11. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2016 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року №20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
12. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
13. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.
Міський голова А.О.Вершина
Рішення підготував:
Начальник фінансового Р.В.Роїк
управління міської ради
Рішення завізували:
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради С.Г.Пацко
Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний