ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
______________________р. м.Павлоград №_________
Про підсумки виконання бюджету
міста за перше півріччя 2015 року
На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (з урахуванням змін), рішення міської ради від 28.01.2015 року №1527-50/VІ «Про міський бюджет на 2015 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 30 березня 2015 року № 66-р «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І півріччя 2015 року виконано на 104,6 відсотка (при плановій сумі надходжень 242313,6 тис.грн. фактично надійшло 253476,2 тис. грн.), понад план надійшло 11162,6 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 12287,4тис.грн., що складає 49,6 відсотка річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 96421,5 тис. грн., субвенції з державного бюджету — 156369,0 тис.грн., дотація з обласного бюджету – 685,7 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 113,1 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 42740,2 тис.грн. або в 1,8 раза.
Станом на 01 липня 2015 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 54899,0 тис. грн., що на 1,3% або на 747,9 тис. грн. більше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 15148,3 тис. грн., що на 9,3% або на 1283,9 тис. грн. більше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлограджитлосервіс», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», КП «Затишне місто», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція, ВАТ «Метал – пром», ТОВ «Мега-дизайн», ВАТ «АГС – Груп», ПП фірма «Каско» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету виконана в сумі 239241,5тис. грн., або на 97,5 відсотка до уточненого плану.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 23010,4 тис. грн. або на 38,5 відсотка до уточненого плану на рік.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 225068,4 тис.грн., що на 59477,6 тис.грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Збільшені видатки на оплату праці на 37001 тис.грн., придбання медикаментів – 1616,9 тис.грн., оплату енергоносіїв – 11653,4 тис.грн., трансферти населенню – 10211,1 тис.грн.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 липня 2015 року відсутня.
За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 221498,5тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 61149,3 тис.грн., в тому числі на утримання установ освіти -3384 тис.грн., установ охорони здоров’я – 46597,4 тис.грн., культури – 790,0 тис.грн., фізичної культури і спорту – 498,1 тис. грн., засобів масової інформації- 49,6 тис.грн, соціального захисту населення – 9830,2 тис.грн.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 6874,2 тис. грн.
Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На соціальний захист населення за рахунок коштів загального і спеціального фонду бюджету направлено 78398,4 тис.грн., що складає 99,4% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 23989,6 тис.грн., виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 51536,7 тис. грн., утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту – 2872,4 тис. грн.
На виконання заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 02 жовтня 2012 року № 700-26/VІ направлено 892,9 тис.грн., в тому числі на придбання продовольчих наборів – 35,0 тис.грн., виплату матеріальної допомоги – 219,9 тис.грн., виплату матеріальної допомоги сім’ям загиблих та поранених учасників АТО – 570,0 тис.грн., виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем переселенцям із зони АТО – 19,8 тис.грн. надання фінансової допомоги Раді ветеранів м.Павлоград –
48,2 тис.грн.
На виплату допомоги 14 прийомним сім’ям, в яких виховується 25 дітей, 2 дитячим будинкам сімейного типу, в яких виховується 14 дітей направлено 669,5 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку за 1 квартал 2015 року склали 9589,2 тис.грн.
Кошти цільового фонду міського бюджету використані в сумі 2298,6 тис.грн.
Видатки фонду охорони навколишнього природного середовища склали 300,6 тис.грн.
Залишається низьким рівень фінансового контролю головних розпорядників бюджетних коштів щодо усунення фінансових порушень, виявлених ревізіями минулих років. Станом на 1 липня 2015 року не усунуті фінансові порушення за результатами проведених ревізій минулих років (2008-2013 років) на суму 1079,4 тис.грн., в т.ч. по відділу освіти міської ради – 96,5 тис. грн. , управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 331,2 тис.грн., управлінню праці та соціального захисту населення міської ради – 1,1 тис.грн., недоотримано орендної плати внаслідок використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів орендним підприємством «Завод «Луч» – 476,8 тис.грн.
Не усунутими залишаються порушення, виявлені в ході комплексної ревізії КРУ в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 1310,0 тис.грн. по управлінню праці та соціального захисту населення міської ради – 22,2 тис.грн., виконавчому комітету міської ради – 9,4 тис. грн., комунальному підприємству «Павлограджитлосервіс» – 0,2 тис.грн., недоотримано міським бюджетом орендної плати за землю – 1278,2 тис.грн.).
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», рішенням міської ради від 28 січня 2015 року № 1527-50/VІ «Про міський бюджет на 2015 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядженням міського голови від 30.03.2015 року № 66-р «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів» та з метою виконання планових показників міського бюджету у 2015 році виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 липня 2015 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Артемова), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2015 року за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо своєчасної сплати у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів) протягом року, скорочення податкового боргу до міського бюджету за податками і зборами, який склався станом на 01.07.2015 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;
2) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;
3) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету;
4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до рішень міської ради.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;
2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника;
3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;
4. Начальнику відділу трудових відносин та умов праці міської ради (Черкашина):
1) забезпечити дотримання підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості;
2) організувати роботу з керівниками підприємств, установ, організацій та підприємцями, які використовують найману працю, щодо надання до Павлоградського міськрайонного центру зайнятості інформації про наявність вільних робочих місць.
5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Артемова):
1) здійснювати своєчасне оформлення договорів оренди землі, документів на земельні ділянки землекористувачами і землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;
3) активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості та на земельних торгах;
4) при укладанні договорів купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення уникати безпідставного розстрочення платежів.
6. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак):
1) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна;
2) активізувати роботу щодо проведення заходів з продажу об’єктів комунальної власності.
7. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, вжити додаткових заходів за економним споживанням енергоносіїв, дотриманням лімітів споживання енергоносіїв та скорочення їх споживання в бюджетних установах в подальшому;
2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами;
3) здійснення якісного внутрішнього фінансового контролю фінансово – господарської діяльності підвідомчих установ та організацій, розгляд матеріалів ревізій (перевірок), вжиття необхідних заходів за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни;
4) вжиття заходів щодо погашення простроченої кредиторської та дебіторської заборгованості та відшкодування сум донарахованих за результатами перевірок контролюючих органів, не допускаючи випадків виникнення зазначеної заборгованості;
5) вжиття додаткових заходів щодо завершення проведення тендерних закупівель, укладання договорів на виконання робіт, послуг та забезпечення освоєння виділених бюджетних коштів;
6) оптимізація видатків на утримання установ та упорядкування структури штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці, не допускаючи збільшення такої чисельності, крім випадків, пов’язаних з відкриттям (розширенням) установ та збільшенням кількості одержувачів відповідних послуг для задоволення суспільних потреб;
7) здійснення постійного контролю за виконанням та дотриманням вимог розпорядження міського голови від 30.03.2015 року № 66-р «Про затвердження плану заходів на 2015 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів».
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20 вересня 2015 року.
8. Зобов’язати начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Дейнеженко Ю.С., начальника управління праці та соціального захисту населення Бобровницьку Л.В., в.о. начальника відділу освіти міської ради Томчук Н.П., директора КП «Палограджитлосервіс» Петлю Т.Г. вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області та Павлоградської об’єднаної державної фінансової інспекції, посилити претензійно-позовну роботу та в разі невжиття заходів щодо усунення фінансових порушень притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20 вересня 2015 року.
9. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у ІІ півріччі 2015 року згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі,
не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова І.С.Метелиця