Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2021 рік

Февраль 1st, 2022 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 2021 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України
«Про Державний бюджет України на 2021 рік», рішення міської ради від
15 грудня 2020 року № 54-3/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської
територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), розпорядження міського
голови від 02 березня 2021 року № 42-р «Про затвердження плану заходів на
2021 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної
громади, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення
фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи
щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів
усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у
м. Павлоград за 2021 рік планові показники загального фонду бюджету
Павлоградської міської територіальної громади (далі –бюджет) за доходами
виконані на 102,4 відсотки (при плановій сумі надходжень 856662,7 тис. грн
фактично надійшло 876883,9 тис. грн), сума перевиконання складає
20221,2 тис.грн. Спеціальний фонд бюджету Павлоградської міської
територіальної громади виконано в обсязі 74459,1 тис. грн, що складає
89,8 % до уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету власні надходження
склали 615790,7 тис. грн або 70,2%, дотації з державного бюджету –
14344,3 тис. грн або 1,7%, субвенції з державного та інших бюджетів –
246748,9 тис. грн або 28,1%.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних
трансфертів виконані на 103,7 відсотка та у порівнянні з 2020 роком
збільшились на 104368,7 тис. грн або на 20,4 %.
Станом на 01.01.2022 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх
рівнів склав 151,4 млн грн, в тому числі до бюджету Павлоградської міської
територіальної громади – 27,2 млн грн. Основними боржниками до міського

2

бюджету є: ПрАТ «Павлоградхіммаш», ТОВ «Павлоградський завод
технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ДП ДАК «Хліб
України» Павлоградський комбінат хлібопродуктів», ТОВ «Завод
металоконструкцій та нестандартного обладнання», ТОВ «АСГ-Груп»,
ТОВ «Мега-Дизайн Торговий Дім», ТОВ «Завод «Базальтові вироби» та інші.
Виконання запланованих річних обсягів за загальним фондом
забезпечено на 95,5% при плані 810453,3 тис. грн, касове виконання склало
773838,7 тис. грн, за спеціальним фондом – 85,1%, при плані 168070,7 тис. грн,
касові видатки – 142960,8 тис. грн.
Виконання видаткової частини бюджету за 2021 рік становить: по
загальному фонду – 773838,7 тис. грн або 95,5% до планових призначень та
спеціальному фонду – 142960,8 тис. грн або 85,1% до річних планових
призначень.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального
фонду бюджету збільшились на 126873,2 тис.грн., спеціального фонду на
26811,1 тис. грн.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету
розподілені таким чином: на фінансування освіти спрямовано – 476910,6 тис.
грн (61,6%), охорони здоров’я – 44725,7 тис. грн (5,8%), житлово-
комунального господарства – 76647,3 тис. грн (9,9%), органів місцевого
самоврядування – 70361,2 тис. грн (9,1%), соціального захисту населення –
27878,5 тис. грн (3,6%), культури – 24422,7 тис. грн (3,2%), фізичної культури і
спорту – 17902,2 тис. грн (2,3%), інших програм – 34990,5 тис. грн (4,5%).
Більшість видатків бюджету спрямовано на функціонування і розвиток
закладів освіти. У звітному періоді сукупна частка цих видатків в структурі
видатків бюджету склала 61,6%, дані видатки збільшились на 121224,1 тис. грн
проти показників попереднього року.
Більш ніж 77% (597,2 млн грн) загального обсягу видатків бюджету
займають видатки на забезпечення функціонування установ соціально-
культурної сфери міста, міські цільові програми соціального захисту
населення, 12,6% (97,8 млн грн) – видатки на житлово-комунальне та дорожнє
господарство, 10,2% (78,8 млн грн) – інші видатки.
У 2021 році в розрізі галузей збільшились видатки по фінансуванню
закладів освіти на 121224,1 тис. грн, культури – 5284,7 тис. грн, фізичної
культури і спорту – 3317,7 тис. грн, соціального захисту населення –
5686,5 тис. грн, житлово–комунального та дорожнього господарства –
19853,9 тис. грн, засобів масової інформації – 967,5 тис. грн, заходів з
забезпечення громадського порядку та безпеки –1242,1 тис. грн, державного
управління – 4508,2 тис. грн, інших цільових програм – 1220,5 тис. грн.
За економічною ознакою 64,6%, або 499,6 млн грн загального обсягу
видатків – це витрати на оплату праці працівників бюджетних установ. В
цілому на захищені видатки, перелік яких визначено у статті 55 Бюджетного
кодексу України, спрямовано 582285,5 тис. грн або 75,2% загального обсягу
видатків. Протягом звітного періоду захищені видатки повністю
забезпечувались плановими призначеннями та фінансовим ресурсом,
кредиторська заборгованість по оплаті даних видатків станом на 1 січня 2022
року відсутня. Соціальні виплати населенню складають 2,5% (19,5 млн грн),
оплата праці –– 64,6% (499,6 млн грн), придбання медикаментів ––0,1% (0,6

2

млн грн), придбання продуктів харчування – 1,7% (13 млн грн), оплата
енергоносіїв – 6,4% (49,3 млн грн), придбання матеріалів, обладнання і оплата
послуг – 8,3% (64,6 млн грн), трансферти підприємствам – 16,2%
(125,4 млн грн), інші витрати – 0,2% (1,8 млн грн).
Інвестиційна складова бюджету складає 107747,7 тис. грн. або 11,3%
загального обсягу бюджету. Дані кошти спрямовані на: придбання обладнання
для установ соціально-культурної сфери – 1887,2 тис. грн, благоустрою міста –
1001,4 тис. грн, придбання у комунальну власність житла для надання в
тимчасове користуванння внутрішньо переміщеним особам – 3725,1 тис. грн і
грошову компенсацію за придбання житла дітям-сиротам та участикам АТО –
2127,3 тис.грн; проведення капітальних ремонтів: кабінетів виконавчого
комітету міської ради – 529,8 тис. грн, системи протипожежного захисту в ДНЗ
№ 2, ліцею, ЗШ № 1,3,8,9,15,19,20, гімназії – 8197,4 тис. грн, системи тепло– та
електро постачання в ДНЗ № 47, ЗШ № 6,20, КПНЗ «Палац творчості дітей та
юнацтва» – 238,9 тис. грн, фундаменту та аварійних стін в ДНЗ № 65, ЗШ №15
– 282,8 тис. грн, м’якої покрівлі в ДМШ №1 – 207,3 тис. грн,
відділення анестезіології та реанімації з ліжками інтенсивної терапії
хірургічного профілю – 3499,7 тис. грн, лікарняного ліфта в відділенні
гемодіалізу – 18 тис. грн., та системи забезпечення киснем з прокладанням
киснепроводів в отоларингологічне відділення – 872,4 тис. грн КНП
«Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» ПМР, ліфтової шахти з
улаштуванням ліфта в будівлі амбулаторій №1-3 – 1736,8 тис. грн, виставкої
зали №5 КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей» – 1414,2 тис. грн,
мережі теплопостачання з встановленням індівідуального електричного
опалення в амбулаторії №7,8 КНП «Центр первинної медико-санітарної
допомоги м.Павлограда» – 340,9 тис. грн, будівлі БК «Шахтобудівників» – 40
тис. грн, покрівлі палацу культури – 58,7 тис. грн; реконструкцію: стадіону ЗШ
№ 15 – 49,9 тис. грн, об’єктів житлово-комунального господарства і
комунальної власності – 12940,9 тис. грн; монтаж системи пожежної
сигналізації та встановлення системи блискавкозахисту ПНЗ «ДЮСШ» –
39,1 тис. грн; термомодернізацію будівель ДНЗ № 8,11,15,30 – 1198,8 тис. грн;
надання фінансової підтримки комунальним підприємствам міста –
20473,6 тис. грн; утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої
інфраструктури – 44512,7 тис. грн; розроблення схем планування та забудови
територій міста – 179 тис. грн; установку системи індивідуального опалення
відділу культури міської ради – 28,1 тис. грн, забезпечення співфінансування
субвенцій з місцевих бюджетів на: придбання ноутбуків вчителям ЗШ –
1806 тис. грн, встановлення спортивних майданчиків на території міста –
381,7 тис. грн.
Крім того виконані боргові зобов’язання перед ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» в
сумі 11414,5 тис. грн.
У складі видатків бюджету міста на 2021 рік затверджені видатки на
реалізацію 30 міських цільових програм (при уточненому плані на рік
312360 тис. грн, фактичні видатки склали – 292124,4 тис. грн, або 93,5%).
Станом на 01 січня 2022 року залишаються не усунутими порушення,
виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами
ревізії за період 2013-2015 років в сумі 911,5 тис. грн, в тому числі: по
управлінню комунального господарства та будівництва міської ради –

2

5,7 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис. грн. За
результатами ревізій, проведених Східним офісом Держаудитслужби в квітні
2020 року, залишаються не усунутими порушення в сумі 950,3 тис. грн, в тому
числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради –
792,2 тис. грн, відділу освіти – 158,1 тис. грн. За результатами державного
фінансового аудиту бюджету м. Павлоград за період з 01.01.2018 року по
31.08.2020 року не усунено фінансові порушення на суму 605,1 тис. грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського
бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для
своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших
соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження
бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а
також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий
комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про підсумки виконання бюджету Павлоградської
міської територіальної громади за 2021 рік та направити його міській раді для
розгляду згідно з додатками 1,2 та пояснювальною запискою, що додається.
2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм
власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати
податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 січня
2022 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і
зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру
заробітної плати.
3. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з
економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ
земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та
рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у
Дніпропетровській області (Чуб):
1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського
бюджету за 2021 рік за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо
усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;
2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів
(обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету
Павлоградської міської територіальної громади, який склався станом на
01 січня 2022 року, особливо з плати за землю, податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки;

2

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і
повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та
міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати з
підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі
до бюджету Павлоградської міської територіальної громади;
4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових
надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку,
транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів
відповідно до рішень міської ради.
4. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській
області (Чуб):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня
сплати податків і зборів, розширенні бази оподаткування, підвищенні якості
обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;
2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з
керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без
сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче
законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру
заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної
плати;
3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі
сплати податків і зборів;
4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну
роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і
зборів.
5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку
зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської
ради (Вишнякова):
1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та
повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про
продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди
земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за
користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що
використовуються суб’єктами господарювання без оформлення
правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх
оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного
законодавства України;

2

3) вжити заходів по усуненню порушень, виявлених Східним офісом
Держаудитслужби під час фінансового аудиту бюджету м. Павлоград, в тому
числі за рахунок претензійно-позовної роботи.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради
(Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною
сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування
рекламних засобів, плати за оренду комунального майна та збору за місця
паркування транспортних засобів.
7. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради
(Завгородній), керівникам підприємств, установ та організацій комунальної
власності міста вжити заходів щодо своєчасної сплати та погашенню
заборгованості до бюджету орендарями комунального майна по платі за
оренду комунального майна. В разі необхідності активізувати претензійно —
позовну роботу щодо стягнення заборгованості за оренду комунального майна.
8. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської
ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення
інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль
за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у
розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні
об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.
9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради
забезпечити:
1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати
працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні
послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої
простроченої заборгованості з таких виплат;
2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових
окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших
заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці,
затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних
доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;
3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до
чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання
бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності,
даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського
(управлінського) обліку;
4) продовження роботи з оцінки ефективності, результативності та
економічної доцільності витрат бюджету, досягнення запланованої мети,

2

завдань та результативних показників бюджетних програм, забезпечивши
практичне впровадження її результатів під час планування витрат бюджету на
середньостроковий період;
5)   перегляд результативних показників бюджетних програм, забезпечивши
оптимізацію їх кількості та застосування тих показників, що повною мірою
характеризують ступінь досягнення поставленої мети та виконання завдань
бюджетної програми;
6) вжиття заходів щодо забезпечення ефективного та результативного
використання капітальних вкладень та дотримання строків реалізації
інвестиційних проєктів;
7) перегляд планів діяльності головного розпорядника бюджетних коштів на
середньостроковий період на предмет реалістичності цілей, пріоритизації
програм у середньостроковій перспективі;
8) впровадження ґендерних підходів при формуванні бюджетних програм;
9) запровадження в установах ґендерно-дезагрегованої статистики необхідної
для кращого орієнтування в ситуації і виправлення ґендерної асиметрії та
дисбалансу при виконанні бюджетних програм;
10) постійний моніторинг стану фінансово-бюджетної дисципліни у
підвідомчих бюджетних установах, розробку подальших заходів з її зміцнення,
аналіз причин та умов, що сприяють виникненню порушень, та організацію
роботи щодо їх попередження і профілактику, своєчасну оцінку діям
(бездіяльності) відповідних посадових осіб;
11) вжиття системних дієвих заходів щодо збереження і раціонального
використання комунального майна, посилення контролю за станом фінансової
дисципліни, обліку та звітності, персональної відповідальності за дотриманням
вимог фінансово-бюджетного законодавства, належного і своєчасного
відшкодування заподіяної шкоди;
12) своєчасне вжиття вичерпних заходів щодо повного усунення виявлених
за результатами ревізій, аудитів, перевірок та моніторингів закупівель,
проведених Східним офісом Держаудитслужби та іншими контролюючими
органами, недоліків і порушень фінансової дисципліни, недопущення їх у
подальшій роботі, а також виконання наданих за результатами державних
фінансових аудитів пропозицій та інформування Східного офісу
Держаудитслужби про проведену роботу.
13) скорочення споживання енергоносіїв протягом 2022 року.
10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної
казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити
контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

2

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на
начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на
заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024