Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2021 року

Ноябрь 2nd, 2021 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЄКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград

Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 9 місяців 2021 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», рішення міської ради від 15 грудня 2020 року № 54-3/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 02 березня 2021 року № 42-р «Про затвердження плану заходів на 2021 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлоград за 9 місяців 2021 року планові показники загального фонду міського бюджету виконані на 99 відсотків (при плановій сумі надходжень 624325,6 тис.грн фактично надійшло 617859,4 тис.грн), сума недонадходжень складає 6466,2 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 33790,7 тис.грн, що складає 67,8 відсотка до уточнених річних планових призначень (додаток 1).
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 432285,7 тис.грн або 70%, дотації з державного бюджету – 10758,6 тис.грн або 1,7%, субвенції з державного та інших бюджетів – 133682,3 тис.грн або 28,3%.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 98,8 відсотка та у порівнянні з 9 місяцями 2020 року збільшились на 59397,7 тис.грн або на 15,9 відсотка.
Станом на 01.10.2021 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх рівнів склав 149,3 млн.грн, в тому числі до міського бюджету – 26,9 млн.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Виконання видаткової частини бюджету за 9 місяців 2021 року становить по загальному фонду – 564793тис.грн або 92,6% до планових призначень на звітний період та спеціальному фонду – 59580,4тис. грн або 43,6% до річних планових призначень (додаток 2).
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 88850,3 тис.грн., видатки спеціального фонду міського бюджету зменшились на 1543,6 тис.грн.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду міського бюджету складають: по фінансуванню освіти – 349759,7 тис.грн (61,9%), соціального захисту населення – 20129,7 тис.грн (3,6%), охорони здоров’я – 29493,1тис.грн (5,2%), житлово-комунального та дорожнього господарства – 71675,4тис.грн. (12,7%), керівництва і управління – 53060 тис.грн (9,4%), культури – 17993,8тис.грн (3,2%), фізкультури і спорту – 12998,2тис.грн (2,3%), громадського порядку та безпеки – 3897тис.грн (0,7%), засобів масової інформації –3739,6тис.грн (0,7%), інших програм – 2046,4тис.грн (0,4%).
Більшість видатків бюджету традиційно спрямовувалась на соціально-культурну сферу. У звітному періоді сукупна частка цих видатків у структурі видатків бюджету склала 76,2%, або 430374,6тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшилась на 16,8%, або на 61878,2тис.грн.
В розрізі галузей збільшились видатки по фінансуванню закладів освіти на 90613,3тис.грн, соціального захисту населення – 3656,4 тис.грн, культури –4379,3тис.грн, фізичної культури і спорту – 2676,6 тис.грн, житлово –комунального господарства та дорожнього господарства – 18343,6 тис.грн, засобів масової інформації – 755,7 тис.грн, заходів з громадського порядку та безпеки –1013,5 тис.грн., державного управління – 6025,4 тис.грн., інших цільових програм – 834тис.грн. Зменшились видатки на охорону здоров’я на 39447,5 тис.грн. у зв’язку з реформуванням галузі.
Структура видатків загального фонду міського бюджету за економічною ознакою характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті – 76,5% (431454,8тис.грн), з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 66,7% (376639,2тис.грн), соціальні виплати населенню – 2,8% (15541,1тис.грн), придбання продуктів харчування –1,6% (8806,5тис.грн), придбання медикаментів – 0,1% (408,6тис.грн), оплату енергоносіїв – 5,3% (30059,3тис.грн). Трансферти підприємствам складають 15,2% (85858,5тис.грн), інші витрати – 8,3% (47479,6тис.грн).
Інвестиційна складова міського бюджету профінансована в сумі 38362,4тис.грн, що складає 6,8% обсягу міського бюджету. Дані кошти спрямовані на: розробку проєктно — кошторисної документації для проведення капітального ремонту системи теплопостачання з встановленням індивідуального опалення в амбулаторіях № 7,8 в сумі 42 тис.грн; виготовлення ПКД та проведення капітальних ремонтів з відновленням системи протипожежного захисту ДНЗ 2– 581 тис.грн., ЗОШ 1, 3, 8,15,19, ліцею та гімназії – 1 816,8 тис.грн, виготовлення ПКД на капітальні ремонти по заміні вузлів обліку тепла та електропостачання ДНЗ 47, ЗОШ 6, 20 та КПНЗ «Палац творчості дітей та юнацтва» — 238,9 тис.грн., ПКД та експертиза на реконструкцію стадіону ЗОШ 16 – 49,9 тис.грн., капітальний ремонт аварійних стін та перегородок групи 11 ЗДО 65 – 257,9 тис.грн.; надання фінансової підтримки комунальним підприємствам міста – 16 442 тис.грн; придбання обладнання для установ соціально-культурної сфери – 1 059,2 тис.грн.; співфінансування на придбання ноутбуків вчителям ЗШ – 1 806 тис.грн; придбання обладнання та саджанців дерев для благоустрою міста — 839,4 тис.грн., капітальний ремонт, будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 9641,1 тис.грн., утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури – 5097 тис.грн. Крім того достроково і в повному обсязі виконані боргові зобов’язання перед ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» в сумі 11 414,5 тис.грн.
У складі видатків бюджету міста на 2021 рік затверджені видатки на реалізацію 32 міських цільових программ (при уточненому плані на рік – 299378 тис.грн, фактичні видатки за 9 місяців 2021 року склали –162921 тис.грн, або 54,4% до уточненого плану на рік).
Станом на 01 жовтня 2021 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за результатами ревізії за період 2013-2015 років в сумі 911,5 тис. грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 5,7 тис. грн, виконавчому комітету міської ради – 905,8 тис. грн. За результатами ревізій, проведених Східним офісом Держаудитслужби в квітні 2020 року, залишаються не усунутими порушення в сумі 950,3 тис. грн, в тому числі: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 792,2 тис. грн, відділу освіти – 158,1 тис. грн. За результатами державного фінансового аудиту бюджету м. Павлоград за період з 01.01.2018 року по 31.08.2020 року не усунено фінансові порушення на суму 605,1 тис. грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2021 року та направити його міській раді для розгляду згідно з додатками 1,2 та пояснювальною запискою, що додається.

2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 жовтня 2021 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати.

3. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Чуб):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за 9 місяців 2021 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 жовтня 2021 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

4. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Чуб):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати їх на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова):

1) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України;

3) вжити заходів по усуненню порушень, виявлених Східним офісом Держаудитслужби під час фінансового аудиту бюджету м. Павлоград, в тому числі за рахунок претензійно-позовної роботи.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, плати за оренду комунального майна та збору за місця паркування транспортних засобів.

7. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній), керівникам підприємств, установ та організацій комунальної власності міста вжити заходів щодо своєчасної сплати та погашенню заборгованості до бюджету орендарями комунального майна по платі за оренду комунального майна. В разі необхідності активізувати претензійно — позовну роботу щодо стягнення заборгованості за оренду комунального майна.

8. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

9. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) оцінку ефективності бюджетних програм на всіх стадіях бюджетного процесу, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;

5) проведення аналізу власних надходжень установами та закладами соціально-культурної сфери за 9 місяців 2021 року та вжити заходів щодо залучення додаткових позабюджетних коштів у 2021-2024 роках;

6) постійний моніторинг стану фінансово-бюджетної дисципліни у підвідомчих бюджетних установах, розробку подальших заходів з її зміцнення, аналіз причин та умов, що сприяють виникненню порушень, та організацію роботи щодо їх попередження і профілактику, своєчасну оцінку діям (бездіяльності) відповідних посадових осіб.

7) вжиття системних дієвих заходів щодо збереження і раціонального використання комунального майна, посилення контролю за станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, персональної відповідальності за дотриманням вимог фінансово-бюджетного законодавства, належного і своєчасного відшкодування заподіяної шкоди;

8) своєчасне вжиття вичерпних заходів щодо повного усунення виявлених за результатами ревізій, аудитів, перевірок та моніторингів закупівель, проведених Східним офісом Держаудитслужби та іншими контролюючими органами, недоліків і порушень фінансової дисципліни, недопущення їх у подальшій роботі, а також виконання наданих за результатами державних фінансових аудитів пропозицій та інформування Східного офісу Держаудитслужби про проведену роботу.

9) скорочення споживання енергоносіїв в ІІ півріччі 2021 року.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Соколова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О.Вершина

ДОДАТОК 1 ДОХОДИ

ДОДАТОК 2 ВИДАТКИ

Пояснювальна 9 мис

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження