ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
м.Павлоград №______
ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ
вул. Соборна, 42а, м. Павлоград, Дніпропетровської області 51400
e-mail: 10finupr@gmail.com Код ЄДРПОУ 02312407
Міському голові Вершині А.О.
Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 9 місяців 2021 року
(Слайд 1)
З метою забезпечення виконання дохідної частини міського бюджету створення умов для своєчасної виплати заробітної плати та інших соціальних виплат, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово — бюджетної дисципліни відповідно до розпорядження міського голови від 02.03.2021 року № 42-р «Про затвердження плану заходів на 2021 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» службами міської ради та контролюючими службами міста проводилися заходи щодо забезпечення планових показників міського бюджету та вишукування додаткових джерел надходжень до міського бюджету (проводились засідання міської комісії з питань податкових надходжень до бюджету, Пенсійного фонду та погашення заборгованості із заробітної плати, обстеження земельних ділянок з метою виявлення землекористувачів, які використовують земельні ділянки без наявності правовстановлюючих документів на землю, перевірки суб’єктів господарської діяльності з питань правильності і повноти перерахування податку на доходи фізичних осіб, мобілізація коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок реалізації майна, вилучення готівки, надходжень за рішеннями суду).
(Слайд 2)
З урахуванням проведених заходів та продовженням у місті карантинних обмежень за 9 місяців 2021 року доходи загального фонду міського бюджету виконані на 99% до планових показників звітного періоду сумі 617,9млн. грн, сума невиконання складає 6,5 млн.грн. У порівнянні з 9 місяцями 2020 року надходження до загального фонду міського бюджету (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) збільшилися на 12,4% або на 68,1 млн.грн. Доходи спеціального фонду міського бюджету за звітний період 2021 року виконано в сумі 33,8 млн.грн або на 67,8% до річних планових показників. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження до спеціального фонду збільшилися в 3 рази або на 23 млн.грн.
(Слайд 3)
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 432,3 млн. грн або 70%, дотації з державного бюджету – 10,8 млн.грн або 1,7%, субвенції з державного та інших бюджетів – 174,8 млн.грн або 28,3%.
(Слайд 4)
За 9 місяців 2021 року обсяг власних доходів загального фонду міського бюджету становив 432,3 млн. грн, що на 1,2% або на 5,2 млн.грн менше затверджених планових призначень звітного періоду. Не забезпечено виконання планових показників по 5 джерелам на суму 10,3 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року дані надходження збільшилися на 59,4млн.грн або на 15,9%.
(Слайд 5)
В загальній сумі власних надходжень доходів загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2021року питома вага податку та збору на доходи фізичних осіб склала 62,3 (269,3 млн. грн.), єдиного податку – 12,7% (54,7 млн. грн), плати за землю – 12% (51,7 млн. грн), акцизного податку — 7% (30,4 млн. грн).
Податок та збір на доходи фізичних осіб у звітному періоді залишився базовим джерелом наповнення загального фонду міського бюджету. Надходження по даному джерелу за 9 місяців 2021 року склали 269,3 млн. грн, що складає 98,3% плану, недонадійшло 4,7 млн. грн через зменшення перерахувань у 2021 році по ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» на 3856,4 тис. грн, ТОВ «Дніпропетровській трубний завод» — 410,8 тис. грн, ДП «Конструкторське бюро «Піденне» ім. М.К.Янголя» — 296,5 тис. грн, ТОВ «Павлоградбуддеталь» — 249,4 тис. грн, ТОВ «Дніпропетровській механічний завод» — 175 тис. грн, ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер» — 144,4 тис. грн, ТОА «Сільпо фуд» — 132,9 тис. грн. та іншим підприємствам.
У порівнянні з 9 місяцями 2020 року надходження по даному податку збільшилися на 41 млн. грн. або на 17,9%. Збільшення надходжень відбулося за рахунок зростання рівня мінімальної заробітної плати, росту середньої заробітної плати та відповідного збільшення фонду оплати праці на підприємствах, установах міста.
(Слайд 6)
Збільшення перерахувань до бюджету податку на доходи фізичних осіб спостерігається в основному по установам, які утримуються за рахунок бюджетних коштів (відділ освіти міської ради — 6325 тис. грн, військова частина 3024 Національної гвардії України – 2460,9 тис. грн, КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування – 2347,4 тис. грн, КНП «Павлоградська міська лікарня №1» — 1930,7 тис. грн, КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» — 580,4 тис. грн, «8 воєнизований гірничо-рятувальний загін» — 569,3 тис. грн, КНП «Павлоградська районна центральна лікарня» ДОР – 555,4 тис. грн та інші).
Крім того, збільшили за 9 місяців 2021 року перерахування до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб ДП «НВО «Павлоградський хімічний завод» — 4656,4 тис.грн, регіональна філія «Придніпровська залізниця АТ «Укрзалізниця» – 1194,2 тис. грн, АТ «Дніпропетровськгаз» — 1014,9 тис. грн, ТОВ «АРТ – пром» — 838,7 тис.грн, Павлоградський машинобудівний завод ДП «Виробниче об’єднання південний машинобудівний завод імені О.М.Макарова» — 684 тис.грн, ТОВ «Снек продакшен» – 619,5 тис. грн, ТОВ «Омега» — 526,6 тис.грн, КП «Павлоградтеплоенерго» — 386,8 тис.грн, ПАТ «ДТЕК «Дніпровські електромережі» — 367,6 тис. грн. та інші.
Проблемним залишається питання зарахування податку на доходи фізичних осіб до бюджету м. Павлоград за структурні підрозділи, які не мають статусу юридичної особи, але розташовані на території м. Павлоград. На даний час не всі юридичні особи перераховують податок на доходи до бюджету м. Павлоград за структурні підрозділи, які знаходяться на території міста, а перераховують даний податок в бюджети територіальних громад за своїм місцезнаходженням, що є порушенням пункту 168.4.4 статті 168 Податкового кодексу України. Не перераховують до міського бюджету податок на доходи фізичних осіб Дніпропетровська дирекція ПАТ «Укрпошта», ТОВ «Укртелеком», ТОВ «Басар-опт», ТОВ «ППК «Техобщемаш», ТОВ «Дарпак», ТОВ «Спецєвротара», ТОВ «Окко-схід», ПАТ «Укрнафта» та інші.
Резервами надходжень податку на доходи фізичних осіб є: проведення відповідними службами міської ради та контролюючими органами заходів щодо виявлення випадків виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її в розмірах нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтації платників на підвищення розміру середньої заробітної плати до рівня не нижче встановленого законодавством, проведення заходів щодо детінізації доходів громадян, створення нових робочих місць, виконання суб’єктами господарювання вимог пункту 168.4.4 статті 168 Податкового кодексу України в частині перерахування юридичними особами податку на доходи фізичних осіб, нарахованого на користь фізичних осіб, що працюють у відокремленому підрозділі, за місцем знаходження такого відокремленого підрозділу, тощо.
(Слайд 7)
За 9 місяців 2021 року міський бюджет від запроваджених міською радою на території міста місцевих податків і зборів отримав 118,5 млн. грн, що складає 98,9% планових показників, недонадійшло до бюджету 1,3 млн. грн. Не забезпечено виконання планових показників по платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця паркування транспортних засобів.
У порівнянні з січнем-вереснем 2020 року обсяг надходжень місцевих податків і зборів за звітний період збільшився на 9,2% або на 10 млн. грн.
Найбільшу питому вагу у надходженнях місцевих податків і зборів займає єдиний податок (46,2%) та плата за землю (43,6%).
Обсяг надходжень плати за землю за 9 місяців 2021 року склав 51,7 млн.грн, що на 3,1 % або на 1089,6 тис. грн. менше планових призначень у зв’язку зі збільшенням податкового боргу станом на 01.10.2021 року порівняно з 01.01.2021 року на 2200,3 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження по платі за землю збільшилися на 3,5% або на 1746,7 тис.грн. Збільшення відбулося у зв’язку з тим, що в березні 2020 року плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки) не нараховувалась та не сплачувалась відповідно до Закону України від 30.03.2020 року № 540-ІХ.
Єдиний податок надійшов до міського бюджету в сумі 54,7 млн. грн, що складає 100,4% планових показників. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року дані надходження збільшилися на 13,7% або на 6583,5 тис.грн за рахунок підвищення в грошовому виразі ставки податку для платників І та ІІ груп та збільшення обсягу отриманого доходу платниками ІІІ групи.
Протягом звітного періоду до міського бюджету зараховано 11823,9 тис.грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Плановий показник виконано на 96,8%, недонадійшло 388,6 тис. грн. у зв’язку з наявністю податкового боргу. У порівнянні з 9 місяцями 2020 року обсяг надходжень по даному податку збільшився на 17,3% або на 745,8 тис.грн за рахунок розширення бази оподаткування та збільшення ставок податку у грошовому виразі у зв’язку із ростом розміру мінімальної заробітної плати.
За січень — вересень 2021 року до міського бюджету надійшли транспортний податок у сумі 72,8 тис. грн, збір за місця для паркування транспортних засобів — 134,4 тис.грн, туристичний збір – 91,7тис. грн.
За звітний період комунальними підприємствами міста сплачено до бюджету міста податку на прибуток в сумі 5,4 млн.грн. або 100,2% до плану (з них 5 млн. грн. за рахунок фінансової підтримки з міського бюджету) та частину чистого прибутку, що вилучається до бюджету — 24,1 тис.грн.
Надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за 9 місяців 2021 року склали 22566,1тис. грн, що становить 111,4% до запланованих показників та на 4974,3 тис. грн, або на 28,3% більше надходжень січня — вересня 2020 року.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 232 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування» за 9 місяців 2021 року до бюджету м. Павлоград компенсовано з державного бюджету 7882,3 тис. грн акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального, що складає 65,4% планового показника, недонадійшло 4167,7 тис. грн. Невиконання планових показників по даному джерелу зумовлено відсутністю надходжень у ІІІ кварталі 2021 року через несвоєчасне прийняття постанови Кабінету Міністрів України щодо зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального у другому півріччі 2021 року.
Обсяг надходжень адміністративних зборів та платежів за 9 місяців 2021 року порівняно з аналогічним періодом 2020 року збільшився на 23,4% або на 0,9 млн. грн. та склав 4,8 млн. грн. або 108,3 % до планових показників.
Інші надходження (КБКД 21080000 та 24060000) надійшли в обсязі 3456,1 млн. грн, що в 1,7 рази більше планових показників.
Додатковим джерелом наповнення дохідної частини міського бюджету є надходження відсотків за розміщення тимчасово вільних коштів в банківських установах, які за 9 місяців 2021 року склали 401,5тис. грн.
(Слайд 8)
За 9 місяців 2021 року до спеціального фонду міського бюджету надійшло доходів в сумі 33,8 млн. грн, що становить 67,8% до річного плану. Порівняно з аналогічним періодом 2020 року відповідні надходження збільшилися в 3 рази або на 23 млн. грн.
В загальному обсязі дохідних джерел спеціального фонду бюджету власні надходження бюджетних установ становлять — 20 млн. грн або 59,2%, надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища — 0,6млн. грн або 1,8%, бюджету розвитку — 1,2 млн. грн або 3,6%, цільового фонду міської ради – 2,2млн. грн або 6,5%, субвенція з обласного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць та доріг комунальної власності у населених пунктах – 9,8 млн. грн. або 29%.
(Слайд 9)
В результаті низького рівня платіжної дисципліни окремих платників податків станом на 01.10.2021 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх рівнів склав 149,3 млн.грн, в тому числі до міського бюджету – 26,9 млн.грн.
Заборгованість до бюджетів усіх рівнів збільшилась на 12% або на 16 млн. грн, але зменшилась до міського бюджету на 7,3% або на 2 млн. грн.
(Слайд 10)
Допустили станом на 01.10.2021 року заборгованість по платежах до міського бюджету ПрАТ «Завод «Павлоградхіммаш» — 14587,4 тис. грн, ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» — 7229,7 тис.грн, ДП ДАК «Хліб України» Павлоградський комбінат хлібопродуктів – 4016,7 тис. грн, ТОВ «Завод металоконструкцій та нестандартного обладнання» — 3830,6 тис. грн, ТОВ «Павлоград Буддеталь» — 4646,5 тис.грн, ТОВ «АСГ-Груп» — 1264,9 тис.грн, ТОВ «Завод «Базальтові вироби» — 765,2 тис. грн, ТОВ «Павлоградський трубний завод «Славсант» — 670,7 тис. грн, ТОВ «Мега-Дизайн Торговий Дім» — 855,8 тис. грн, ТОВ «Торгівельна група «Тако» — 630,2 тис. грн, КП «Затишне місто» — 448 тис.грн, ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого-розвідувальна експедиція — 232,5 тис.грн, дочірне підприємство «Пересувна механізована колона — 127» ТДВ «Трест «Дніпроводбуд» — 167,9 тис. грн та інші.
(Слайд 11)
Виконання видаткової частини бюджету за 9 місяців 2021 року становить по загальному фонду – 564793 тис.грн або 92,6% до планових призначень на звітний період та спеціальному фонду – 59580,4 тис. грн або 43,6% до річних планових призначень.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 88850,3 тис.грн, видатки спеціального фонду міського бюджету зменшились на 1543,6 тис.грн.
(Слайд 12)
Більшість видатків бюджету традиційно спрямовувалась на соціально-культурну сферу. У звітному періоді сукупна частка цих видатків у структурі видатків бюджету склала 76,2%, або 430374,6 тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшилась на 16,8%, або на 61878,2 тис.грн.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду міського бюджету складають: по фінансуванню освіти – 349759,7 тис.грн (61,9%), соціального захисту населення – 20129,7 тис.грн (3,6%), охорони здоров’я – 29493,1 тис.грн (5,2%), житлово-комунального та дорожнього господарства – 71675,4 тис.грн (12,7%), керівництва і управління – 53060 тис.грн (9,4%), культури – 17993,8 тис.грн (3,2%), фізкультури і спорту – 12998,2 тис.грн (2,3%), громадського порядку та безпеки – 3897 тис.грн (0,7%), засобів масової інформації – 3739,6 тис.грн (0,7%), інших програм – 2046,4 тис.грн (0,4%).
(Слайд 13)
Структура видатків загального фонду міського бюджету за економічною ознакою характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті – 76,5% (431454,8 тис.грн), з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 66,7% (376639,2 тис.грн), соціальні виплати населенню – 2,8% (15541,1 тис.грн), придбання продуктів харчування –1,6% (8806,5 тис.грн), придбання медикаментів – 0,1% (408,6 тис.грн), оплату енергоносіїв – 5,3% (30059,3 тис.грн). Трансферти підприємствам складають 15,2% (85858,5 тис.грн), інші витрати – 8,3% (47479,6 тис.грн).
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та фінансування видатків за всіма зареєстрованими зобов’язаннями.
(Слайд 14)
У складі видатків бюджету міста на 2021 рік затверджені видатки на реалізацію 32 міських цільових программ (при уточненому плані на рік – 299378 тис.грн, фактичні видатки за 9 місяців 2021 року склали – 162921 тис.грн, або 54,4% до уточненого плану на рік).
Видатки міського бюджету по галузі «Освіта» склали 349759,7 тис.грн.
На виконання заходів програми «Розвиток освіти в місті Павлограді на 2021-2023 роки» за 9 місяців 2021 року спрямовано 8662,3 тис.грн, а саме на:
– харчування дітей з малозабезпечених сімей та дітей, які мають пільги згідно рішення міської ради в школах та дошкільних навчальних закладах міста – 4933,5 тис.грн;
– організацію безкоштовного підвезення учнів до навчальних закладів та оплату транспортних послуг з перевезення дітей з віддалених районів міста до місць навчання – 552,9 тис. грн;
– стимулювання педпрацівників за особливі досягнення в навчанні та вихованні дітей – 652,2 тис.грн;
– придбання засобів індивідуального захисту, які спрямовані на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 – 302,4 тис.грн;
– придбання предметів та обладнання довгострокового користування – 448,6 тис.грн;
– проведення капітальних ремонтів закладів освіти – 546,7 тис.грн;
– визначення переможців обласних та всеукраїнських олімпіад, конкурсів, змагань – 16,3 тис.грн;
– компенсацію на придбання шкільної та спортивної форми для дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування – 440,9 тис.грн;
– організацію оздоровлення та відпочинку дітей шляхом придбання путівок та перевезення дітей, які потребують особливої соціальної уваги – 572,7 тис.грн;
– забезпечення шкільних бібліотек навчально-методичною, довідковою, краєзнавчою літературою, періодичними виданнями – 55,7 тис.грн;
– поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді та придбання нагрудних знаків для нагородження педагогів – 21,8 тис.грн;
– конкурс «Громада своїми руками» — 118,6 тис.грн.
(Слайд 15)
На фінансування охорони здоров`я із загального фонду бюджету за 9 місяців 2021 року направлено 29493,1тис.грн, з них на реалізацію заходів програми «Здоров`я павлоградців на 2020-2022 роки» –24946,7 тис.грн, а саме:
– фінансову підтримку комунальних закладів охорони здоров’я та оплату комунальних послуг та енергоносіїв –13719,9 тис.грн;
– відшкодування пільгових пенсій медичним працівникам –650,1 тис.грн;
– оплату праці та відряджень лікарів-інтернів –507,8 тис.грн;
– оплату медичних послуг населенню понад обсяги, що передбачені програмою державних гарантій медичного обслуговування населення – 5807,7 тис.грн;
— нагородження медичних працівників персональною премією «Кращий медичний працівник року –131,5 тис.грн.
– придбання засобів індивідуального захисту щодо запобігання розповсюдженню гострої респіраторної хвороби COVID-19 –270,1 тис.грн;
– придбання туберкуліну, продуктових наборів для хворих на туберкульоз під час амбулаторного лікування, молочних сумішей для дітей народжених від ВІЛ-інфікованих матерів, відшкодування лікарських засобів по пільговим рецептам, придбання реактивів і предметів медичного призначення, тощо –3859, 6 тис.грн.
За рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на лікування хворих на цукровий діабет інсуліном та нецукровий діабет десмопресином за звітний період направлено 4391 тис.грн.
(Слайд 16)
Видатки на утримання закладів спорту, проведення навчально-тренувальних зборів і змагань за 9 місяців 2021 року склали 12998,2 тис.грн, з них на реалізацію спортивних заходів програми «Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту у м.Павлоград на 2015-2021 роки» –281,4 тис.грн, які спрямовані на:
– проведення навчально-тренувальних зборів і змагань –111,8 тис.грн;
– заходи по боротьбі та профілактиці розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19 в установах спорту – 11,5 тис.грн;
– нагородження провідних спортсменів міста і їх тренерів за видатні досягнення – 158,1 тис.грн.
Крім того, за рахунок цільового фонду здійснено нагородження 139 активних учасників фонду літнього працевлаштування на суму 71,9 тис.грн та направлено на навчання плаванню 213 учнів – 128,3 тис.грн.
(Слайд 17)
На соціальний захист населення виділені кошти в сумі 20129,7 тис.грн, з них на утримання: терцентру – 6786,7 тис.грн, центру соціальних служб – 862,1 тис.грн, центру надання соціально-психологічних послуг – 666,3 тис.грн, Центру соціальної підтримки дітей «Моя родина» – 560,6 тис.грн; надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соцпослуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю – 1203,6 тис.грн.
На виконання заходів програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2019-2021 роки» виділені кошти в сумі 9499,9 тис.грн, з них на:
– придбання 1000 продуктових наборів для ветеранів війни, громадян похилого віку – 248,2 тис.грн;
– виплату матеріальної допомоги громадянам міста (вирішення соціально-побутових проблем, лікування, поховання, воїнам – інтернаціоналістам, громадянам, віком 90 і старше, членам сімей загиблих в Афганістані, особам, звільнененим з місць позбавлення волі тощо) – 1640,8 тис.грн;
– виплату матеріальної допомоги учасникам, сім’ям учасників, членам сімей загиблих та поранених учасників АТО/ООС – 547,1 тис.грн;
– виплату матеріальної допомоги внутрішньо переміщеним особам із зони проведення АТО/ООС – 14 тис.грн;
– виплату щомісячної матеріальної допомоги: членам сімей загиблих в АТО/ООС та Афганістані – 820,9 тис.грн, членам сімей осіб, зниклих безвісти за особливих обставин в зоні проведення АТО/ООС, – 42,5 тис.грн;
– виплату матеріальної допомоги на лікування особам з інвалідністю внаслідок АТО/ООС – 95 тис.грн;
– виплату матеріальної допомоги сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю – 165,5 тис.грн;
– виплату матеріальної допомоги на встановлення індивідуального опалення –227,7 тис.грн;
— виплату матеріальної допомоги громадянам, які мають право на проведення капітального ремонту житла відповідно до чинного законодавства – 75 тис.грн;
— оплату послуг: з перевезення членів сімей загиблих в АТО/ООС до участі в міських та обласних заходах – 2,6 тис.грн, психологічної реабілітації учасників АТО/ООС – 13,4 тис.грн;
— виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги окремим громадянам, які цього потребують – 1203,6 тис.грн;
– компенсацію витрат на автомобільне паливо –11,9 тис. грн;
– на санаторно-куротне лікування –124,2 тис. грн;
– відшкодування вартості проїзду чорнобильцям – 3,1 тис. грн;
– оплату послуг зв’язку – 1,5 тис. грн;
– компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним та залізничним транспортом – 4079,5 тис.грн;
– фінансову підтримку ГО «Рада ветеранів» на проведення заходів, оплату комунальних послуг, Павлоградському міському товариству інвалідів для оздоровлення учасників організації – 93,9 тис. грн;
– проведення заходів по роботі з молоддю та дітьми з особливими потребами, а також надання соціальних послуг дітям сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, Павлоградським міським центром соціальних служб – 10,8 тис.грн;
– проведення практичних заходів з надання соціальним послуг учасникам АТО/ООС та іншим категоріям Центром надання соціально-психологічних послуг – 34,6 тис.грн;
– оплату хостингу у мережі Інтернет, оренду серверу – 44,1 тис.грн.
За рахунок субвенції з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи направлено 60,1 тис.грн.
(Слайд 18)
На утримання закладів культури за 9 місяців 2021 року з міського бюджету профінансовано 17993,8 тис.грн, з них на реалізацію заходів програми «Розвитку культури та збереження об`єктів культурної спадщини міста Павлограда на 2021-2025 роки» –3718,4 тис.грн, які спрямовані на:
– фінансову підтримку КЗ «Павлоградський драматичний театр ім. Б.Є.Захави» – 2497,6 тис.грн.
– придбання засобів індивідуального захисту щодо запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19 –18,7 тис.грн.
– проведення культурних заходів – 753,3 тис.грн.
– будівництво освітніх установ та закладів – 207,3 тис.грн.
– будівництво установ та закладів культури – 151,7 тис.грн.
– придбання предметів та обладнання довгострокового користування – 89,8 тис.грн.
(Слайд 19)
На благоустрій міста виділені кошти в сумі 54499,7 тис.грн., що на 8226,1 тис. грн, або 15 % більше ніж за аналогічний період минулого року.
Протягом звітного періоду забезпечено: проведення робіт з благоустрою кладовищ на 3153,2 тис.грн, утримання та проведення поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення – 5019,3 тис.грн, утримання доріг та малих архітектурних форм — 32412,6 тис.грн, захоронення твердих побутових відходів на полігоні та оплату послуг з видалення відходів – 1581,7 тис.грн, оплату природного газу за меморіал «Вічний вогонь» – 81,7 тис.грн, оплату послуг з садіння та догляду за зеленими насадженнями, покос трави – 4926,4 тис.грн, оплату використаної електроенергії по зовнішньому освітленню міста – 3837,5 тис.грн, утримання пляжів – 244,8 тис.грн, придбання лавок, урн, огорожі, навісів, елементів благоустрою – 594,8 тис.грн, спилювання сухих дерев – 297,5 тис.грн, дезінсекцію зелених міст, проведення деларвації — 237,1 тис.грн, чистка дренажних каналів – 383,6 тис.грн, поточний ремонт пошкоджених кабельних ліній – 121,8 тис.грн, оплату послуг з охорони будівель – 176,5 тис.грн, оплату послуг з інженерно-геологічних вишукувань по вул. Заводська, 28 та з інженерно — технічного обстеження стану будівельних конструкцій гуртожитку №5 – 99,8 тис.грн, проведення незалежної оцінки та оплату послуг з експлуатації житлово-комунального господарства – 29,3 тис.грн, утримання притулку для безпритульних тварин – 1302,1тис.грн.
(Слайд 20)
Видатки бюджету розвитку за 9 місяців 2021 року склали 49776,9 тис.грн, в тому числі по галузям:
державного управління – 1427,1 тис.грн (капітальний ремонт кабінетів управління комунального господарства та будівництва міської ради, виконавчого комітету міської ради, реконструкція системи опалення відділу культури міської ради, придбання обладнання для системи «Рада», офісної техніки, виготовлення ПКД з реконструкції системи опалення в примішені відділу культури, капітальний ремонт частини приміщень в будівлі по вул. Соборна, 115 (4-ий поверх, праве крило), капітальний ремонт кабінетів виконавчого комітету);
освіти – 5510,9 тис.грн (придбання: пральної машини, кондиціонеру для КПНЗ «Палац творчості дітей та юнацтва» – 52 тис.грн, меблів та обладнання для КУ «ІРЦ» – 184 тис.грн, інтерактивних дошок для ЗШ № 1, 9, 7, 17 – 212,7 тис.грн, підручників та навчально-методичної літератури – 55,7 тис.грн, капітальний ремонт аварійних стін ДДЗ № 65 – 257,9 тис.грн, капітальний ремонт по заміні вузла обліку з локальним устаткуванням збору та обробки даних ДНЗ №47 – 72,9 тис.грн, капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту ЗДО №2, ЗШ №1, 3, 8, 15, 16, 19, ліцею, гімназіі з інтернатним відділенням – 2397,8 тис.грн, капітальний ремонт по заміні вузла обліку електропостачання ЗШ № 6, 20 – 116,1 тис.грн, капітальний ремонт системи теплопостачання будівлі КПНЗ «Палац творчості дітей та юнацтва» (ПКД) – 49,9 тис.грн, реконструкція стадіону ЗШ №16 (ПКД) – 49,9 тис.грн; виготовлення ПКД по капітальному ремонту фундаменту будівлі КЗ «Мистецька школа № 3″– 25,3 тис.грн., капітальний ремонт м’якої покрівлі корпусу №1 КЗ «Мистецька школа № 1» – 182 тис.грн.,придбання музичних інструментів — 48,7 тис грн.. співфінансування видатків на придбання ноутбуків вчителям ЗШ – 1806 тис.грн.);
охорони здоров’я – 142 тис.грн (придбання 3–х кисневих концентраторів для КНП «Павлоградська міська лікарня №1», виготовлення ПКД з капітального ремонту мережі теплопостачання зі встановленням індівідуального електричного опалення амбулаторій № 7,8 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда»);
культури і мистецтва – 245,3 тис.грн. (придбання обладнання для прямої трансляції сесій Павлоградської міської ради – 64,8 тис.грн.,проєктору для бібліотеки – 28,9 тис.грн., виготовлення ПКД для реконструкції виставкої зали КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей» – 52,9 тис.грн., капітального ремонту покрівлі будівлі палацу культури по вул.Корольова Сергія, 1 Б –98,7 тис.грн.,);
фізичної культури та спорту – 337,1 тис.грн (придбання каяка для секції з туризму ФСК ім. В.М. Шкуренко – 70 тис.грн, реконструкція частини стадіону «Прометей» – 267,1 тис.грн);
житлово-комунального господарства – 9045,1 тис.грн (експертна оцінка технічного стану ліфтів — 80,5 тис.грн, придбання зі встановленням дитячо-спортивних майданчиків та ігрових елементів – 245,9 тис.грн, павільйонів на зупинки громадського транспорту – 110 тис.грн, саджанців дерев, газонної трави – 156 тис.грн, альтанки для встановлення в сквері Шевченка — 49 тис.грн., шаф резервного живлення для світлофорних об’єктів – 278,6 тис.грн, капітальний ремонт: внутрішньобудинкових електричних мереж – 70,9 тис.грн, будинків сімейного типу – 159,6 тис.грн, трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників – 50 тис.грн, вимощення ганків житлового будинку – 28 тис.грн; реконструкція мереж зовнішнього освітлення частини вул. Попова – 496,7 тис.грн, капітальний ремонт пішохідної доріжки на території парку ім. Комарова – 535,6 тис.грн, капітальний ремонт площі Соборна – 6784,3 тис.грн);
транспорт та транспортна інфраструктура – 5097 тис.грн (капітальний ремонт доріг – 3419 тис.грн, реконструкція доріг – 539,1 тис.грн, проєктні роботи по будівництву світлофорного об’єкту – 63 тис.грн, реконструкція світлофорних об’єктів – 1075,9 тис.грн);
внески до статутних капіталів суб’єктів господарювання – 16442 тис.грн (КП «Павлоградводоканал» — 14 225 тис.грн, КП «Павлограджитлосервіс» — 1 793,5 тис.грн, КП «Стадіон Прометей» — 336,3 тис.грн, КП «Затишне місто» — 61,7 тис.грн, КП «Спеціалізована агенція Ритуал» — 15 тис.грн., КП «Управління ринками» — 10,5 тис.грн.);
громадський порядок та безпека – 116 тис.грн.(придбання камер відео спостереження).
Крім того, достроково і в повному обсязі виконані боргові зобов’язання перед ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» в сумі 11414,5 тис.грн.
Видатки цільового фонду міської ради за звітний період склали 1140,4 тис.грн, або 50 % до плану, які спрямовані на фінансування заходів галузевих програм.
Кошти з фонду охорони навколишнього природного середовища в звітному періоді використані в сумі 538,5 тис.грн, в тому числі: на відновлення гідрологічного режиму шляхом розчищення русла річки Вовча в районі міського пляжу на території парку ім. 1 Травня — 291 тис.грн, визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів — 147 тис.грн, поточний ремонт майданчиків по збору твердих побутових відходів — 100,5 тис.грн.
(Слайд 21)
Недостатньо та несвоєчасно здійснювались заходи головними розпорядниками бюджетних коштів по освоєнню коштів бюджету розвитку, фонду охорони навколишнього природного середовища та цільового фонду.
Низький рівень освоєння виділених коштів бюджету розвитку по відділу з питань сім’ї, молоді та спорту міської ради (5,5%), відділу охорони здоров’я міської ради (1,9%), управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (43,1%), відділу освіти міської ради (41,2%), виконавчому комітету міської ради (28,2%), відділу культури міської ради (26,4%). В цілому за звітний період залишки невикористаних коштів бюджету розвитку склали 60,6 млн.грн. (45,1%).
(Слайд 22)
Збільшення обсягів споживання послуг водо-електропостачання бюджетними установами за 9 місяців 2021 року в порівнянні з 9 місяцями 2020 року на суму 2739,1 тис. грн пов’язане з більш тривалим терміном карантинних заходів в 2020 році в окремих бюджетних установах (9 місяців 2020 року – 55 днів, 9 місяців 2021 року – 26 днів).
За 9 місяців 2021 року згідно планів перевірок з внутрішнього фінансового контролю головними розпорядниками коштів міського бюджету заплановано та проведено 252 перевірки з питань цільового та ефективного використання бюджетних коштів, за результатами яких встановлені порушення на суму 676,6 тис. грн. порушення виявлені тільки по управлінню соціального захисту населення міської ради (зайво виплачена державна адресна допомога сім’ям з дітьми – 362,7 тис. грн, незаконно надані субсидії – 303,4 тис. грн, зайво виплачені кошти за пільговий проїзд – 10,5 тис. грн). По іншим головним розпорядникам бюджетних коштів порушень не встановлено, що свідчить про формальний підхід до проведення перевірок.
За результатами ревізій фінансово-господарської діяльності, проведених Східним офісом Держаудитслужби в квітні 2020 року, станом на 01.10.2021 року не відшкодовано порушень в управлінні комунального господарства та будівництва на суму 792,2 тис. грн, відділі освіти – 158,1 тис. грн.
За результатами державного фінансового аудиту бюджету м. Павлоград за період з 01.01.2018 року по 31.08.2020 року залишок не усунених порушень складає 468,9 тис.грн.
У висновку аудиторського звіту вказано, що в результаті неефективного управління майном територіальної громади недотримано орендної плати за передане в оренду комунальне майно до міського бюджету в сумі 141,9 тис. грн та балансоутримувачами – 110,6 тис. грн. Станом на 01 жовтня 2021 року усунуті порушення у сумі 50,0 тис. грн, або 19,8% виявлених порушень, у тому числі до міського бюджету – 5,7 тис. грн, балансоутримувачами – 44,3 тис. грн.
Питання виконання міського бюджету щомісячно розглядались на оперативних нарадах при міському голові, по результатах розгляду яких надавались конкретні доручення головним розпорядникам коштів міського бюджету, іншим учасникам бюджетного процесу щодо залучення додаткових надходжень до міського бюджету та ефективного використання і дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів.
Фінансовим управлінням міської ради забезпечується здійснення щоденного моніторингу виконання міського бюджету за доходами. Дана інформація щоденно електронною поштою надається міському голові.
Щомісячно стан виконання міського бюджету висвітлюється на веб-сайті міської ради, періодично – в засобах масової інформації, щоквартально підсумки виконання міського бюджету розлядаються на засіданнях виконавчого комітету.
Пропонується розглянути на засіданні виконавчого комітету міської ради питання виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2021 року проєкт рішення виконавчого комітету з даного питання додається.
Начальник управління Р.В. Роїк