Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2022 року

Ноябрь 8th, 2022 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

Проекти рішень виконкому

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 

Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 9 місяців 2022 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України
«Про Державний бюджет України на 2022 рік», постанови КМУ від 11 березня
2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів
у період воєнного стану» (зі змінами), рішення міської ради від 14 грудня 2021
року № 522-16/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної
громади на 2022 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 11
лютого 2022 року № 20-р «Про затвердження плану заходів на 2022 рік щодо
наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади,
ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-
бюджетної дисципліни», службами міської ради забезпечувалось оперативне,
належне та безперервне виконання бюджету Павлоградської міської
територіальної громади для забезпечення ефективного функціонування
бюджетної сфери, реалізацію у місті державної політики з питань захисту
державного суверенітету, сприяння підвищенню обороноздатності та
мобілізаційної готовності військових частин, покращення їх матеріально-
технічного стану, підтримки внутрішньо переміщених осіб (евакуйованого
населення), сімей загиблих учасників бойових дій, забезпечення життєво
необхідних потреб територіальної громади.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у
м.Павлоград за 9 місяців 2022 року планові показники дохідної частини
загального фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади
(далі – бюджету ПМТГ) виконані на 103,7 відсотка (при плановій сумі
надходжень 736585,2 тис.грн фактично надійшло 764182,4 тис.грн), сума
перевиконання складає 27597,2 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі
11358,5 тис.грн, що складає 39 відсотків до уточнених річних планових
призначень. В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПТМГ власні
надходження склали 570565 тис. грн або 74,7%, дотації з державного та інших

2

місцевих бюджетів – 25184,1 тис.грн або 3,3%, субвенції з державного та
інших місцевих бюджетів – 168433,3 тис.грн або 22%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних
трансфертів виконані на 105,2 відсотка та у порівнянні з 9 місяцями 2021 року
збільшились на 138279,3 тис.грн або на 32 відсотки.
Станом на 01.10.2022 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх
рівнів склав 186,5 млн.грн, в тому числі до бюджету ПМТГ –
35,1 млн.грн. Основними боржниками до бюджету ПМТГ є:
ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград
Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ТОВ «Завод
металоконструкцій та нестандартного обладнання», ТОВ «Мега-Дизайн
Торговий Дім» та інші.
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за 9 місяців 2022 року
становить 596261 тис.грн, у тому числі по загальному фонду –
538510,5 тис.грн при плані 655811,7тис. грн, або 82,1% до планових
призначень на звітний період та спеціальному фонду – 57750,5 тис. грн при
плані на рік 178445 тис.грн, або 32,4% до річних планових призначень.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету
ПМТГ складають: на фінансування освіти – 319675,4 тис.грн. (59,4%),
керівництва і управління – 56996,9 тис.грн. (10,6%), житлово-комунального та
дорожнього господарства – 58159,2 тис.грн. (10,8%), охорони здоров'я –
27957,2 тис.грн. (5,2%), соціального захисту населення – 27978,7 тис.грн.
(5,2%), культури – 15953,1 тис.грн. (3%), фізкультури і спорту –
11786,9 тис.грн. (2,2%), громадського порядку та безпеки – 7582,4 тис.грн.
(1,4%), захисту населення від надзвичайних ситуацій – 3481,6 тис.грн. (0,6%),
засобів масової інформації – 4075,8 тис.грн. (0,8%), інших програм –
4863,3 тис.грн. (0,8%).
За економічною ознакою видатки за 9 місяців 2022 року складають: 67,3%
(362584,2 тис.грн) – оплата праці працівників бюджетних установ; 16,6%
(88836,6 тис.грн) – поточні трансферти підприємствам; 7,6% (41070,4тис.грн) –
оплата енергоносіїв; 3,5% (18738,2тис.грн) – оплата послуг (крім комунальних);
2,6% (14212,2тис.грн) – соціальні виплати населенню; 1,3% (7232,8тис.грн) –
предмети, матеріали, обладнання; 0,6% (3412,2тис.грн) – придбання продуктів
харчування; 0,5% (2423,9 тис.грн) – інші витрати.
У зв’язку з запровадженням воєнного стану в країні, простоєм установ
соціально-культурної сфери, не проходженням платежів в органах Державної
казначейської служби по оплаті непершочергових видатків відзначається
значне зниження витрат по загальному фонду бюджету, а саме на утримання
закладів освіти в сумі 30084,3 тис.грн, фізичної культури і спорту – 1211,3
тис.грн, охорони здоров`я – 1535,9 тис.грн, житлово-комунального і
дорожнього господарства –13516,2 тис.грн. Разом з тим, збільшились видатки
на соціальний захист населення на 7849 тис.грн, громадський порядок та
безпеку – 3685,4 тис.грн, заходи по захисту населення і територій від
надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру – 2880,5 тис.грн.
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної
плати працівникам бюджетної сфери.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації, запровадженням
воєнного стану в країні значна увага приділялась виконанню заходів з

2

підвищення обороноздатності громади та територіальної оборони, підтримку
внутрішньо переміщених осіб (евакуйованого населення), сімей загиблих
учасників бойових дій, загальна сума витрат на вказані заходи склала
15443,1 тис.грн. Виділені кошти спрямовані на укріплення матеріально-
технічної бази військових формувань в сумі 733,5 тис.грн, оплату комунальних
послуг, енергоносіїв, транспортних послуг – 2815,2 тис.грн, харчування
військово-службовців територіальної оборони та інших військових формувань –
1682,4 тис.грн, створення матеріального резерву для ліквідації надзвичайних
ситуацій – 1852,4 тис.грн, придбання речового майна для підтримки
життєзабезпечення постраждалого населення – 782 тис.грн, матеріальну
підтримку сімей загиблих учасників бойових дій – 3852 тис.грн, оплату послуг
з поховання загиблих учасників бойових дій та організацію поминальних обідів
– 390,6 тис.грн, підтримку внутрішньо-переміщених осіб (оплату енергоносіїв)
– 203,5 тис.грн, забезпечення продуктами харчування евакуйованого населення
– 1576,2 тис.грн, оплату енергоносіїв та миючих засобів для місць тимчасового
розміщення евакуйованого населення – 290,7 тис.грн, надання шефської
допомоги військовим частинам (придбання будівельних матеріалів, навушників
тактичних, печей польових, генераторів, відшкодування спожитої
електроенергії за зберігання продуктів харчування) – 1264,6 тис. грн, тощо.
З загального фонду бюджету на благоустрій міста спрямовано
47458 тис. грн (82% до плану на звітний період).
З бюджету розвитку за 9 місяців 2022 року виділені кошти в сумі 48630,9
тис.грн, які спрямовані на: внески в статутні капітали суб’єктів господарювання
– 37197,1 тис.грн; поповнення матеріального резерву – 364 тис.грн;
реконструкцію системи забезпечення киснем з прокладанням киснепроводів в
головному корпусі стаціонару КНП "Павлоградська лікарня інтенсивного
лікування" ПМР – 3531,1 тис.грн; проведення капремонту площі Соборна –
436,2 тис.грн; придбання: тепловізору і квадрокоптеру для територіальної
оборони – 390,6 тис.грн, дискової системи для КП «Павлоградська
телерадіокомпанія» – 118,8 тис.грн, ноутбуку, комп’ютерів, меблів, газового
обладнання на службовий автомобіль для органів місцевого самоврядування –
223,1 тис.грн, ультразвукової системи для КНП «Павлоградський пологовий
будинок» – 983,8 тис.грн, газифікатора для КНП "Павлоградська лікарня
інтенсивного лікування" ПМР – 2350 тис.грн, насосів для переоснащення КНС
№7 – 1200 тис.грн, обладнання для переоснащення Павлоградського
водозабору – 1537,8 тис.грн, бензогенераторів для військових частин –
298,4 тис.грн.
За рахунок коштів цільового фонду у звітному періоді використано
647,3 тис. грн, у тому числі на заходи програм: «Електронний Павлоград на
2018-2022 роки» – 40,3 тис. грн; «Виготовлення та розміщення постерів з
питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на
2021- 2023 роки» – 105,7 тис. грн, «Сприяння громадянської активності у
розвитку м.Павлограда на 2022-2024 роки» – 86,8 тис.грн; «Реформування і
розвиток житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста
Павлоград на 2020-2024 роки» – 414,5 тис.грн.
За 9 місяців 2022 року з резервного фонду виділені кошти в сумі
3906,1 тис.грн, у тому числі КНП «Павлоградська лікарня інтенсивної терапії» –
1282,2 тис.грн (на проведення поточного ремонту приміщень під монтаж

2

агіографічної системи фірми Siemens Artis One), КП «Павлоградтрансенерго» –
2598,9 тис.грн (на виконання робіт по відновленню Павлоградського
водозабору 1-ї черги), управлінню комунального господарства та будівництва –
25 тис.грн (на оплату робіт з виконання технічного обстеження будівлі,
пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації).
За даними звіту Державної казначейської служби України в м.Павлоград
станом на 01 жовтня 2022 року дебіторська заборгованість по загальному
фонду складає 140,6 тис.грн, кредиторська заборгованість – 4160,8 тис.грн, по
спеціальному фонду дебіторська заборгованість складає 15,1 тис.грн,
кредиторська заборгованість – 3844,5 тис.грн. Наявність кредиторської
заборгованості пояснюється здійсненням платежів в умовах запровадження
воєнного стану в країні Державною казначейською службою України з
урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку в
черговості, визначеній п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від
09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень
Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного
стану» (зі змінами).
З метою подолання негативних явищ при організації виконання бюджету
ПМТГ в умовах впровадження карантинних заходів і воєнного стану, зміцнення
фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати
заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат,
забезпечення наповнення бюджету ПМТГ, зосередження бюджетних ресурсів
на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення
ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської
ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм
власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати
податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 жовтня
2022 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і
зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату
заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до
бюджету податку на доходи фізичних осіб.
2. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання
бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління
міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської
ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету
міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної
податкової служби у Дніпропетровській області (Твердохлєб):

2

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету
ПМТГ за 9 місяців 2022 року за джерелами доходів та вжити ефективних
заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх
надходжень;
2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів
(обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету ПМТГ,
який склався станом на 01 жовтня 2022 року, особливо з плати за землю та
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових
надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку,
транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів
відповідно до рішень міської ради.
3. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській
області (Твердохлєб):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня
сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо
по податку на доходи фізичних осіб;
2) у зв’язку зі змінами в Податковому кодексі України та з метою
упередження втрат бюджету ПМТГ провести роз’яснювальну роботу з
юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.
4. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку
зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської
ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі
та своєчасно повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів
оренди земельних ділянок.
5. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради
(Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за
тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за
оренду комунального майна.
6. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської
ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення
інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль
за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у
розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні
об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.
7. Для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери та
життєвонеобхідних потреб жителів територіальної громади у період дії

2

воєнного стану начальникам галузевих відділів, управлінь міської ради
необхідно:
1) забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі виплати
заробітної плати працівникам бюджетних установ, при цьому установлення та
здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок,
доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат
працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в
кошторисах;
2) забезпечити своєчасне проведення розрахунків за енергоносії та
комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи
будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;
3) вжити дієві заходи щодо збереження і раціонального використання
комунального майна, посилення контролю за станом фінансової дисципліни,
обліку та звітності, персональної відповідальності за дотриманням вимог
фінансово-бюджетного законодавства, належного і своєчасного відшкодування
заподіяної шкоди;
4) дотримуватись режиму жорсткої економії бюджетних коштів,
здійснення лише першочергових і невідкладних видатків та скорочення
окремих непріоритетних видатків з метою забезпечення фінансовим ресурсом
соціально важливих видатків, першочергових потреб територіальної громади,
спрямованих на відсіч збройної агресії проти України, на потреби
територіальної оборони та підтримку місцевої інфраструктури;
5) здійснювати оцінку ефективності бюджетних програм на всіх
стадіях  бюджетного процесу , що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та
контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів;
6) провести роз'яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами)
бюджетних коштів щодо запобігання порушень, що призводять до втрат
фінансових ресурсів і майна, та контролю за ефективним, результативним,
цільовим і економним використанням бюджетних коштів;
7) дотримуватись суворої фінансово-бюджетної дисципліни, дієвого
внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних
зобов'язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня
і витрачанням ними бюджетних коштів;
8) вжити дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених
контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих
на виконання вимог і пропозицій органів внутрішнього контролю,
контролюючих та правоохоронних органів, стосовно причин і умов, що
сприяли порушенням.

2

8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної
казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити
контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на
начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на
заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження