Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2023 року

Октябрь 12th, 2023 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград


Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 9 місяців 2023 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», рішення міської ради від 15 листопада 2022 року № 784-29/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 30 січня 2023 року № 4-р «Про затвердження плану заходів на 2023 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», постанови Кабінету Міністрів України №252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлограді за 9 місяців 2023 року планові показники дохідної частини загального фонду бюджету ПМТГ виконані на 105,9 відсотка (при плановій сумі надходжень 947583 тис.грн фактично надійшло 1003840,3 тис.грн), сума перевиконання складає 56257,3 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 211896 тис.грн, що складає 50,8 відсотка до уточнених річних планових призначень. В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПМТГ власні надходження склали 785915,5 тис.грн або 78,3%, дотації з державного та інших бюджетів – 46302,2 тис.грн або 4,6%, субвенції з державного та інших бюджетів – 171622,6 тис.грн або 17,1%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 107,8 відсотка в обсязі 785915,5 тис. грн та у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року збільшились на 215350,5 тис.грн або на 37,7 відсотків.
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за 9 місяців 2023 року становить по загальному фонду 646522,6 тис. грн, або 79,5% до планових призначень на звітний період (813280,6 тис. грн), спеціальному фонду – 239174,9 тис. грн, або 40,7% до річного плану (587058,9тис. грн).
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету ПМТГ складають: на фінансування освіти – 317601,8 тис. грн (49,1%), житлово-комунального і дорожнього господарства – 106244,4 тис. грн. (16,4%), соціального захисту населення – 72617,7 тис. грн (11,2%), керівництва і управління – 66259,6 тис. грн (10,2%), охорони здоров’я – 26733,4 тис. грн. (4,1%), культури – 18101,4 тис. грн (2,8%), фізкультури і спорту – 14184,6 тис. грн (2,2%), надання субвенцій іншим бюджетам – 6785,1 тис. грн (1%), громадського порядку та безпеки – 6401,6 тис. грн (1%), засобів масової інформації – 5024,6 тис. грн (0,8%), інших програм з економічної діяльності – 3299,8 тис.грн (0,5%), захисту населення від надзвичайних ситуацій – 2533,5 тис. грн. (0,4%), інших програм – 735,1 тис. грн (0,1%).
Більшість видатків бюджету – 69,5% (449238,9 тис. грн) традиційно спрямовується на утримання соціально-культурної сфери. Але в умовах запровадження воєнного стану в країні значна частина бюджетних коштів направляється на вирішення вкрай важливих та актуальних для цього часу питань. Для виконання завдань по підвищенню ефективності функціонування системи територіальної оборони міста Павлоград, інших військових формувань ЗСУ за звітний період з бюджету ПМТГ спрямовано 10969 тис. грн; на ліквідацію наслідків військової агресії Російської Федерації та відновлення пошкодженої інфраструктури – 8347 тис. грн; на надання адресної матеріальної допомоги мешканцям міста, які постраждали внаслідок ракетних обстрілів Російською Федерацією – 26359 тис. грн.; на облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти – 6469 тис. грн; на поховання загиблих військовослужбовців, підтримку їх родин – 16 090 тис. грн.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року в розрізі галузей видатки збільшились на соціальний захист населення в сумі 44639 тис. грн, житлово – комунальне і дорожнє господарство – 48085,2 тис. грн, субвенції іншим бюджетам – 5612,7 тис. грн, керівництво і управління – 9262,7 тис. грн, внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання – 123884,4 тис. грн, фінансову підтримку територіальної оборони міста, інших військових формувань – 5403,6 тис. грн, фізичну культуру і спорт – 2397,7 тис. грн, культуру і мистецтво – 2148,3 тис. грн, засоби масової інформації – 948,8 тис. грн.
За економічною структурою видатки за 9 місяців 2023 року розподілені таким чином: оплата праці працівників бюджетних установ складає 55% (354683,1 тис. грн), поточні трансферти підприємствам – 17,8% (115282,5 тис. грн), оплата послуг (крім комунальних) – 10,3% (66662,3 тис. грн), соціальні виплати населенню – 8,5% (55069,9 тис. грн), оплата енергоносіїв – 4,8% (31114,5тис. грн), предмети, матеріали, обладнання – 2,3% (15029,6 тис.грн), поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 1% (6785,1 тис. грн), інші витрати – 0,2% (1074,2 тис. грн), придбання продуктів харчування – 0,1% (821,4 тис. грн).
Наявний фінансовий ресурс дозволив забезпечити своєчасну виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ з нарахуваннями, оплату за спожиті бюджетними установами та організаціями енергоносії та комунальні послуги, оплату видатків на придбання продуктів харчування та медикаментів, поточні трансферти населенню та органам управління інших рівнів, фінансування інших видатків, що забезпечують виконання бюджетними установами своїх повноважень.
По соціально — захищених видатках кредиторська заборгованість за звітний період відсутня.
На житлово-комунальне та дорожнє господарство за 9 місяців 2023 року із загального фонду бюджету ПМТГ виділені кошти в сумі 106244,4 тис. грн, (65,9 % до плану).
Найбільшою складовою вищевказаних видатків є видатки на благоустрій міста – 58,5 %, (75207,2 тис. грн.). На утримання притулку для безпритульних тварин направлено 1953 тис. грн. Видатки на поточний ремонт доріг склали 28881,6 тис. грн.
З бюджету ПМТГ надані субвенції іншим бюджетам на загальну суму 17859 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку за 9 місяців 2023 року склали 222747,1 тис. грн.
З метою недопущення негативних явищ при організації виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення бюджету ПМТГ, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 жовтня 2023 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

2. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Федаш):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету ПМТГ за 9 місяців 2023 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) вжити необхідних заходів щодо своєчасної сплати платниками податків та зборів у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету ПМТГ, який склався станом на 01 жовтня 2023 року, особливо з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Федаш):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

3) з метою упередження втрат бюджету міста проводити роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, плати за оренду комунального майна та збору за місця для паркування транспортних засобів.

6. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до бюджету ПМТГ коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

7. Для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери та життєвонеобхідних потреб жителів територіальної громади у період дії воєнного стану начальникам галузевих відділів, управлінь міської ради необхідно:

1) забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, при цьому враховувати режим роботи установи, час простою працівників та дотримання вимог чинного бюджетного законодавства в умовах правового режиму воєнного стану, у разі потреби передбачити відповідні положення в колективному договорі розпорядників і одержувачів бюджетних коштів шляхом внесення змін;

2) попереджувати факти необґрунтованого використання бюджетних коштів, забезпечувати в установленому порядку внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів для дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення результатів відповідно до статей 22 та 26 Бюджетного кодексу України;

3) забезпечити під час складання паспортів бюджетних програм відповідність їх мети та напрямів діяльності соціально-економічним пріоритетам, визначених в стратегічних документах Кабінету Міністрів України та планах діяльності головних розпорядників бюджетних коштів на середньостроковий період, подання при звітуванні про їх виконання ґрунтовного аналізу фактичних показників з поясненням причин недовиконання запланованих завдань;

4) забезпечити постійне проведення моніторингу виконання завдань і заходів, визначених у паспортах бюджетних програм, спрямованих на запобігання ризикам їх невиконання (або виконання не в повному обсязі);

5) здійснювати постійний моніторинг та аналіз стану фінансово-бюджетної дисципліни розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, здійснювати реєстрацію бюджетних зобов’язань з урахуванням вимог постанови КМУ від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами), враховуючи першочерговість та пріоритетність видатків та недопущення кредиторської заборгованості по соціально — захищених видатках на початок наступного року;

6) застосувати комплексні заходи для забезпечення побудови ефективної системи внутрішнього контролю, дотримання законності використання бюджетних коштів розпорядниками та одержувачами коштів відповідно вимог статті 26 Бюджетного кодексу України.

8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження