Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І квартал 2022 року

Апрель 20th, 2022 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за І квартал 2022 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», рішення міської ради від 14 грудня 2021 року № 522-16/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 11 лютого 2022 року № 20-р «Про затвердження плану заходів на 2022 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», постанова Кабінету Міністрів України №252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлоград за І квартал 2022 року планові показники дохідної частини загального фонду бюджету ПМТГ виконані на 101,4 відсотка (при плановій сумі надходжень 229803 тис.грн фактично надійшло 233075,8 тис.грн), сума перевиконання складає 3272,8 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 6385,3 тис.грн, що складає 18,6 відсотка до уточнених річних планових призначень. В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПМТГ власні надходження склали 167524,5 тис.грн або 71,9%, дотації з державного бюджету – 9597 тис.грн або 4,1%, субвенції з державного та інших бюджетів – 55954,3 тис.грн або 24%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 102 відсотка та у порівнянні з І кварталом 2021 року збільшились на 25611,4 тис.грн або на 18 відсотків.
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за І квартал 2022 року становить по загальному фонду 80%, або 204110,4 тис. грн при планових призначеннях 255179,5 тис. грн, та спеціальному фонду – 9368,8 тис. грн, або 6,8% до річних планових призначень.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету ПМТГ складають: на фінансування освіти –131514,8 тис.грн (64,4%), соціального захисту населення –7910,6 тис.грн (3,9%), охорони здоров’я – 15165 тис.грн (7,4%), житлово-комунального та дорожнього господарства –14162 тис.грн (6,9%), керівництва і управління –18467,7 тис.грн (9%), культури –6461,1 тис.грн (3,2%), фізкультури і спорту – 4577,5 тис.грн (2,3%), громадського порядку та безпеки – 2629,3 тис.грн (1,3%), засобів масової інформації –1272,4 тис.грн (0,6%), інших програм –1950,1 тис.грн (1%).
Більшість видатків бюджету традиційно спрямовувалась на соціально-культурну сферу. У звітному періоді сукупна частка цих видатків у структурі видатків бюджету склала 81,1%, або 165628,9 тис.грн, та в порівнянні з минулим роком збільшились на 19,5%, або на 27048,3 тис.грн.
В розрізі галузей збільшились видатки на освіту на 17322,6 тис.грн, культуру – 895,9 тис.грн, охорону здоров’я – 4548,5 тис.грн, соціальний захист населення – 3644,6 тис.грн, фізичну культуру і спорт– 636,7 тис.грн, державне управління – 2106,9 тис.грн, житлово–комунальне господарство – 1093,6 тис.грн, засоби масової інформації – 224,6 тис.грн, заходи по захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру– 1470,2 тис.грн, громадський порядок та безпеку – 1624,5 тис.грн.
Структура видатків загального фонду бюджету ПМТГ за економічною ознакою характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені видатки – 81,6% (166463,9 тис.грн), з них на оплату праці – 61,1% (124771 тис.грн), соціальні виплати населенню – 1,6% (3250,9 тис.грн), придбання продуктів харчування – 1,6% (3175,2 тис.грн), придбання медикаментів – 0,03% (56,9тис.грн), оплату енергоносіїв – 17,3% (35209,9 тис.грн). Трансферти підприємствам складають 15,9% (32364,1 тис.грн), інші витрати – 2,5% (5282,4 тис.грн).
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та фінансування видатків за всіма зареєстрованими зобов’язаннями.
У зв’язку з запровадженням в країні воєнного стану і призупиненням фінансування капітальних видатків інвестиційна складова профінансована в сумі 4258,1 тис.грн, що складає 2% обсягу бюджету ПМТГ.
Значна увага приділялась виконанню комплексних програм, які передбачають здійснення заходів із забезпечення загальної мобілізації відсічі збройної агресії Російської Федерації проти України, забезпечення національної безпеки, розміщення та підтримка внутрішньо-переміщених осіб, тощо. Ще такі програми як «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в м.Павлоград на 2021-2023 роки» (створення матеріального та продовольчого резерву для придбання товарно-матеріальних цінностей з метою покращення умов проживання внутрішньо переміщених осіб), «Територіальної оборони Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік» (укріплення матеріально технічної бази Збройних Сил України та інших військових формувань), «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» (забезпечення продуктами харчування евакуйованого населення із зони бойових дій), надання матеріальної допомоги внутрішньо-переміщеним особам, тощо. Загальна сума витрат на фінансування вищевказаних програм складає 3214,3 тис.грн.
За даними звіту Державної казначейської служби України в м.Павлоград станом на 01 квітня 2022 року дебіторська заборгованість по загальному фонду складає 754,1 тис.грн, спеціальному фонду – 30,7 тис.грн, кредиторська заборгованість по загальному фонду складає 254,2 тис.грн, спеціальному фонду – 44,5 тис.грн.

З метою подолання негативних явищ при організації виконання бюджету ПМТГ в умовах впровадження карантинних заходів і воєнного стану, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення бюджету ПМТГ, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про підсумки виконання бюджету ПМТГ за І квартал 2022 року та направити його міській раді для розгляду згідно з додатками 1,2 та пояснювальною запискою, що додається.

2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 квітня 2022 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

3. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Чуб):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету ПМТГ за І квартал 2022 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету ПМТГ, який склався станом на 01 квітня 2022 року, особливо з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

4. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Чуб):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) у зв’язку зі змінами в Податковому кодексі України та з метою упередження втрат бюджету ПМТГ провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

5. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна.

7. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери та життєвонеобхідних потреб жителів територіальної громади у період дії воєнного стану начальникам галузевих відділів, управлінь міської ради необхідно:

1) забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, при цьому установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в кошторисах;

2) забезпечити своєчасне проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

3) здійснювати управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;

4) переглянути плани діяльності головного розпорядника бюджетних коштів та результативні показники бюджетних програм на предмет реалістичності цілей, пріоритизації програм у середньостроковій перспективі у зв’язку з запровадженням воєнного стану в країні;

5) вжити дієві заходи щодо збереження і раціонального використання комунального майна, посилення контролю за станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, персональної відповідальності за дотриманням вимог фінансово-бюджетного законодавства, належного і своєчасного відшкодування заподіяної шкоди;

6) дотримуватись режиму жорсткої економії бюджетних коштів, здійснення лише першочергових і невідкладних видатків та скорочення окремих непріоритетних видатків з метою забезпечення фінансовим ресурсом соціально важливих видатків, першочергових потреб територіальної громади, спрямованих на відсіч збройної агресії проти України, на потреби територіальної оборони та підтримку місцевої інфраструктури.

9. Управлінню житлово-комунального господарства та будівництва міської ради для покриття витрат бюджету ПМТГ, понесених на оплату комунальних послуг, спожитих у будівлях (приміщеннях) комунальної форми власності, у яких розміщено тимчасово переміщених осіб на безоплатній основі забезпечити не пізніше 15 числа кожного місяця за звітним періодом та після оплати комунальних послуг подання до Дніпропетровської обласної військової адміністрації заяви на отримання компенсації за формою згідно з додатком до Порядку та умов, затверджених постановою КМУ від 11 березня 2022 р. № 261 та підтвердні документи щодо фактичної оплати комунальних послуг за попередній звітний місяць.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА


dodatku

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження