Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І квартал 2025 року

Апрель 24th, 2025 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЄКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград


Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за І квартал 2025 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», рішення міської ради від 05.12.2023р. №1343-46/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 19.01.2024р. № Р-9/0/4-24 «Про затвердження плану заходів на 2024 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», постанови Кабінету Міністрів України №252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлограді за І квартал 2025 року планові показники дохідної частини загального фонду бюджету ПМТГ виконані на 110 відсотків (при плановій сумі надходжень 353958,7 тис. грн фактично надійшло 383128,1 тис. грн), сума перевиконання складає 29169,4 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 5852,3 тис. грн, що складає 15,6 відсотків до уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПМТГ власні надходження склали 319949,4 тис. грн або 83,5%, офіційні трансферти – 63178,7 тис. грн або 16,5%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 110 відсотків в обсязі 319949,4 тис. грн та у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року збільшились на 73326 тис. грн або 1,3 рази.
Станом на 01.04.2025 року податковий борг по платежах до бюджету ПМТГ (з урахуванням податкового боргу платників, які перебувають у процедурах банкрутства) склав 101316,7 тис. грн. Основними боржниками до бюджету ПМТГ є: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Завод металоконструкцій та нестандартного обладнання»,ТОВ «АСГ-Груп», ПП «Гиро» , ТОВ «Мега-Дизайн Торговий Дім» та інші.
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за І квартал 2025 року становить 308 687,3 тис. грн, у тому числі по загальному фонду 297 360,2 тис. грн при плані 410 065,4 тис. грн, або 72,5% та спеціальному фонду – 11 327,1 тис. грн при плані на рік 334 843,8 тис. грн, або 3,4% до річних планових призначень.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету ПМТГ складають: на фінансування освіти – 124 780 тис. грн (41,9%), керівництва і управління – 33 139,1 тис. грн (11,1%), житлово-комунального та дорожнього господарства – 67 964,8 тис. грн. (22,8%), охорони здоров’я – 15 130,9 тис. грн. (5,1%), соціального захисту населення – 23 497,2 тис. грн (7,9%), культури – 8 183,2 тис. грн (2,7%), фізкультури і спорту – 6 224,4 тис. грн (2,1%), громадського порядку та безпеки – 2 275,9 тис. грн (0,8%), захисту населення від надзвичайних ситуацій – 12,3 тис. грн. (0,1%), засобів масової інформації – 2 963,2 тис. грн (1%), надання субвенцій іншим бюджетам – 7 590 тис. грн. (2,6%), інших програм – 5 599,2 тис. грн (1,9%).
За економічною структурою видатки за І квартал 2025 року розподілені таким чином: оплата праці працівників бюджетних установ складає 46,3% (137 653,7 тис. грн), поточні трансферти підприємствам – 30,1% (89 641,1 тис. грн), оплата енергоносіїв – 11,5% (34 084,5 тис. грн), соціальні виплати населенню – 4,8% (14 174,6 тис. грн), оплата послуг (крім комунальних) – 1,5 % (4 604,7 тис. грн), предмети, матеріали, обладнання – 0,4% (1 161,1 тис. грн), придбання продуктів харчування – 1,4% (4 196,6 тис. грн), трансферти органам державного управління інших рівнів – 3,9% (11 667,3 тис. грн), інші витрати – 0,1% (176,6 тис. грн).
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та оплату захищених видатків.
Приорітетними залишаються видатки на підтримку військових частин територіальної оборони міста Павлоград, Збройних Сил України, які задіяні у виконані бойових завдань. На виконання заходів програм «Шефської допомоги військовим частинам Національної гвардії України на 2022-2026 роки», «Поліпшення організації призову громадян на військову службу, під час проведення мобілізації, приписки до призовної дільниці та підготовки юнаків до військової служби на 2024-2026 роки», «Територіальної оборони Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» за звітний період виділені кошти в сумі 10 828,5 тис. грн.
В умовах запровадження воєнного стану в країні першочерговими залишаються видатки на соціальний захист сімей військовослужбовців, членів сімей загиблих Захисників і Захисниць України, малозабезпечених верств населення, сімей з дітьми, дітей, які опинились в складних життєвих обставинах тощо.
На виконання міської програми «Підтримка ветеранів війни, членів їх сімей, військовослужбовців, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на 2025-2027 роки» виділені кошти в сумі 11 855,4 тис. грн, у тому числі на: виплату одноразової, щомісячної матеріальної допомоги (ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, військовослужбовцям, членам сімей загиблих (померлих) Захисників України, в Афганістані, членам військовослужбовців, які зникли безвісти або знаходяться в полоні за особливих обставин) – 11 035,9 тис. грн; оплату послуг з поховання загиблих (померлих від поранень) військовослужбовців та цивільної особи у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації – 187,5 тис. грн; влаштування поминальних обідів за загиблими військовослужбовцями – 116 тис. грн; оплату послуг із соціальної адаптації учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок бойових дій (фізичні вправи на воді) – 17,1 тис. грн; оплату послуг з перевезення ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, членів сімей осіб, зниклих безвісти, полонених за особливих обставин для участі в міських та регіональних заходах – 33,4 тис. грн; надання соціальних послуг Центром надання соціально-психологічних послуг – 465,5 тис. грн.
На виконання програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2025-2027 роки» виділені кошти в сумі 4 896,4 тис. грн, у тому числі на: виплату одноразової матеріальної допомоги громадянам міста (на лікування, вирішення соціально – побутових проблем, поховання, ліквідаторам аварії і постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, особам з інвалідністю та інше) – 369 тис. грн; придбання продовольчих наборів, паспорта для бездомних, проходження медичного огляду бездомними особами – 0,6 тис. грн; оплату послуг з обслуговування програмного забезпечення «АСОП» — 35,5 тис. грн; надання соціальних послуг та виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування – 533,6 тис. грн; надання інших пільг населенню – 1 459,1 тис. грн; утримання Денного центру протидії домашньому насильству – 190,9 тис. грн; забезпечення належних умов проживання евакуйованого населення із зони бойових дій (відшкодування витрат КП «Павлограджитлосервіс» за спожиту електроенергію, водопостачання, вивіз ТПВ по транзитному містечку) – 1 929,2 тис. грн; облаштування місць для тимчасового перебування осіб, які переїхали з зони бойових дій – 378,5 тис. грн.
На житлово-комунальне і дорожнє господарство за звітний період виділені кошти в сумі 67 931,3 тис. грн, з них на благоустрій міста – 22 496,9 тис. грн, надання фінансової підтримки комунальним підприємствам міста на загальну суму 44 633 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку за І квартал 2025 року склали 6870,8 тис. грн.
На виконання розпорядження міського голови від 28.10.2024р. №Р-159/0/4-21 «Про запровадження внутрішнього контролю і управління ризиками в виконавчих органах Павлоградської міської ради» головними розпорядниками бюджетних коштів в особі їх керівників запроваджено комплекс управлінських заходів щодо впровадження внутрішнього контролю і управління ризиками в своїх установах і на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління таких розпорядників бюджетних коштів; розроблені і затверджені внутрішні розпорядчі документи з організації і здійснення внутрішнього контролю і управління ризиками для досягнення визначених мети (місії), стратегічних цілей, завдань, планів і вимог щодо діяльності установ, ефективності, результативності та прозорості їх діяльності, попередження настання порушень та збитків на кожному етапі діяльності установи.

З метою недопущення негативних явищ при організації виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної оплати першочергових видатків, підвищення ефективності використання бюджетних коштів шляхом удосконалення внутрішнього контролю і управління ризиками головними розпорядниками бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про виконання бюджету ПМТГ за І квартал 2025 року.

2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 квітня 2025 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

3. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Чернецька):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету ПМТГ за І квартал 2025 року за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) вжити необхідних заходів щодо своєчасної сплати платниками податків та зборів у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету ПМТГ, який склався станом на 01 квітня 2025 року, особливо з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

4. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Чернецька):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

3) з метою упередження втрат бюджету міста проводити роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

5. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, плати за оренду комунального майна та збору за місця для паркування транспортних засобів.

7. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва виконавчого комітету міської ради (Гудожник) посилити контроль за повнотою надходжень до бюджету ПМТГ пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

8. Для ефективного функціонування бюджетної сфери та життєвонеобхідних потреб жителів територіальної громади у період дії воєнного стану головним розпорядникам бюджетних коштів необхідно забезпечити:

1) своєчасне проведення розрахунків за захищеними видатками;

2) на всіх стадіях бюджетного процесу управлінську відповідальність та підзвітність за дотриманням бюджетного законодавства, ефективність управління бюджетними коштами відповідно до законодавства;

3) у разі необхідності перегляд результативних показників бюджетних програм, включаючи кількісні та якісні показники, які дозволять об’єктивно оцінити результат виконання бюджетної програми, ступінь досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, досягнення мети і виконання завдань бюджетної програми, обсяг і якість надання публічних послуг, у тому числі з урахуванням гендерних аспектів;

4) досягнення цілей, передбачених планами діяльності на середньостроковий період, шляхом якісного надання публічних послуг, у тому числі з урахуванням гендерних аспектів, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів;

5) розроблення порядків використання бюджетних коштів за бюджетними програмами, здійснення заходів за якими потребує нормативно-правового визначення механізму використання бюджетних коштів протягом 30 днів з дня набрання чинності рішенням про бюджет, або про внесення змін до бюджету;

6) у процесі планування, виконання та звітування про виконання бюджетних програм застосування гендерно орієнтованого підходу, в рамках якого враховуються гендерні аспекти;

7) проведення роботи по визначенню публічних інвестиційних проектів, реалізація яких починається у 2026-2028 роки, враховуючи що розподіл публічних інвестицій на підготовку та реалізацію нових публічних інвестиційних проектів та нових програм публічних інвестицій здійснюється за умови, що в межах обсягу публічних інвестицій на плановий бюджетний період не менше 70 відсотків буде спрямовано на продовження (завершення) реалізації розпочатих публічних інвестиційних проектів відповідно до планів їх реалізації та строків введення в експлуатацію основних засобів;

8) контроль за реагуванням на рекомендації, пропозиції та вимоги, надані Східним офісом Держаудитслужби та іншими контролюючими органами за результатами аудитів, ревізій, перевірок та моніторингів закупівель, та усуненням виявлених порушень відповідно до чинного законодавства;

9) ефективне функціонування внутрішнього контролю і управління ризиками у своїх установах і на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління головних розпорядників бюджетних коштів, дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань і планів;

10) вжиття заходів щодо запобігання фактам порушень фінансово-бюджетної дисципліни розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, використовуючи сучасні актуальні методи та підходи, у тому числі систему заходів внутрішнього контролю та управління ризиками.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження