ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________20___р. м.Павлоград №_________
Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-грудень 2013 року
Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Триває робота в рамках Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням 2013 року у розмірі 6,3млн.грн. Затверджена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
У місті виконувались 40 міських цільових програм, на реалізацію яких у 2013 році направлено 47,4млн.грн. (загальний фонд – 15,1млн.грн., спеціальний – 32,3млн.грн.).
За січень-грудень забезпечено нарахування та проведено виплату державної допомоги 9538 сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та малозабезпеченим сім’ям на суму 86,7млн.грн.
Отримано пільг окремим категоріям громадян, які мають право на пільги, на суму 19,8млн.грн.
Призначені субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сім’ям, в т.ч. 153 студентам, що проживають у гуртожитках, на суму 7,2млн.грн., у т.ч. 82 сім’ям нараховано субсидію на вугілля та скраплений газ на суму 73тис.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 275грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 553 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 1,3млн.грн.
Забезпечено 632 інваліди реабілітаційною технікою та інвалідними колясками, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 1118 протезно-отропедичних виробів.
Виплачено допомогу 15 сім’ям, які усиновили дітей (229,2тис.грн.), одноразову винагороду 14 жінкам, яким надано почесне звання України «Мати-героїня» (160,6тис.грн., розмір допомоги склав 11,5тис.грн.), допомогу 17 прийомним сім’ям (1,4млн.грн.).
Станом на 01.01.2014р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 378 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На виховання в сім’ю влаштовано 364 дитини, або 96% від загальної кількості дітей вказаної категорії. Протягом звітного періоду із державних закладів на виховання в сім’ю влаштовано 67 дітей, позбавлених батьківського піклування. В 2013 році в місті створено 2 прийомні сім’ї, куди влаштовано на виховання 3 дітей. Всього діє 16 прийомних сімей, де виховуються та проживають 27 дітей, та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 9 дітей.
На виплату пенсій та грошових допомог за січень-листопад 2013 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 909,4млн.грн., середній розмір пенсій по м.Павлоград станом на 01.12.2013р. склав 1881,2грн.
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-грудень 2013 року по м.Павлоград склав 1160,1млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (1265,6млн.грн. – в цінах 2012 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у 2013 році (в % до 2012 року): Павлоградська філія СТ «Славсант» (149,4%), ПрАТ «Павлоградхліб» (107,3%), ТОВ «Молочний Дім» (102,0%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (110,2%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з попереднім роком: ПАТ «Палмаш» (71,4%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (53,1%), Павлоградський механічний завод (68,5%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (71,6%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (48,7%), ТОВ «Павлоградспецмаш» (89,5%).
Інші підприємства працювали на рівні 2013 року.
У січні-листопаді 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 10924,6млн.грн. проти 10692,9млн.грн. у аналогічному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,9% (у 2012 році – 5,7%).
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-вересень 2013 року склала 3221,3грн. або зросла на 2,1% до відповідного періоду 2012 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 17,6%). По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-вересень 2013 року становить 3559,1грн. Станом на 01.01.2014р. заборгованість з виплати заробітної плати по місту Павлоград відсутня.
У звітному році проведено 22 засідання міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів і погашення заборгованості із заробітної плати та 67 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками. За наслідками проведеної роботи оформлено 153 найманих працівника, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 49,3тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 24,7тис.грн.
За допомогою служби зайнятості на вільні та новостворені робочі місця працевлаштовано 2878 незайнятих громадян, укладено 1151 договір між фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності та найманими працівниками.
У січні-вересні 2013 року у порівнянні з відповідним періодом попереднього року обсяг експорту товарів збільшився у 2,6 рази і склав 45,8млн.дол. США, імпорту – зменшився на 6,4% і становив 32,4млн.дол. США.
З метою підтримки розвитку малого та середнього бізнесу в місті діють регіональна асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград». В серпні поточного року відкрито бізнес-центр «Перспектива» для підприємців-початківців та представників діючого малого та середнього бізнесу.
Оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації (до якого включено роздрібний товарооборот підприємств, що здійснюють діяльність із роздрібної торгівлі, розрахункові дані щодо обсягів продажу товарів на ринках і фізичними особами-підприємцями) за січень-вересень 2013 року по м.Павлоград склав 1,7млрд.грн., що у порівняних цінах на 7,2% більше обсягів відповідного періоду попереднього року. Оборот ресторанного господарства за всіма каналами реалізації (з урахуванням обороту фізичних осіб-підприємців) становив 10,7млн.грн. і перевищив у порівняних цінах обсяги січня-вересня 2012 року на 6,1%.
На сьогодні у місті працює 12 комунальних підприємств, чотири з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення рідких і побутових відходів.
В 2013 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти.
Павлоградською міською радою та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією НЕФКО в рамках програми «Енергозбереження» розроблено та впроваджується проект «Часткова термомодернізація будівель дитячих дошкільних закладів м.Павлоград».
В рамках співпраці з Проектом МЕРМ в місті реалізуються 2 демонстраційні проекти: «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Розробка маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду м.Павлоград».
Підготовлено та направлено на узгодження пакет документів на отримання бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проектів «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий» м.Павлоград, локальна система №1 мкр. «Північний». Зовнішні теплові мережі від котельні №1» та «Капітальний ремонт ліфтів».
В житлово-комунальній сфері міста за 2013 рік за рахунок бюджетних коштів виконано роботи:
по благоустрою міста, капітальному та поточному ремонту житлового фонду та ін. на загальну суму 5,5млн.грн.;
будівництво, ремонт та утримання вулично-дорожньої мережі – 21,5млн.грн.;
зовнішнє освітлення – 2,7млн.грн. та ін.
У 2013 році введено в експлуатацію 3551,7 кв.м. житла (40 садибних житлових будинків).
В місті Павлоград діє програма «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов). За час реалізації програми укладено 8 договорів на придбання житла на вул.Будівельній,8.
На виконання міської програми «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки» за звітний період профінансовано 173,8тис.грн., в т.ч. на щомісячне грошове стимулювання лікарів всіх категорій: на муніципальну надбавку – 161,2тис.грн., на придбання проїзних квитків – 12,6тис.грн.
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» організовано та проведено 32 державних та професійних свят, 12 міських та відкритих фестивалів, виставок-ярмарків, конкурсів, 3 народно-обрядових свята, 25 заходів з історично-патріотичного напрямку, 37 заходів з організації дозвілля дітей та молоді та ін. Близько 3,5 тис. вихованців дитячих творчих та аматорських колективів взяли участь у 30 Всеукраїнських, обласних та Міжнародних фестивалях-конкурсах.
На виконання заходів «Програми розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» за 2013 рік проведено 45 загальноміських заходів, якими охоплено 1670 чол. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 3,4млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 72 дитини, в УДЦ «Молода гвардія» – 21 дитина, в КЗО «ЗСШІ «ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 105 дітей.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 листопада 2013 року склала 109787 осіб. Упродовж січня-жовтня 2013 року вона скоротилась на 283 особи.
Природне скорочення населення склало 155 осіб, порівняно з відповідним періодом 2012 року зменшилось на 69 осіб. Незважаючи на позитивні зрушення щодо зниження смертності населення, кількість померлих перевищувала число народжених на 14%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-жовтні 2013 року характеризуються перевищенням числа вибулих над числом прибулих на 128 осіб, тоді як за 8 місяців сальдо міграції становило +100 осіб.
З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-грудень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за 2013 рік та про здійснення організаційних заходів щодо забезпечення виконання завдань програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, затверджених рішенням виконкому від 11.06.2013р. № 382 (додається), взяти до відома.
2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради забезпечити:
1) виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2014 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. №21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград»;
2) участь у реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград, Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
3) надання до відділу з економічних питань міської ради для узагальнення інформацію про виконання вищезазначених Стратегій, Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, міських цільових програм у визначені відповідними документами терміни;
4) розгляд комплексної оцінки результатів діяльності міськвиконкомів за січень-грудень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обласною державною адміністрацією, розроблення та вжиття відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності;
3. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина) вживати заходи:
1) щодо недопущення заборгованості із заробітної плати у всіх сферах економічної діяльності;
2) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та легалізації трудових відношень з найманими працівниками;
3) посилення контролю за виконанням керівниками підприємств комплексних заходів щодо досягнення встановлення норм з охорони праці на підприємствах міста.
4. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):
1) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) забезпечити здійснення постійного контролю за належним торговим та побутовим обслуговуванням споживачів міста шляхом проведення комплексних перевірок підприємств торгівлі та побутових послуг;
2) сприяти роботі бізнес-центру «Перспектива»;
3) забезпечити координацію роботи щодо впровадження в дію Порядку часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.
5. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити виконання робіт по проектам щодо впровадження енергозберігаючих технологій, енергоефективних заходів, раціонального використання енергетичних ресурсів, щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства у місті, виконання природоохоронних заходів.
6. Службі у справах дітей (Стрига) сприяти забезпеченню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, житлом та кімнатами в соціальних гуртожитках.
7. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін):
1) забезпечити збереження та підтримку в належному технічному стані існуючої мережі спортивних споруд, їх ефективне використання для проведення спортивних заходів;
2) сприяти будівництву сучасних спортивних об’єктів: плавального басейну, спортивних майданчиків зі штучним покриттям та тренажерним обладнанням, облаштування місць для проведення навчально-тренувального процесу зі скелелазіння;
8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук) забезпечити:
1) виконання планових показників за усіма видами доходів до бюджету на 2014 рік, затверджених міською радою;
2) контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення.
9. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя) продовжити:
1) відстеження результативності прийнятих регуляторних актів;
2) виконання заходів щодо забезпечення інвестиційної привабливості міста та використання різноманітних засобів промоції міста і просування його на міжнародний та національний ринки інвестицій;
2) реалізацію проекту «Місто власними руками».
10. Відділу охорони здоров’я (Герасименко), відділу освіти (Рєзніков), відділу культури (Ломанова) забезпечити реалізацію соціально значущих проектів Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, міських цільових програм.
11. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак) здійснити заходи щодо:
1) формування та оприлюднення переліку нерухомого комунального майна, що може бути передано в оренду потенційним інвесторам;
2) розробки та затвердження міською радою Програми приватизації об’єктів права комунальної власності територіальної громади м.Павлограда на 2014 рік.
12. Відділу з економічних питань (Штонда) спільно з управлінням комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити роботу з одержання бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проекту «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий» м.Павлоград, локальна система №1 мкр. «Північний». Зовнішні теплові мережі від котельні №1» та «Капітальний ремонт ліфтів».
13. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:
1) продовження роботи щодо реєстрації додаткових угод з внесеними змінами до договорів оренди земельних ділянок у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
2) виконання заходів щодо встановлення меж міста Павлоград, рекреаційних та водоохоронних зон;
3) продовження роботи щодо підготовки земельних ділянок до продажу на аукціоні;
4) створення реєстру вільних земельних ділянок (грінфілдів), земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів).
14. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.
15. Відділу містобудування та архітектури (Сасик) забезпечити:
1) виконання програми «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов);
2) розроблення містобудівної документації (детальних планів території);
3) формування інформаційних ресурсів містобудівного кадастру.
16. Відділу з питань регіональної політики (Чернєнок):
1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;
2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград;
3) забезпечити безперебійну та безаварійну роботу міського транспорту.
17. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу з:
1) впровадження та коригування актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року, Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда, організаційного забезпечення реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
2) виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2014 рік;
3) складання та затвердження фінансових планів підприємств, що належать до власності територіальної громади міста, проведення щоквартального моніторингу виконання показників цих фінансових планів.
18. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова І.С.Метелиця