Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-березень 2013 року

Апрель 22nd, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

____________ № _______

 

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-березень 2013 року

У місті реалізуються 37 міських цільових програм, за І квартал 2013 року профінансовано 10,44млн.грн. (загальний фонд – 4,37млн.грн., спеціальний – 6,07млн.грн.).
За січень-березень поточного року виконання загального фонду міського бюджету склало 95,7% (при плані 77млн.грн. надійшло 73,7млн.грн.). Із загальної суми надходжень власні надходження склали 24,5млн.грн., дотації з державного бюджету – 15,2млн.грн., субвенції з державного та обласного бюджету – 34млн.грн.
Виконання власних надходжень загального фонду складає 97,4% планових показників на І квартал 2013 року, недонадійшло 642тис.грн. внаслідок недонадходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 353тис.грн.; податку на прибуток підприємств комунальної власності міста – 240,5тис.грн. у зв’язку зі збільшенням податкового боргу у порівнянні з початком року на 478тис.грн.; платі за землю – 164тис.грн. через наявність податкового боргу станом на 01.04.2013р. у сумі 1,3млн.грн., що на 154тис.грн. більше ніж на початок року. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року власні надходження збільшилися на 7,6% або на 1,7млн.грн.
Спеціальний фонд міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ та трансфертів) за І квартал 2013 року виконано на 133,6%, при плані 3,3млн.грн. надійшло 4,4млн.грн., що в 1,9 рази або на 2,1млн.грн. більше надходжень за аналогічний період минулого року.
За І квартал 2013 року призначено та виплачено державну допомогу 9241 сім’ї з дітьми на суму 20,9млн.грн., що на 3,1млн.грн. або 18% більше ніж за аналогічний період 2012 року. Отримано пільг на суму 5,6млн.грн.
Отримують субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сімей на суму 5,5млн.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 557 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на суму 70,2тис.грн. Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 13 інвалідів та ветеранів війни.
Проведено обстеження житлово-побутових умов 74 малозабезпечених громадян та надана допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань (ремонт житла). Облаштовано пандусами 3 об’єкти, забезпечено 191 інвалід реабілітаційною технікою, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 155 протезно-ортопедичних виробів.
З метою стимулювання народжуваності, забезпечення підтримки сімей з дітьми згідно з чинним законодавством за січень-березень поточного року виплачено допомогу 2459 сім’ям на загальну суму 10млн.грн. Забезпечено підтримку 454 багатодітних сімей за рахунок коштів державного бюджету на суму 352,3тис.грн.
Станом на 01.04.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 394 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського. З метою забезпечення права кожної дитини на сімейне виховання 373 дитини вказаної категорії влаштовано на виховання в сім’ю (95% від загальної кількості таких дітей).
Виконуючи вимоги доручень голови облдержадміністрації та розпорядження міського голови щодо реформування інтернатних закладів, протягом звітного періоду із державних закладів на виховання в сім’ю влаштовано 5 дітей, позбавлених батьківського піклування.
В І кварталі поточного року в місті створена одна прийомна сім’я. Всього діє 16 прийомних сімей, де виховуються та проживають 27 дітей, позбавлених батьківського піклування, та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 8 дітей. Всі діти зазначеної категорії отримують пільги згідно вимог чинного законодавства.
Виплачено допомогу 16 прийомним сім’ям на суму 329,2тис.грн. та 204 опікунам на дітей, що перебувають під опікою чи піклуванням, на суму 1,6млн.грн.
В місті затверджена міська програма “Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом на 2013-2015 роки”, якою передбачено проведення ремонту гуртожитку на вул. Промислова, 9/2 для проживання дітей даної категорії, купівлю квартир, переоформлення спадщини на дітей.
На виплату пенсій та грошової допомоги за січень-лютий 2013 рік по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 164,4млн.грн., середній розмір пенсії по місту Павлоград станом на 01.03.2013р. становить 1817,28грн.
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-березень 2013 року по м.Павлограду склав 197,4млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (216,8млн.грн. – в цінах 2012 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у І кварталі 2013 року (в % до відповідного періоду 2012 року): ТОВ «Молочний дім» (116%), ПрАТ «Павлоградхліб» (105%), СП ПрАТ «Софрахім» (103,5%), ТОВ «Перша міськдрукарня» (104%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року: ПАТ «Палмаш» (38%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (34%), ТОВ «Павлоградспецмаш» (77%), Павлоградський механічний завод (74%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (83%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (72%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (58%).
Практично на рівні минулорічного показника працювали ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер», ДП НВО «Павлоградський хімічний завод».
За січень-лютий 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 1893,2млн.грн. проти 1801млн.грн. у відповідному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,9% (у січні-лютому 2012 року – 5,4%).
Реалізація послуг по місту за січень-березень склала 54,5млн.грн., в т.ч. послуги населенню – 18,9млн.грн. Частка послуг, реалізованих населенню, у загальному обсязі становить 34,6%. В перерахунку на одну особу обсяг послуг населенню за звітний період склав 171,5грн.
По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-березень 2013 року становить 3504,6грн. (115,2% до аналогічного періоду 2012 року).
Станом на 01.04.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 76,6тис.грн. (ТОВ «Будцентр Плюс»).
Питання дотримання діючого законодавства про працю, своєчасної та на належному рівні виплати заробітної плати, поліпшення зайнятості населення знаходяться на постійному контролі виконавчого комітету, правоохоронних та контролюючих органів міста.
Проведено 4 засідання міської комісії з питань погашення заборгованості до бюджетів всіх рівнів, Пенсійного фонду та із заробітної плати працівникам, на яких заслухано 35 керівників підприємств, які мали заборгованість до бюджетів всіх рівнів, внескам до Пенсійного фонду, інших соціальних фондів.
Протягом звітного періоду проведено 2 рейди робочої групи по легалізації трудових відносин з найманими працівниками, обстежено 21 суб’єкт підприємницької діяльності, виявлено 14 працівників, трудові відносини з якими були не оформлені. Після проведеної роз’яснювальної роботи трудові відносини було оформлено згідно з трудовим законодавством. Проведено 3 засідання робочої групи міськвиконкому з питань дотримання діючого законодавства про зайнятість, оплату праці та легалізації робочих місць (відображення реальної заробітної плати, нарахувань та відрахувань із неї до соціальних фондів). В роботі засідань взяли участь працівники міськвиконкому, спеціалісти служби зайнятості, Управління Пенсійного фонду України в м.Павлоград, Західно-Донбаської об’єднаної державної податкової інспекції, Територіальної державної інспекції праці.
Протягом звітного періоду працівниками виконавчого комітету проведено 41 обстеження з питань оплати праці на суб’єктах підприємницької діяльності, в ході перевірок виявлено 34 порушення з питань оплати та охорони праці.
В рамках підготовки до Дня охорони праці та з метою привернення уваги роботодавців до проблем запобігання нещасним випадкам на виробництві і професійним захворюванням в місті оголошено огляд-конкурс стану охорони праці в період з 20.03.2013р. по 20.04.2013р. за 5 номінаціями серед: промислових підприємств, комунальних підприємств, закладів освіти, закладів охорони здоров’я та суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу.
Станом на 01.04.2013р. в місті зареєстровано та діє 738 колективних договорів, якими охоплено 78% працюючого населення міста Павлограда, що забезпечує соціальні гарантії більше ніж 54,6 тис. працюючих.
За І квартал введено в експлуатацію 576,6 кв.м загальної площі індивідуального житла.
В місті зареєстровано 8184 суб’єктів малого підприємництва (на 153 одиниці більше, ніж на початок року), в т.ч. малих підприємств – 1501 од., фізичних осіб – 6683 од. Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів складає 22,8%.
На даний час в місті діє асоціація підприємців та координаційна рада з питань розвитку підприємництва в місті, створена при виконкомі. Крім того, в 2012 році створено громадську організацію “Агенція економічного розвитку м.Павлоград”, основною метою діяльності якої є сприяння соціальному і економічному розвитку міста, підвищення інвестиційної конкурентоспроможності регіону, а також створення постійно діючої системи для стабільного розвитку малого та середнього бізнесу в регіоні.
В першому кварталі проведено координаційну раду з питань підведення підсумків проведених заходів в 2012 року та плану на 2013 рік.
З метою підтримки малого і середнього бізнесу підготовлено проект Порядку надання підприємцям фінансово-кредитної допомоги з місцевого бюджету. Організовано випуск (двічі на місяць) інформаційного бюлетеня для підприємців в газеті “Західний Донбас”. Проведено заходи щодо виділення приміщення для організації діяльності з червня бізнес-центру.
В першому кварталі відкрито 9 підприємств торгівлі (“Капі” на вул. Іскровській, продовольчі магазини “Харківські солодощі”, “Живі квіти” та ін.) та 1 підприємство ресторанного господарства, за рахунок чого створено 49 робочих місць.
Результати щомісячного моніторингу роздрібних цін на основні види продуктів харчування свідчать, що цінова ситуація в місті стабільна. На сайті міської ради в рубриці “Поради споживачам” населенню надається інформація про діюче законодавство в сфері прав споживачів.
У вихідні та передсвяткові дні на ринках міста проводяться ярмарки із залученням вітчизняних товаровиробників, у тому числі виробників рослинництва та тваринництва.
З метою створення реєстру вільних земельних ділянок (грінфілдів) розроблена анкета вільної земельної ділянки, яка відображає її основні характеристики (місце розташування, площу, наявність інженерних комунікацій, обтяжень та обмежень використання, відстань віддаленості від автомобільних та залізничних шляхів та ін.) В результаті проведеного обстеження 25 земельних ділянок складені відповідні анкети (інформація направлена до Дніпропетровського обласного інвестиційного агентства). Зібрана інформація щодо категорії грунтів вищезазначених ділянок.
На офіційному сайті Павлоградської міської ради розпочато завантаження та відображення в електронному вигляді таблиць по даним земельним ділянкам з додаванням схеми розташування на картографічному матеріалі.
З метою створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів) протягом 2012 року направлені листи на підприємства міста: ПАТ “ДТЕК “Павлоградвугілля”, ТОВ “Павлоградхіммаш”, ДП НВО «Павлоградський хімічний завод», Павлоградський механічний завод щодо наявності земельних ділянок з розташованими недобудованими об’єктами, які підприємствами не використовуються. Інформація щодо наданих пропозицій обробляється, формуються анкети.
В 2013 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти, серед яких:
— “Часткова термомодернізаця будівель дитячих дошкільних закладів в м.Павлоград”. Загальний бюджет проекту: 3,7млн.грн. Реалізується завдяки отриманню кредитних коштів Північної Екологічної Фінансової Корпорації “НЕФКО” (260тис.євро) та коштів ПАТ “ДТЕК Павлоградвугілля” (941тис.грн.). Проектом передбачено впровадження енергоефективних заходів у 9 дошкільних навчальних закладах. В грудні 2012 року отримано 1 транш кредиту НЕФКО в сумі 843,2тис.грн. На сьогоднішній день використано кошти ПАТ “ДТЕК Павлоградвугілля” та 1 траншу кредиту. За період опалювального сезону з жовтня 2012 року по березень 2013 року економія по використанню теплоносіїв по 9-ти садкам склала 447,7тис.грн. Оформлюється заявка на отримання 2-го траншу кредитних коштів.
— “Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону “Західний Донбас”. Очікуване фінансування проекту становить 2,6млн.грн. (ПАТ “ДТЕК Павлоградвугілля”, учасники проекту-члени субрегіону, міський бюджет), а також допомога проекту МЕРМ – 789,3тис.грн.
— “Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Дніпровська з використанням відновлювальних джерел енергії в м. Павлоград”. Загальна вартість проекту 704,2тис.грн. (Фонд Східна Європа, обласний бюджет, місцевий бюджет). Обладнання закуплено, в ІІ кварталі поточного року планується завершення робіт. Очікуваний ефект від реалізації проекту – 80-90% економії енергоносіїв при освітленні вулиці Дніпровська, раціональне використання природних ресурсів та підвищення безпеки дорожнього руху.
— Розробка та впровадження маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград (Проект МЕРМ).
Протягом І кварталу 2013 року в рамках реалізації Програми забезпечення участі Павлоградської міської ради в Асоціації міст України, в Асоціації міст Дніпропетровської області та Асоціації шахтарських міст Донбасу на 2011-2015 роки представники Павлоградської міської ради прийняли участь у засіданнях вищевказаних Асоціацій. В рамках засідань проводились обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, проекту Закону України «Про засади державної регіональної політики», про вдосконалення механізмів співпраці між Асоціацією міст України та Верховною Радою України, про розробку нового законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, про концептуальні засади проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про вибори депутатів Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, про проекти «Міста України – Шевченківському Каневу», про Стратегію розвитку Асоціації міст України, про Меморандум про співпрацю між Конфедерацією будівельників України та Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України».
У місті Павлоград в межах програми «Доступне житло» громадяни, які потребують поліпшення житлових умов можуть придбати квартири в:
— багатоквартирному житловому будинку по вул. Будівельна, 8;
— багатоквартирний житловий будинок на вул. Озерна (не добудований).
Житловий будинок на вул. Будівельна введений в експлуатацію у грудні 2012 року. У поточному році 10 сімей виявили бажання придбати житло за даною програмою та зарезервували 10 квартир у цьому будинку. Всього в рамках програми на даному об’єкті заплановано реалізувати 56 квартир – 31 однокімнатних та 25 двокімнатних. Житловий будинок на вул. Будівельна, 8 має автономне опалення та водопостачання, сучасні комунікації, також виконано утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій за сучасними енергозберігаючими технологіями, встановлені металопластикові вікна. Забудовник реалізовує квартири «під ключ», виконує опорядження квартири за бажанням покупця.
З метою організації перевезень пасажирів легковими таксі опрацьовується проект рішення виконкому щодо формування мережі стоянок легкових таксі, а саме: на офіційному сайті Павлоградської міської ради та газеті “Західний Донбас” 17.04.2013р. розміщено оголошення щодо примірного реєстру стоянок легкових таксі. Заяви та пропозиції від перевізників, які здійснюють перевезення пасажирів легковими таксі та жителів міста будуть прийматись до 01.07.2013 року.
Відповідно до “Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки” у І кварталі 2013 року організовано та проведено 7 державних, професійних свят, 4 міських фестивалів, 1 народно-обрядове свято, 4 заходи з історично-патріотичного напрямку, 11 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів. На проведення та організацію культурно-мистецьких заходів згідно календарного плану використано 25,6тис.грн.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» у І кварталі 2013 року використано 1,9тис.грн., проведено 23 загальноміських заходів, якими охоплено 1009 чол. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 3,4млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 8 дітей, в УДЦ «Молода гвардія» – 19 дітей, в КЗО «ЗСШІ “ДЦСР “Перлина Придніпров’я» – 35 дітей.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 лютого 2013 року склала 110047 осіб. Упродовж січня 2013 року вона скоротилась на 23 особи за рахунок природного скорочення чисельності жителів міста на 30 осіб (-3,2 у розрахунку на 1000 осіб наявного населення).
Природне скорочення населення порівняно з відповідним періодом 2012 року збільшилось на 2 особи. Показник загальної народжуваності збільшився з 11,7 народжених на 1000 жителів у січні 2012 року до 11,8 – у січні 2013 року, також збільшився рівень смертності з 14,7 осіб до 15,0 відповідно. Кількість померлих перевищувала число народжених на 27,3%.
Міграційні переміщення населення міста у січні 2013 року характеризуються перевищенням числа прибулих над числом вибулих на 7 осіб.

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Проведений моніторинг (аналіз) реалізації Стратегічного плану міста за 2012 рік показав необхідність внесення змін з урахуванням уточнених проблем, наявних ресурсів і визначення зацікавлених у розвитку міста сторін.
Для Павлограда стратегічно важливим є реалізація енергозберігаючих, екологічних програм, програм реформування житлово-комунальної сфери, що враховано при внесенні змін в Стратегічний план економічного розвитку міста, які були затверджені рішення сесії міської ради від 16.04.2013р. №891-34/VI.
Триває робота по реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням ДТЕК у розмірі понад 19млн.грн. (рішення сесії міської ради від 25.12.2012р. № 805-31/VI).
Розроблено та затверджено Процедуру моніторингу Стратегії соціального партнерства ТОВ ДТЕК і міста Павлоград на 2013-2015р.р.
Розроблена «Стратегії підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
Визначено три стратегічні пріоритети економічного розвитку субрегіону «Західний Донбас»: А. «Конкурентоспроможний регіон для бізнесу», В. «Конкурентоспроможний регіон для інвестицій», С. «Конкурентоспроможний регіон для проживання».
На сьогоднішній день субрегіон «Західний Донбас» є першопрохідцем у міжмуніципальній співпраці в Дніпропетровській області.
Затвердження «Стратегії підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» на сесії Павлоградської міської ради заплановано на червень 2013 року.

З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-березень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-березень 2013 року, взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради:
1) забезпечити виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. № 21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м. Павлоград», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград;
2) забезпечити участь у розробці Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
3) розглянути комплексну оцінку результатів діяльності міськвиконкомів за січень-березень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, розробити та вжити відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності.

3. Керівникам комунальних підприємств, відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина), фінансовому управлінню міської ради (Роїк):
1) забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;
2) активізувати роботу з погашення заборгованості зі сплати податків до міського та державного бюджетів, до Пенсійного фонду;
3) постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства;
4) забезпечити розробку та впровадження на підприємствах енергозберігаючих програм і сприяти залученню державних інвестицій та інших коштів, не заборонених законодавством, на їх реалізацію.

4. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина):
1) спільно з керівництвом ТОВ «Будцентр Плюс» (Вєдєрніков) вжити невідкладних заходів щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати;
2) продовжити моніторинг укладання колективних договорів та надання консультативно-методичної допомоги керівникам при повідомчій реєстрації колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях міста;
3) продовжити проведення перевірок суб’єктів господарювання, в тому числі комунальних підприємств, з питань охорони праці.

5. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна) забезпечити:
1) наповнення та супровід інформаційного бюлетеня для підприємців в газеті “Західний Донбас”;
2) спільно з керівництвом громадської організації «Агенція економічного розвитку м.Павлоград» надання консалтингових послуг, інформаційної підтримки, проведення навчальних програм, впровадження на місцевому рівні механізму надання фінансово-кредитної підтримки малому бізнесу.

6. Службі у справах дітей (Стрига) забезпечити:
1) спільно з управлінням комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) розробку проекту проведення капітального ремонту гуртожитку на вул. Промислова, 9/2 для проживання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа;
2) профілактику соціального сирітства;
3) покращення контролю за умовами виховання, навчання та проживання дітей, які проживають в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та сім’ях усиновлювачів;
4) раннє виявлення дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, з метою надання їм необхідної допомоги та підтримки.

7. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін) забезпечити:
1) облаштування 15 дитячих та дитячо-спортивних майданчиків у мікрорайонах міста;
2) участь провідних спортсменів міста у всеукраїнських та міжнародних змаганнях;
3) роботу фонду літнього працевлаштування;
4) розподіл путівок на оздоровлення серед дітей, що потребують особливої уваги.

8. Державній виконавчій службі (Палун) активізувати роботу щодо виконання рішень суду, винесених за результатами претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
1) здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2013 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
2) забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення;
3) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів по відшкодуванню збитків по платі за землю.

10. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):
1) здійснювати допомогу підприємствам, установам та організаціям міста у просуванні інвестиційних проектів з метою залучення інвестицій та з орієнтацією їх на інновації;
2) продовжити систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, як місцевого, національного, так і міжнародного рівня, а також грантових фондів.

11. Відділу з економічних питань (Штонда), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна), відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя), управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити роботу по розробці та впровадженню демонстраційних проектів «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград», «Створення бізнес-консалтингового центру», проектів «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Часткова термомодернізаця будівель дитячих дошкільних закладів в м. Павлоград», «Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Дніпровська з використанням відновлювальних джерел енергії в м.Павлоград».

12. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
1) впровадженню та корегуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
2) впровадженню Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда;
3) організаційному забезпеченню розробки Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас».

13. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:
1) організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
2) продовження роботи щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
3) супровід та наповнення розділу «Земельні відносини» на офіційному сайті Павлоградської міської ради;
4) створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів).

14. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

15. Сектору по роботі з транспортом та зв’язком (Ткач), фінансовому управлінню (Роїк) вирішити питання облаштування кінцевих зупинок громадського транспорту та визначення балансоутримувача, винайти фінансову можливість щодо виконання даного заходу.

16. Відділу містобудування та архітектури (Сасик):
1) надавати допомогу замовникам житлового будівництва по програмі «Будівництво доступного житла» в оформленні документів для подання на розгляд міжвідомчої комісії Мінрегіону України;
2) надавати допомогу громадянам міста, зацікавленим у придбанні доступного житла, у формуванні необхідного пакету документів.

17. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;

18. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій
  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи
  • Виконком від 08.05.2024 р.
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Милосердова Володимира до вул. Леоніда Каденюка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005248-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005166-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005908-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ганни Світличної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005751-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Грушевського Михайла в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005848-a
  • Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-007436-a
  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця